Speedsnack

DeletedUser

Guest
Det har sagts innan, det har motbevisats ;)

Fast nä, jag har verkligen inte motivation att sitta flera timmar på en speed och nöta längre så det stämmer väl det du säger. Jag bara finner det humoristiskt att det alltid är någon ny som tror sig ha ökat sina kunskaper med det dubbla sedan sist och sen funnit sina ord vara tomma. Men låt gå för den här gången, ingen slår dig. inte heller jag, för jag kommer inte försöka. Hell the king of speed!
 
Reaktionspoäng
18
ryktas att jag undrar var e natt speedsen var e morgon/Dag speedsen? dåligt nu ni har för lata speed admins vi vill ha massa speeds nu när de e sommar för fan

#KickBoefst
 

selakefo

Member
Reaktionspoäng
16
Satt precis ett antal timmar och lade upp en 3-veckorsturnering. Ska lägga ut två till så fort jag får tid, bland annat en ren natt-turnering i början av augusti.
 

tugo

New Member
Reaktionspoäng
0
Vad vill vi ha? MER SPEED RUNDOR!
När vill vi ha dom? NUUUUUU!
Eller ahh iaf på natten.
 

ljudet

Member
Reaktionspoäng
0
Aa håller med TUGO, vem fan har tid och spela klockan 18 en måndag. Tidigast 00.00 ska de börja.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Ingen aning om varför det är problem med servern men det är flera versioner av spelet som fått problem. Bara att vänta tills innogames tekniker fixat det.
 

MrForsberg

Member
Reaktionspoäng
3
Eftersom folk verkar vilja att önska rundor, så får ni gärna lägga till mig på skype och önska där istället :)

Fadjil97
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Tugo och Abel förlorar denna speed också. Som vanligt då :)

vänta nu? detta är första speeden jag startade från start på aslänge, hur kan det vara "också" och "som vanligt" när jag startat enbart denna speeden från start? hmm. eller räknar ni att när jag går in och sätter på kh som att jag försöker göra något?
 
Topp