Off Topic @V32

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
För att göra det lätt gabbe
Man får merga och man får ta varenda by från 1 spelare om kontot i fråga inte kommer finnas kvar på världen
Regeln kom till för att man i starten inte skulle boosta upp 1 by för att sedan låta någon adla den och sen starta om igen och bygga upp sig och låta spelaren kanske adla fler lätta byar av dig senare

Så det har egentligen ingenting med merg att göra
För sånt är tillåtet
Det har med boosting att göra vilket är något som blivit väldigt vanligt på senare världar men ett problem som de inte hade förr på de äldre världarna

Spelet uppdateras och det måste reglerna också :)
Men formuleringarna blir kanske inte rätt från tyskarna med en gång

Vet inte huruvida det du säger stämmer, tycker själv reglerna i vissa fall är väldigt oklara. Men det du skriver stämmer inte överens med det SuperNova skrivit till oss via supporten. Som jag förstått det enligt henne blev de inte bannade eftersom mergen "inte var planerad". Men bevisligen var den planerad eftersom iLight tidigt gjorde det klart här i forumet att han blev internadlad för att han skulle börja spela CO på kontot Ropat.

[sub]Nu blir Novan arg för att jag diskuterar regelbrott i forumet. :([/SUB]
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Spelare A & Spelare B bestämmer sig för att co spela, Spelare A adlar upp spelare B = Mot reglerna

Spelare B bestämmer sig för "Jag vill sluta" Spelare A adlar upp spelare B , spelare A vill ha en co 1 vecka senare & tar in spelare B = Inte mot reglerna

Som jag förstått det.
 

DeletedUser

Guest
Spelare A & Spelare B bestämmer sig för att co spela, Spelare A adlar upp spelare B = Mot reglerna

Spelare B bestämmer sig för "Jag vill sluta" Spelare A adlar upp spelare B , spelare A vill ha en co 1 vecka senare & tar in spelare B = Inte mot reglerna

Som jag förstått det.

Ja, vadå? Har du något problem med det?
 

DeletedUser

Guest
I got 99 problems but bitches ain't one of them....

tumblr_me1597WPxi1rk7vxro1_500.jpg
 

DeletedUser

Guest
Alltså, jag kommer ju aldrig bli balens kung om jag umgås med dig, lixom... Något jag har drömt om sen jag var 3.5 år.

Du förstår säkert!
 

DeletedUser

Guest
Hur har den varit kul?

Har hänt ganska mycket, ganska svajjigt kring övertaget, tycker bra prestationer som helhet finns ju rätt många som inte hänger med annars, var ganska övertygad att ni skulle köra över oss ganska lätt med det övertaget och spelarna ni har, men verkar som spelarmoralen brast av tron på att ni behöver ett stort övertag, ni behöver inte det bara samma go som ni hade vid krigsstart, och att ni samarbetar, inga större påhopp utan rätt mycket glimten i ögat, men vi kan säkert ha olika uppfattningar :)
 

DeletedUser

Guest
Dance va Sjukt överlägsen stam jämfört med alla andra, nekar man så har man ju fan inte så stor koll. Visst, det tillkom bra spelare till uppenbara men Dance borde ha avslutat världen så mycket tidigare. Istället för och ha barbaradlat så kunde man ha dragit ut lite fler tåg ^^

v19 borde inte ha vunnits av oss, tror du också kommer ihåg det. Vi överlevde knappt för dagen & vi mergade endast för överlevnad, var ju inte direkt så att vi merga & vann med överlägsen stil. & De finns bra mycket värre världar där man mergat än v19 & den grad som man merga var inte speciellt allvarlig. 100 noobs som slog ihop sig, inte direkt några elitspelare vi fick ihop.

Tack tjäder, det värmer <3 Har du också börjat se på tv serien 'lucifer' ? :awsm:

Du verkar ju tro det att så länge man har bra spelare på pappret så är det i princip omöjligt att förlora, det finns ingen mänsklig faktor som spelar in, alla är hjärtlösa robotar som har möjligheten att sitta alla 24h på dygnet.

Nejnej, vi merga ingenting på v.19 inte, typ vad var det? 3 toppstammar? 4? Klart det låter som något vanligt i dina ögon. Du har nästintill en talang att måla upp saker för att vara de värsta, för att sen sitta där och tycka synd om dig själv. Mörkret hade några nyckelspelare, såsom majoriteten var noobs. Men i forumet propagerade du att dom var gudarna på denna jord, ungefär.


v32 är över sen länge & nej, ja kan inte stoppa att elitstammar mergar ihop och vinner överallt. De går bara inte, har inte den tid ja haft förr i tiden & dels kan jag inte spela alla världar. Men när jag spelar så sätter jag ner foten. Det är skillnaden.

lol'd
back at it again

"Åhh allihopa, ta efter mig. Jag spelar bara med noobs, det är först och främst tackvare mig mina stammar vinner, inget mergande och fulspel är någonsin inblandat. Krossa Eliten"

Visst upp1 alliansen gick plus en del innan eran merg, men det var inga stora skillnader, den enda fronten som allainsen avancerade på var upp1´s södra front. Resten av fronterna krossade Dance på. När den redan överlägsna stammen både poängmässigt och spelmässigt mergade med flera stora spelare bakom upp1´s front så gick allt i skiten. Då vart det inte det minsta jämnt längre, delvis berodde det på att upp1 helt enkelt hade för många oerfarna spelare som bara gav upp men huvudorsaken var att vi nu låg i ett enormt underläge. Ni hade fler byar, en helt ny front som stog tom och mycket mer poäng. Sedan hoppade hela MASH och TFO över också, hur jämnt vart det då?

Tanken är ju att mindre stammar gangar mot den större för att ha en chans, men Dance gangade istället mot de mindre, mycket rättvist ja... Nu är det redan gjort och jag kan inte påstå att jag är särskilt arg eller ledsen, det som jag inte tål är när ni i Dance sitter och snackar skit i forumet. När ni skriver "oj vad hände med upp1 de bara gav sig" och när ni snackar om att oddsen blev jämna efter mergen, för allt det stämmer inte. Visst det är en del av spelet och ja det var strategiskt smart utav er men att sedan skryta om det är patetiskt.


Jag rättfärdigar inte mergen på något sätt. Utan ett direkt påhopp på Henke.

Sen så var det 1 konto som konstant satt kö för hela stammen, och dom spelarna som aktivt krigade var även kontona som fick arbeta 24/7 i fronten till stor del. Ni kan tracka ner er själva att ni var världens sämsta stam, och bestådde av 100% noobs..

men har man ett par spelare som dagligen kommer med inks mot en, så tar det ens tid. Sen kan du sätta dig i den sitsen och t.ex fronta i 1 månads tid, det är ett jävla spel, inget heltidsarbete. Så nej, kriget var aldrig jämt på det sättet. Medans Dance hade stora framgångar i norr, så hade upp1bar stora framgångar i söder. Det är 1 sak att knäcka 1 spelare i alliansen när det finns 50+ till, men att knäcka en spelare i Dance är katastrof.

Innan någon säger "Buhu Dance, varför fixa ni inte nån spelare eller gjorde era konton aktiva". Ja, då ställer jag exakt samma fråga tillbaka.


Jag tror mer att PersonNonGrata aldrig har haft en sån stabb, jag har flertalet gånger varit nära på att be han hålla käften också. Att det är något man bara ruskar av sig och krigar vidare. Då jag om någon vet hur man kan lägga timtals på skiten och sen i slutändan få dolken i ryggen tack vare någon vinstk** jävel.

Med det som börja sticka i ögonen var Henkes propaganda tjaffs. Fuck Dance, skiter i vilket. Men det finns en annan sida på myntet också.
 

DeletedUser

Guest
Antar att v.33 är ditt lilla noob-gäng också? När det väl kommer till kritan med krigandet och allt, så kommer väl du stolt säga i forumet att alla medlemmar är dina små upplärda noobs vars första lektion var att installera Chrome och sluta använda IE typ.

"Krossa eliten"

inb4 hela v.33 blir ett diplomatiskt krig där du rekryterar storspelare från höger till vänster, allianskrig där du håller spetsen, och det gamla vanliga Henke-stilen Mergande! När du förpestar den världen såsom du förpestat alla andra ställen du satt din fot på.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Antar att v.33 är ditt lilla noob-gäng också? När det väl kommer till kritan med krigandet och allt, så kommer väl du stolt säga i forumet att alla medlemmar är dina små upplärda noobs vars första lektion var att installera Chrome och sluta använda IE typ.

"Krossa eliten"

inb4 hela v.33 blir ett diplomatiskt krig där du rekryterar storspelare från höger till vänster, allianskrig där du håller spetsen, och det gamla vanliga Henke-stilen Mergande! När du förpestar den världen såsom du förpestat alla andra ställen du satt din fot på.

Det tog ett tag, men jag tror fan du satte huvudet på spiken till slut :D:D:D
 
Topp