Off Topic @V32

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Tell me... Vad är det fega med att inte vilja slåss typ i en jämn fight istället för 6 mot 1?

Som jag sagt tidigare, skyll er själva.

Jämn fight? Kriget var, notera var, verkligen definitionen av en jämn fight. Möjligtvis inte samma krigsvillkor som Tobaco påpekade tidigare, men jämnt var det.
 

DeletedUser

Guest
Japp, nu skulle jag säga att krigsvillkoren är jämna och kriget ojämnt :)
 

DeletedUser

Guest
Jodå, men anser ändå att 70 byar är ganska mycket att förlora på 4 dagar med tanke på hur kriget har sätt ut tidigare.

Men ja, ni har la jobbat på hyggligt. Blir spännande att se hur det går om en vecka :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jodå, men anser ändå att 70 byar är ganska mycket att förlora på 4 dagar med tanke på hur kriget har sätt ut tidigare.

Men ja, ni har la jobbat på hyggligt. Blir spännande att se hur det går om en vecka :)

Seriöst, är du helt jävla värdelös? Förlåt, men du sjönk bra mkt i mina ögon med denna kommentaren.
 

DeletedUser

Guest
Vad vann du på det inlägget? Förutom eventuella straffpoäng?

Kontinenten i sig var rätt jämn när 10 mash spelare gick över. Vi formulerade hur vårt samarbete ska se ut med MASH igårkväll. Innan dess var vi två helt separata stammar utan någon diplomatisk relation. I tidigare delar av kriget har de flesta dagar varit jämna. De senaste fyra dagarna har upp-familjen torskat i ett mycket snabbare tempo.

Jag ger bara min bild av kriget.

Jag blir lite nyfiken på varför du verkar brinna så himla mycket för en värld du inte spelar på? Eller gör du kanske ett nytt försök efter ditt misslyckande i SOS (minns inte ens vad den första stammen hette).
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vad vann du på det inlägget? Förutom eventuella straffpoäng?

Kontinenten i sig var rätt jämn när 10 mash spelare gick över. Vi formulerade hur vårt samarbete ska se ut med MASH igårkväll. Innan dess var vi två helt separata stammar utan någon diplomatisk relation. I tidigare delar av kriget har de flesta dagar varit jämna. De senaste fyra dagarna har upp-familjen torskat i ett mycket snabbare tempo.

Jag ger bara min bild av kriget.

Jag blir lite nyfiken på varför du verkar brinna så himla mycket för en värld du inte spelar på? Eller gör du kanske ett nytt försök efter ditt misslyckande i SOS (minns inte ens vad den första stammen hette).

Det du säger är att 70 bytapp på 4 dagar är mycket, när de mer eller mindre fick en helt ny front i norr. De är som en kniv i ryggen & du verkar ej förstå det. För det så förlorar du otroligt många poäng hos mig, för o va helt ärligt så trodde jag du visste va du snacka om. Men där ser man.

Vad, får ja inte kommentera som utomstående? Bara för att ja inte spelar i ett fotbollslag betyder väl inte att ja ej får hålla på dem?

Straffpoäng? Plz, You can't touch me.
 

DeletedUser

Guest
Henke blir så upprörd när andra använder sig att strategiska fördelar och diplomatiskt spel (AKA fulspel). Men helt klart normalt och tillåtet när han själv gör det. Då är det ju normalt och helt godkännt beteende. Större hycklare än mig
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Henke blir så upprörd när andra använder sig att strategiska fördelar och diplomatiskt spel (AKA fulspel). Men helt klart normalt och tillåtet när han själv gör det. Då är det ju normalt och helt godkännt beteende. Större hycklare än mig

Tack, att det ska vara SÅ svårt och förstå. Folk ibland asså :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Det du säger är att 70 bytapp på 4 dagar är mycket, när de mer eller mindre fick en helt ny front i norr. De är som en kniv i ryggen & du verkar ej förstå det. För det så förlorar du otroligt många poäng hos mig, för o va helt ärligt så trodde jag du visste va du snacka om. Men där ser man.

Ser jag inte som någon ursäkt? Varför ska den nya fronten vara svårare att försvara än den gamla? Speciellt när det bara är massa noobs och skitspelare i MASH (enligt fd. 300).

Straffpoäng? Plz, You can't touch me.

Inte jag, men förhoppningsvis har man admins som vill hålla forumet på en hygglig nivå.
 

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
Ser jag inte som någon ursäkt? Varför ska den nya fronten vara svårare att försvara än den gamla? Speciellt när det bara är massa noobs och skitspelare i MASH (enligt fd. 300).
Öhh? Kanske för att den var i princip tom på deff? :confused:

Och ja att de flesta i MASH endast var kapabla till att adla barbarer känns ganska bevisat nu. Det har ju inte gått superbra direkt för MASH-stabbarna, med vissa undantag.
 
Topp