Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att de flesta förstår att det är en lögn, även om det absolut är klokt att ha Jenny som den diplomatiska ansiktet utåt. Hon har ju ändå något som de flesta på TW inte har.

Ryktas att du inte riktigt har koll på läget där :* Även inåt har han inte särskilt mycket att säga till om, även om han ibland vill tro det, så låta bli att uppmuntra han. Han blir så jobbig då.
 

DeletedUser

Guest
#PremBörsen

#OP

Ryktas det

bekräftar. Ryktas om att det är 3 starten för mig där börsen startar med 10k/10k/10k per kontinent. Varje start intalar jag mig själv att, nä men.. NU måste innogames insett hur dumt det är och tagit bort det. Men återigen när jag bygger marknaden så står börsen tom, men med rykten som går omkring om folk som hunnit tömma den.

Ja jag vet, jag lever i förnekelse.. Ryktas det.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att alla vet att den som har rank 1 efter nybörjarskyddet vinner :awsm: Heller hur Grata
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Det ryktas om ostress speleri på denna världen. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 

DeletedUser

Guest
De ryktas att kingsen Rileyk och Börje från v30 är tillbaka in i spelet :awsm::cool:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att folk inte förstår att premiumbörsen är det sjukaste som hänt tw sedan lyckohjulet. Det är fusk och inget annat :), ryktas det.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag undrar varför folk köper 20 res eller mindre från börsen:confused:
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
ryktas att jag undrar om krizzlock fått några kärleks pm än? om han inte fått det så hjälper jag gärna till :awsm:
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Det ryktas att Henke är dålig på det här med rykten. Någon som kan bekräfta? :D
 
Topp