Grattis till ett lyckat gangbang

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Både Jocke (=King Joppen) och jag är djupt imponerade att ni lyckats samla ihop så många aktiva konton. Väldigt effektivt malande av vårt konto, grattis!
Då lexi007 äntligen visat sitt rätta ansikte och lämnat oss och då vet rätt skäl till att vi inte ens kunnat sprattla, vill vi att ni alla ska veta verkliga skälet till den uteblivna sprattlingen. Vi gillar ju annars att försöka klara oss..

Fösta Katten: Jag ringde efter ambulans i söndags och min mamma åkte in på sjukhus. Jag åkte ändå upp till Stockholm i tisdags morse för att jobba, men på kvällen fick jag telefonsamtal om att min mor inte längre orkade andas tillräckligt utan behövde hjälp av en respirator. Läkaren visste inte om hon skulle överleva och ville jag skulle komma hem. Hon är fortfarande kritiskt sjuk men för stunden stabil. Jag hoppas hon ska repa sig, men förberedd på båda utgångarna. Av förklarliga skäl är jag just nu världens sämsta TW-spelare.
Jocke har suttit på barnakuten med minsta barnet 4 dagar i rad och då måste även det prioriteras. Barn är ju viktigare än TW.

Ända sättet för oss att kunna få spela vidare är att vi blir fredade en period, men som Jocke sa, troligen är suget efter gratisbyar större än att ge oss fred. Eller har vi fel?

Grattis till det snyggaste gangbanget vi sett, och spelarna på lexi007 har vi memorerat namnen på för kommande hämd!
 

DeletedUser

Guest
Beklagar er både och hoppas det går bra irl, tyvärr är det svårt att ta hänsyn till det i ett spel.

Men som sagt, väldigt tråkiga nyheter och all lycka till er irl !
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Mm tiden blev fel, men faktum är att vi är imponerade både jag och Jocke att ni fick med så många som var megaaktiva, så mycket rens och inkommande har vi inte sett sedan v3. Vi är nog mest besvikna på att det kom så olägligt ,så kontot vi slitit ihop stog vidöppet för alla, vi ville ju slåss, inte mosas utan motstånd.
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Hej
Finns de som ondgjort sig för att vi gick ut med våra problem här, men då vi vet hur lite som gör att man anses som skitdålig tw-spelare och då vi lär spela mer i framtiden gjorde vi så här. Vi vet att en stämpel är svår att ta bort, men många har mött motstånd, andra har adlat där storspelarna rensat och vi fortsätter vägga där vi kan.
Apropå min mor, forfarande svårt sjuk med oviss utgång, men nu tittar hon upp och känner igen mig.
Katten
 

DeletedUser

Guest
Hoppas din mamma mår bättre snart.
Gratisbyar tackar ju ingen nej till (inkluderat er) som vi såg när jg slutade och delade ut byar till alla förutom stackars mig :'(
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Och inte till oss heller, JG gick aktivt in och adlade tillbaka även bb i bollen :D
Mamma mycket bättre, andas själv och suttit på sängkanten
 

DeletedUser

Guest
haha då körde han lika som mot oss :)

Kul att höra.

(Gamla banan)
 
Topp