Off Topic @V32

DeletedUser

Guest
Öhh? Kanske för att den var i princip tom på deff? :confused:

Och ja att de flesta i MASH endast var kapabla till att adla barbarer känns ganska bevisat nu. Det har ju inte gått superbra direkt för MASH-stabbarna, med vissa undantag.

Jo precis som att ni hade svåra byar att hålla så hade dem också svåra byar att hålla :)

Byar som låg illa till och som var ostackade. Kom inte och säg att ni har fått kämpa för de byar ni adlat ;)
 
Reaktionspoäng
5
Henke spelar inte ens på värld 32 och det känns som om han har bättre koll än 90% av spelarna som yttrar sig här...

Nej, det är inte förbjudet att utnyttja sig av s.k. "fulspel" tvärtemot det är smart men, om du inte förstår hur en helt ny front i norr kan leda till att fler byar förloras då måste jag hålla med henke i hans påstående.
 

DeletedUser

Guest
Henke spelar inte ens på värld 32 och det känns som om han har bättre koll än 90% av spelarna som yttrar sig här...

Nej, det är inte förbjudet att utnyttja sig av s.k. "fulspel" tvärtemot det är smart men, om du inte förstår hur en helt ny front i norr kan leda till att fler byar förloras då måste jag hålla med henke i hans påstående.

Allt jag ser är bortförklaringar.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Allt jag ser är bortförklaringar.

Confirmed

Här o nu har jag 0 respekt för det du säger. Är du så jävla blåst att du ej kan ha förståelse för en helt ny front leder till bytapp, ja va fan kan du om tw då. Adla lätta spelare kan de flesta, men spelförståelse, de saknar du totalt
 

Kallekalsong

New Member
Reaktionspoäng
1
Jag är en av dem som lämnade Mash för att joina Plzzzz. Och måste säga att jag inte riktigt gillar snacket om "backstabbing" osv. När jag anser mig vara en väldigt lojal stamkompis.
Nu pratar jag naturligtvis enbart för mig själv, och har en del tankar om varför jag gick över.

Anledning 1: Har en del "kopplingar" till personer i Plzzzz sen förra världar, dom vet dock inte om det när jag inte outat mina nick på andra världar ;)
Men jag vet att jag trivs med en del personer. Samtidigt som jag trivdes i Mash.

Anledning 2: Känslan var att 300/upp hade bättre samarbete och mer eller mindre "stod ut" med mash för att det gynnade dem.. Kan naturligtvis ha fel, men det var känslan jag hade. Nu låg jag en bra bit ifrån Upp och hade inget större samarbete, men med EN DEL av personerna jag hade kontakt med i 300 så var det en jätte dålig attityd. Därför slutade jag vara på forumet osv.

Sen vet jag inte om jag är för känslig eller inte, men har hört fler personer säga samma sak.
Och när man nästintill får skit för att man hjälper en "allianskompis" så tappar man allt sug på att hjälpa till.

Mycket handlar om att välja sina vänner, att ge och och ta, att trivas och ha roligt tillsammans. Tyvärr stämde inte riktigt detta, och det borde egentligen inte ha varit så förvånande när det var en passiv aggressiv ton på nästintill allt i forumet på sista tiden.

Kan vara jag eller alkoholen som pratar, vem vet ;)

Mvh C
 

DeletedUser

Guest
Confirmed

Här o nu har jag 0 respekt för det du säger. Är du så jävla blåst att du ej kan ha förståelse för en helt ny front leder till bytapp, ja va fan kan du om tw då. Adla lätta spelare kan de flesta, men spelförståelse, de saknar du totalt

Tycker tidigare världar och prestationer talar sitt klarspråk om vad jag kan och inte kan :)
 

DeletedUser

Guest
Haha senaste världen jag blev carried var v18, men då handlade det mer om att man pluggat och fortfarande elitsatsade i fotbollen. Fanns inte tid till tw på den tiden :)
 

Tophee

Member
Reaktionspoäng
9
Anledning 2: Känslan var att 300/upp hade bättre samarbete och mer eller mindre "stod ut" med mash för att det gynnade dem.. Kan naturligtvis ha fel, men det var känslan jag hade. Nu låg jag en bra bit ifrån Upp och hade inget större samarbete, men med EN DEL av personerna jag hade kontakt med i 300 så var det en jätte dålig attityd. Därför slutade jag vara på forumet osv.

Mvh C

När vi märkte att hela MASH inte var delaktiga i kriget tog jag kontakt med er ledare för att bjuda in er i kriget. Jag erbjöd mig till och med att fixa ihop offensiver åt er. Erbjudandet avslogs då det "byggdes trupp" och jag skulle inte vara orolig då ni snart skulle göra "offensiva avancemang". Det bestod av en offensiv som genomfördes av den lilla delen av MASH spelare i syd men efter det såg jag inget uppföljande eller fler offensiver. Det snackades om att ni krigade emot STARK men det verkade ta allt för lång tid att adla ner en 600k stam så är tveksam hur mycket det egentligen "krigades".

När jag återkom någon vecka senare hölls det på att adlas barbs bakom Plzzzz kluster. Ingen ökning på OBA fronten emot Plzzz men några barbs långt bakom deras kluster. Är det en offensiv aktion? Plzzzz verkade då inte så bekymrade om dessa barbkluster :) Veckan senare kommer övergången och jag blev väl inte så förvånad men jag ser inte hur stabben kan bero på oss då vi varit öppna för offensiva aktioner tillsammans men inte fått någon öppenhet tillbaka.

Ja det kanske tjatades lite i forumen emellan stammarna och jag antar att det var just för att vi inte såg några prestationer i kriget från MASH utan de bara rullade med på tåget. Är man inställd på att vinna kriget och slå ut sin motståndare får man kunna se bortom tjatet och göra det som behövs. Jag antar dock att tjatet mest uppstod när MASH redan börjat konversera med Plzzzz om övergången :)
 
Topp