Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Bekräftas, ryktas vidare att det blir en billig sådan när Raws skiter i bräckorna hehe
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
ryktas frågan är hur lyckas man tappa sån by? lol.
alltså får han behålla tornet vilket jag antar han är svin mycket deff nu för han skrev på forumen att han har ett torn så kommer han transita skiten ur er där. sorry not sorry men PINSAMT tappa sån by ska jag vara helt ärlig hur långt hade han dit ens? 12-15 timmar? pfft.




Ryktas att du hade tappat den :awsm:
 

DeletedUser

Guest
ryktas att många lirare gör riktigt dåliga/ogenomtänkta attacker, skärpning det är ändå spelare inom topp 30, antingen är det motivation eller kunskapen som brister....
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att 300 borde bli tvingade att byta stamnamn. Snacka om falsk marknadsförning.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas jag har städat här. Det ryktas också att jag inte är glad att jag behöver göra det.

Skärpning, tack, Håll "skitsnack" nån annanstans.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Låser upp 10-15 gånger mer deff för er ;)

Om man är "dålig" så låser det upp en massa deff, men om du kan spelet så bör de ju låsa typ 2 närmaste deffbyarna enbart. Du drar adel, ja ställer in allt framför nuken. Alla adlar från byn dör, GG.

Sen detta med 100 yx/50 tk under nattskydd, PLZ, seriöst? "You miss all shots you don't take" Ah, men jag kan ju säga som såhär att dom flesta har tillräckligt med trupper köade för och ta bort det. Läs fienden, är han ej aktiv natt, kör 1/3 off istället för full eller nå suicide adlar. BRA mycket effektivare kan jag tala om, efter egen erfarenhet.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Om man är "dålig" så låser det upp en massa deff, men om du kan spelet så bör de ju låsa typ 2 närmaste deffbyarna enbart. Du drar adel, ja ställer in allt framför nuken. Alla adlar från byn dör, GG.

Sen detta med 100 yx/50 tk under nattskydd, PLZ, seriöst? "You miss all shots you don't take" Ah, men jag kan ju säga som såhär att dom flesta har tillräckligt med trupper köade för och ta bort det. Läs fienden, är han ej aktiv natt, kör 1/3 off istället för full eller nå suicide adlar. BRA mycket effektivare kan jag tala om, efter egen erfarenhet.

Bekräftar detta, ska man köra under natten gäller det att man är försiktig med hur mycket trupper man skickar då det genast kan bli en mycket dyr affär om man gör fel. Att testa sina fiender i bland under natten tycker jag personligen är en mycket god idé, det har jag själv tagit många byar genom.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag gillar elias humor:) :D
ryktas även att jag önskar er trevlig kväll :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att 300 försöker rädda sina stats genom att kicka Raws89.

Frågan alla ställer sig nu, vem är nästa spelare som ska bli kickad?
 
Topp