Off Topic @V32

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Så du menar Hybrid att bara för att jag kan spelet så får jag inte spela med personer jag känner o finner trevliga o spela med utan måste hitta nya att spela med hela tiden?

Det var längesedan jag körde spelet för spelet utan spelar det endast pga spelarna jag kör med, det är dem som gör att man orkar med detta...

Sedan om du känner tvärtom tycker jag synd att du inte hittat några att umgås med ..
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Så du menar Hybrid att bara för att jag kan spelet så får jag inte spela med personer jag känner o finner trevliga o spela med utan måste hitta nya att spela med hela tiden?

Det var längesedan jag körde spelet för spelet utan spelar det endast pga spelarna jag kör med, det är dem som gör att man orkar med detta...

Sedan om du känner tvärtom tycker jag synd att du inte hittat några att umgås med ..

nej, absolut inte :) tycker att du och dina polare från dance skulle kunna skapa en egen stam och gå för vinsten själv :) bara för att man känner varandra så betyder det inte att man behöver spela med varandra.

har otroligt respekt for dig duck och jag tycker att du har stora möjligheter att kunna skapa en bra och stor stam på v32 :)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
nej, absolut inte :) tycker att du och dina polare från dance skulle kunna skapa en egen stam och gå för vinsten själv :) bara för att man känner varandra så betyder det inte att man behöver spela med varandra.

Ja och sedan har dem några dem verkligen klickar med som jag inte själv spelat med och då blir dem med i stammen också...

Ser du kedjereaktionen?
 

DeletedUser

Guest
ni vet ju vilket motstånd det handlar när ni väl har startat på världen bara att börja med en ny stam och köra på men det är väl ni för fega för :) nä inte är inte bästa stammen på .se men ni är bästa stammen på v32 och ni är för fega för lämna er stam..

Nocturne: tiden jag lägger på externa är ju guld värt.. säger bara det att ni njuter att inte ha motstånd på världen istället för att skapa lite motstånd själv :)

LOL hur ska uppdelningen ske, det är en hel del lirare som egentligen inte lirar som lockats hit genom Abels jobb med att få ihop en premaid, skulle dom tacka nej och säga nä vi kan inte lira på .se för stammarna blir orättvisa, se det som en ynnest att dom gjort comeback på .se, e ju en positiv utveckling för .se. Sen lämna en stam som man valt starta med e inte fegt slå upp ordboken på lojal istället, hade det varit så att folket vantrivts och kännt nä fy så hade dom inte tackat ja från början.

Så tagga till istället, kötta på och visa att det går att lira som en stam och göra en bra strid av världen, have fun :)
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Ja och sedan har dem några dem verkligen klickar med som jag inte själv spelat med och då blir dem med i stammen också...

Ser du kedjereaktionen?

absolut! men ni måste ju förstå att kanske måste man börja dela på stammen? duck, du är ju en bra spelare, varför skulle inte du kunna göra en egen stam från de spelarna du tycker om från dance och kanske göra en egen stam från de spelarna som du vill ha med dig?
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
absolut! men ni måste ju förstå att kanske måste man börja dela på stammen? duck, du är ju en bra spelare, varför skulle inte du kunna göra en egen stam från de spelarna du tycker om från dance och kanske göra en egen stam från de spelarna som du vill ha med dig?

Nej, jag förstår inte varför vi ska behöva dela på stammen?
Ledsen men som allting i livet så måste man bevisa sig att man platsar....

Sedan finns det alltid de som har mer tur än andra.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
LOL hur ska uppdelningen ske, det är en hel del lirare som egentligen inte lirar som lockats hit genom Abels jobb med att få ihop en premaid, skulle dom tacka nej och säga nä vi kan inte lira på .se för stammarna blir orättvisa, se det som en ynnest att dom gjort comeback på .se, e ju en positiv utveckling för .se. Sen lämna en stam som man valt starta med e inte fegt slå upp ordboken på lojal istället, hade det varit så att folket vantrivts och kännt nä fy så hade dom inte tackat ja från början.

Så tagga till istället, kötta på och visa att det går att lira som en stam och göra en bra strid av världen, have fun :)

:cool:

I am the nightmare that live within abels dreams of premades

Haha....

Men typ, hade det inte varit för att man kan köpa adlar så tror jag ingen hade klagat. Nu kan ni kötta igenom försvaret & sen adla upp allt utan problem. De är ju det som är problemet, man får 1 chans. Lyckas det inte så är allt borta. (Nu utgår jag ifrån att ni kan spela, men om du vill försöka förklara att så inte är fallet så lyssnar jag gärna på hur du försöker förklara hur ny du är)

Saken är ju den att premades såsom dance inte står sig så väl på världar, för folk gangbangar väl rätt ofta & möter de någolunda motstånd så blir de pisk ;)

#V33Taggad
 

DeletedUser

Guest
nej, absolut inte :) tycker att du och dina polare från dance skulle kunna skapa en egen stam och gå för vinsten själv :) bara för att man känner varandra så betyder det inte att man behöver spela med varandra.

har otroligt respekt for dig duck och jag tycker att du har stora möjligheter att kunna skapa en bra och stor stam på v32 :)

Varför i hela friden skulle han göra så om han trivs med alla i stammen? Han gör ju precis det du tidigare ville att man skulle göra, lär känna nya spelare.

Det du gör där är att du uppmuntrar Dances lojala spelare att fulspela och backstaba.

(Eftersom du tycker att dina argument är "hur bra som helst", trots att du går på repeat och säger samma sak hela tiden, och att Tjäder "och dina pojkvänner bör nog lära sig hur man argumenterar ordentligt" så kan jag sjunka till din argumentationsnivå så att du förstår.)


(Gabbe har rätt, så jag fortsätter här det hör hemma.)
 

DeletedUser

Guest
När v32 är vunnen kan jag lova dig hybrid93 att ordna en stam med ett fåtal starka konton och sedan plocka in random spelare så länge de uppfyller kravet på aktivitet minst varannan timme dygnet runt. Du är varmt välkommen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är ointresserad av hur många som spelar på vart och ett av kontot i Dance

Är det en stam på 30 ska det väl var 30 och inte 90?

Är enbart korkat att inte utnyttja fördelarna som finns i att ha flera spelare på varje konto då det ökar aktiviteten.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktet att tw.se har över gett sin själv av enbart han solo spelare finns det för få av...

Det stämmer inte
alls, pengar luktar som tw prenumeranter numera

har du legat under en sten senaste 5 åren eller vad?

Enda bra på .se som kör utan co är Mintan men han slutför aldrig en värld och ja, det är säkert pga fler anledningar men bl.a. så tröttnar han la.

Co är något 99.9% av twspelare har nuförtiden och har varit så väldigt länge.
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
har du legat under en sten senaste 5 åren eller vad?

Enda bra på .se som kör utan co är Mintan men han slutför aldrig en värld och ja, det är säkert pga fler anledningar men bl.a. så tröttnar han la.

Co är något 99.9% av twspelare har nuförtiden och har varit så väldigt länge.

Kanske därför tw blivit så extremt mycket mindre än vad det en gång varit, det hade varit kul med en värld där det inte är tillåtet att co-spela, även om det antagligen hade varit samma spelare i toppen.
 

DeletedUser

Guest
Så att vi blir ännu färre spelare? Bra där smart ass

Ryktas att det är bättre med kvalitet än kvantitet. Har man inte förmågan att spela på ett konto själv utan bara whinea när man blir adlad om att folk spelar flera på samma konto. Så får man hitta en co eller hålla tyst.

Jag spelar förövrigt själv på mitt konto och bryr mig ej om folk som coar eller inte.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Kanske därför tw blivit så extremt mycket mindre än vad det en gång varit, det hade varit kul med en värld där det inte är tillåtet att co-spela, även om det antagligen hade varit samma spelare i toppen.

Rätt säker på att det beror mer på alla premfunktioner samt det faktum att man helt enkelt tröttnar efter att ha spelat detta spel så många år.
Men visst, det hade varit roligt med en värld där cospelare va exkluderat.. dock en värld jag inte kunnat spela pga jobb och IRL
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Så att vi blir ännu färre spelare? Bra där smart ass



ja jag möter ju hellre 10 spelare som kan spela och som är aktiva än 20 som inte har en aning om vad de håller på med


1. lär er spela
2. skaffa co
3. gangbanga oss så vi får nåt att göra
4. lägg inte ner så fort vi börjar ta byar av er i vilket fall
5. var snäll att stick från forumet då ingen vill höra dina kommentarer
 

DeletedUser

Guest
Fast nu berättade ju Dennis vad han hellre mötte och ingenting om hur det har gått när det hänt Henke ;)

Håller helt med honom för övrigt, förlorar hellre emot någon som är bättre än emot 25 spelare som vinner enbart p g a att de är just 25 stycken.
 
Topp