Dance mot världen

gavleantifa

Member
Reaktionspoäng
0
Förlåt, Mycket bra aktivitet,Förmodligen mycket bättre än dig, dålig på forum dock, Mena såklart * Jag har inte dragit in min off ens*

Gjort det nu, 3 attacker, akta er

Aint nobody better than Gavle.

Ontopic: Förlorar den här alliansen eller? Ser ju ut som att Nocturne håller på att adla upp K54 :awsm:

Edit: Och K44 med ser jag ju nu! :D
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
Aint nobody better than Gavle.

Ontopic: Förlorar den här alliansen eller? Ser ju ut som att Nocturne håller på att adla upp K54 :awsm:

Edit: Och K44 med ser jag ju nu! :D

Ja de är ju bara en massa noobs som spelar ifrån brödrostar :awsm:

Tur att jag tycker om rostatbröd :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Kommer upp klockan 00:00:00
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: SOS, 300, Upp1ba, Upp1br, MASH, M.MASH
Sida 2:
Stammar: Dance

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14
Sida 2: 12
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 111,728
Sida 2: 84,460
Skillnad: 27,268

chart

Något man bör nämna är att de genomförde en offensiv imorse, eller ja. Tanken var att den skulle landa imorse men det slutade med att tågen var sprida över hela dagen :)

Med det i åtanke är 14-12 jäkligt bra stats från våran sida idag. Är jäkligt svårt att adla upp SOS, för varje by jag plockar verkar de plocka 3 barbs så blir hela tiden fler byar. Jäkligt irriterande.
 

gavleantifa

Member
Reaktionspoäng
0
Är jäkligt svårt att adla upp SOS, för varje by jag plockar verkar de plocka 3 barbs så blir hela tiden fler byar. Jäkligt irriterande.

Ja 3 barbs per adling från er verkar vara nära på exakt hur det ligger till:
74f7700ef74dcb29225ff3496415e739.png
761d186119f49ffc1f96a8ca8f67370d.png

:D

Och tack för statistiken. Hoppas du inte blev lika upprörd över mitt tidigare inlägg som Elias. Somnade efter att vunnit världens segaste 24h speed och kände för att va dryg. :D
 

DeletedUser

Guest
Fast fan jag ska nog inte klaga! Kan plocka deras färdiga byar och låta de bygga upp resten åt mig :)
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Sida 1:
Stammar: SOS, 300, Upp1ba, Upp1br, MASH, M.MASH
Sida 2:
Stammar: Dance

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14
Sida 2: 12
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 111,728
Sida 2: 84,460
Skillnad: 27,268

chart

Något man bör nämna är att de genomförde en offensiv imorse, eller ja. Tanken var att den skulle landa imorse men det slutade med att tågen var sprida över hela dagen :)

Med det i åtanke är 14-12 jäkligt bra stats från våran sida idag

Varje gång motståndaren ligger plus har de genomfört en offensiv precis? :)

Låter som bortförklaringar och en massa skitsnack. Kan det vara så att det skakar inom väggarna hos dance och att de har slutat tro på sig själva? Så fort det blev lite hett om öronen.

Vill ge mina lyckönskningar till kisstank, ta hem detta.
 

DeletedUser

Guest
Varje gång motståndaren ligger plus har de genomfört en offensiv precis? :)

Låter som bortförklaringar och en massa skitsnack. Kan det vara så att det skakar inom väggarna hos dance och att de har slutat tro på sig själva? Så fort det blev lite hett om öronen.

Vill ge mina lyckönskningar till kisstank, ta hem detta.

Vill du kan jag lägga upp gifs stamorder här?

Här skakas inga väggar hahahaha.
 

DeletedUser

Guest
Varje gång motståndaren ligger plus har de genomfört en offensiv precis? :)

Låter som bortförklaringar och en massa skitsnack. Kan det vara så att det skakar inom väggarna hos dance och att de har slutat tro på sig själva? Så fort det blev lite hett om öronen.

Vill ge mina lyckönskningar till kisstank, ta hem detta.

Alliansen hade en storoffensiv som landa igår, var väl enbart 20tåg på mitt konto, sen så smällde det på andra ställen med.
 
Reaktionspoäng
5
Tanken var ju att det skulle vara en offensiv, sen blev det ju mer som en picknick i och med att 80% av spelarna inte kan följa order :) Er lilla råtta gör det ju hyfsat enkelt för er i Dance ;)
 

DeletedUser

Guest
Tanken var ju att det skulle vara en offensiv, sen blev det ju mer som en picknick i och med att 80% av spelarna inte kan följa order :) Er lilla råtta gör det ju hyfsat enkelt för er i Dance ;)

er lilla råtta?? Att du kallar din egen allians för Råtta är ju lite lustigt.. men jag förstår fullt ut att du tycker som du gör!
 
Reaktionspoäng
5
Vet ju inte vem jag ska syfta på i och med att att den lilla "råttan" är sneaky af. Men vem eller vilka det än är så står jag fast vid att kalla dem för råttor ;)
 

DeletedUser

Guest
ta det här inte fel men det finns vissa folk som ej vill hjälpa till för vissa anledningar.hoppas du förstår det deez.
 
Topp