Det ryktas att...

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att jag gillar när det går bra för dennis, blir så mycket mer liv i forumet. Håller på dig dennis, vore ju SJUKT tråkigt ifall upp vänder & vinner (A)
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Hur kan du vara så taggad med tanke på hur det gick förra gången :D

Förra gången körde vi en Nocturne ;)
Vet inte hur det är med dig Anton, men det ligger inte i vår natur att ge upp, oavsett hur dåligt det än har gått.

Vi får se imorgon :) ryktas det.
 
Senast ändrad:
Reaktionspoäng
5
Ryktas att Plzzz får gratis byar av Stark, ytterligare en motståndare, det är synd om oss "m-uppar"... ;) Ryktas även att Mash inte är mycket till motstånd, plzz pushar på bra nu med alla stabbers hjälp :p
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Det ryktas att enda skillnaden var att Noc adlade typ 120 barbs efteråt :awsm:
Det ryktas att även WhiteSH gjorde detsamma när vi plockade hans frontkluster :D



Ryktas att set berrode på helt andra anledningar
Typ som den att ni försökte plocka varenda barb i vårt cluster och skaffa torn :)
 

Filip.13

New Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att set berrode på helt andra anledningar
Typ som den att ni försökte plocka varenda barb i vårt cluster och skaffa torn :)


ryktas att det är stor skillnad när någon gör det i panik då fronten ryker och torn adlas. än när någon gör det i förebyggande sysfte :p

Men så är det ju också lätt att hetsa mot andra än sig själv ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vi goofa och skrev i ryktestråden igen :/

Sorry Ogiltigt :p
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Har varit tydlig på vad som gäller här. Läs reglerna från trådskaparen!

Sedan försöker jag vara konsekvent men ibland kan det hända att man missar ändå.
 

DeletedUser

Guest
Dementeras

Helt ärligt, mitt och säkert många andras tankesätt. Varför ödsla tid, trupp och adlar på vadå, några 70k spelare som troligtvis ändå inte kommer vara till något större hot så länge man är lite aktiv. Sen så stackades flertalet av dessa byarna upp med, och det är ju bara win win. Prioriteringar Calle, eller tillomed strategi. Hade du varit lite mindre butthurt över det hela så hade du också kunnat räkna ut detta... :*
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
ryktas att det är stor skillnad när någon gör det i panik då fronten ryker och torn adlas. än när någon gör det i förebyggande sysfte :p

Men så är det ju också lätt att hetsa mot andra än sig själv ;)



ja det är de, men eftersom jag gör det i som du så kallar ''panik'' så betyder ju bara det att jag gör det för just den anledningen att jag inte vill ha torn?
gör man det i ''förebyggande syfte'' som du skulle ha gjort betyder det bara att man är en värdelös barbadlare som inte har på det här spelet att göra :)


jag adlade barbsen för jag ville slippa slösa en massa nukes och slippa sitta dygnet runt för att hålla koll på 30 min tåg överallt
nu slipper jag det och när byarna väl är uppbyggda har jag 70 nya nukes att slänga mot uppenbar, så de har sig själva att tacka för att jag är så stor som jag är, hade de bara gett fan i att plocka torn inne hos mig hade jag gett fan i att adla barbsen och farmat dem istället

så innan du yttrar dig igen din värdelösa noob så ta 1 extra sekund och tänk över vad det är du skriver


ryktas det....
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Det ryktas att "varenda barb" gällde mindre än 10 byar men ok :*



du om någon borde förstå sen v29
det började med 3 barbs och blev sedan 10 och blev sedan 20


för att inte glömma det faktum att mash spelarna faktiskt plockat 1 helt jävla cluster bakom vår front, och detta var innan vi ens tagit kontakt med dem :)
 
Topp