Off Topic @V33

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ännu en värld där man ser Henke och ännu en värld där han är den minsta hunden som skäller högst. Titta nu när han snart kommer utnyttja varenda liten hjärncell av sina 140 autistiska IQ för att komma på ett mycket väl genomtänkt svar som kontring på detta inlägg. :rolleyes:

Hmm, okej. Inget rövslick idag alltså, får väl kanske det lite senare av dig kanske <3
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Hmm, okej. Inget rövslick idag alltså, får väl kanske det lite senare av dig kanske <3

Man får väl vad man förtjänar och du har aldrig varit särskilt trevlig mot mig. Då får man väl kanske svara med samma mynt någon gång också. Ödmjukhet är en bra egenskap, bara så du vet det.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill ändå påstå att jag tycker att börsen är bra. (Minus att den börjar halvfull.. det är tvärdumt).

För den underlättar för mig som gärna inte spenderar några pengar alls att kunna utnyttja den för att få gratis pp, kh, fa, alla boosts osv. Men ändå kunna ligga i framkant på världarna.

Tycker man kan göra det effektivare och lättare än det gamla systemet. Ryktas det.
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
Allting förutom premiumkonto, fa och kh är helt sämst. Snart kommer väl att man kan betala 200 pp så får man en full off.
 

DeletedUser

Guest
Allting förutom premiumkonto, fa och kh är helt sämst. Snart kommer väl att man kan betala 200 pp så får man en full off.

Ryktas att du låter som en gammal/skåning som pratar politik... "SNART SÅ KOMMER ALLA SKOLOR VARA MOSKEER"

:awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp