Det ryktas att...

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Gåsen kunde inte hålla fronten själv mot Sparta, därav överger han en stor bit till The Fugitive, som tror sig kunna hantera oss bättre ;-)

Alltid kul och se forumet lite aktivt, lite tråkigt dock att de endast sker när onc har en lyckad offensiv. Var väl...typ 1 månad sen nån annan än ja sa något här? :D


Aa jo, kan ju vara bra att ge bort lite front åt de som behöver det men det vet väl du uppenbarligen inte någonting om.

Okej, coolt, grattis. Klappa dig själv på axeln.
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Men rätt uppenbart vad som sker ;)

The Fugetiv har gett sig på små stammar och vill ner till där vi andra ligger efter att ha byggt upp sina byar till pure off/deff utan att änns vakta dem, lätt mach lira så, har själv kört så aswell, likaså på v21 kom the fugetiv på mig som va ännnda susa spelaren kvar och kötta mig duktigt, fick sådan däng sååå, klart det då jag va den ännda spelaren kvar i stammen.. Nu då bara IA o göra samma story again;)

Like i said, i have been there done that played that story allready HÖ HÖ HÖ..

(But i played SOLO) and will play solo as ALLTID. damn skillnad det;)

GrattiZ böjs på lovet ni har:)

Önskar er all lycka i framtiden aswell:)

(The law) Anton Get on my level loves the inc aswell.. We play for the incs and loves it so inga klagomål inte...:p
 
Senast ändrad:

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att ännu en stam har gått med i Kriget för att försöka ta ner OnC...

börjar ni bli desperata eller!? :awsm:

Inte trodde jag att Susa skulle gå så långt att dem behöver 8 stammar för att ta ner oss :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ännu en stam har gått med i Kriget för att försöka ta ner OnC...

börjar ni bli desperata eller!? :awsm:

Inte trodde jag att Susa skulle gå så långt att dem behöver 8 stammar för att ta ner oss :D

Håller med dig. Väldigt märkligt att andra stammar ger sig på den ledande som är nästan större än hela rank 2, 3 & 4.

Sedan blir det ju så när det sitter 5 pers/ konto.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Kom igen nu!

Att klandra på varandras språk och skriva andra saker som är helt orelaterade v28 hör inte hemma här. Jag raderar sådant nu!
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Håller med dig. Väldigt märkligt att andra stammar ger sig på den ledande som är nästan större än hela rank 2, 3 & 4.

Sedan blir det ju så när det sitter 5 pers/ konto.

Dementerar att det är 5 pers per konto i OnC, men såklart, hade vi haft det hade det ju varit ungefär lika många spelare mot varandra? Just nu är det ju 118 konton mot 18 stycken? ^_^ Och ni har en 20 mille ledning i poäng också ;)

Antalet är på eran sida, men hur är kvalitén?
Vilket vinner? kvantitet eller kvalité? det får tiden svara på :D
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Dementerar att det är 5 pers per konto i OnC, men såklart, hade vi haft det hade det ju varit ungefär lika många spelare mot varandra? Just nu är det ju 118 konton mot 18 stycken? ^_^ Och ni har en 20 mille ledning i poäng också ;)

Antalet är på eran sida, men hur är kvalitén?
Vilket vinner? kvantitet eller kvalité? det får tiden svara på :D

118 därav hälften är inaktiva säger vi, hur pass mycket hjälper det?;)

Japp det får tiden avgöra. Blir spännande :awsm:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Aa jo, kan ju vara bra att ge bort lite front åt de som behöver det men det vet väl du uppenbarligen inte någonting om.

Okej, coolt, grattis. Klappa dig själv på axeln.

Ja, för The Fugitive saknades verkligen front ;) Nej, de handla om riskhantering. The fugitive har fler byar = fler trupper att skydda sina byar med, han tror samtidigt att han kan göra ett "bättre" jobb. Annars hade det varit en annan spelare som klivit fram. :)

Jag vet att jag har spöat en av de 3 spelarna på TF förr, de var svårt & ja har respekt för den spelaren. Vi får helt enkelt se om deras beräkningar stämmer, eller om de blir lurade in i fällan.


Det dollar säger är sant, jag har aldrig riktigt mött motstånd nån gång. När ja väl gjort det så har de varit väldigt låga odds på att vända, nästintill om inte helt omöjliga. & På v28 så kan man väl inte påstå att Gåsen aka wallarn/Johan gjort så mkt väsen ifrån sig, men sen igen, han och jag brukar ju gilla och slåss. Tyvärr för Johanna så brukar utgången inte bli i hans favör speciellt ofta.

Lyfter fram Linus & Tjäder som er räddning, utan dem tror jag detta varit en annan syn just nu ;-)

Ryktas att ännu en stam har gått med i Kriget för att försöka ta ner OnC...

börjar ni bli desperata eller!? :awsm:

Inte trodde jag att Susa skulle gå så långt att dem behöver 8 stammar för att ta ner oss :D

Vad får dig och tro att de är susa som skapar denna musik?


Säger som såhär, när dammet lagt sig så kommer OnC antingen stå som segrare, eller som förlorare. & Hur det än går, så kommer jag jaga OnC hädanefter. (En värld åt gången, pallar fan inte 2) . De är inte SuSa ni kommer frukta, utan de kommer va "Fan, Henke lirar"

Mest för att ha ett mål på Tw, vissa finner de intressant och adla rimspelare/nybörjare. Jag gillar och jaga smartare djur ;-) Lite mer utav en sport då ;)

Ryktas det då, för och göra pias nöjd. Annars får man väl ett straff för denna text & de vill vi ju inte. Nej ja skoja, skiter fullständigt i, vill bara att min text inte tas bort <3
 

jonteman7

New Member
Reaktionspoäng
0
Håller med dig. Väldigt märkligt att andra stammar ger sig på den ledande som är nästan större än hela rank 2, 3 & 4.

Sedan blir det ju så när det sitter 5 pers/ konto.

Vad ska vi annars göra? ^^ luta oss tillbaka och hoppas att ONC skonar oss? ^^ Meh, vad hade det vart för roligt? TW är ju ändå ett krigsspel :D
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att teh gow blockade stackars Tummar på PM Ingame och fortsatte skriva själv.
Ryktad att teh gow inte har ork för en tummar
Ryktas också att teh gow vill sova
Sist ryktas det att teh gow är väldigt sur och irriterad
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att teh gow blockade stackars Tummar på PM Ingame och fortsatte skriva själv.
Ryktad att teh gow inte har ork för en tummar
Ryktas också att teh gow vill sova
Sist ryktas det att teh gow är väldigt sur och irriterad

Ryktas att jesper nöter ner teh gow dag för dag.
Ryktas att teh gow förr eller senare kommer ingå i den långa listan jesper fått att sluta spela.
Ryktas att jesper är söt
Ryktas att jag har hittat en kille som liknar jesper lite, skönt då jag saknar att ha honom i chatten....
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att jesper nöter ner teh gow dag för dag.
Ryktas att teh gow förr eller senare kommer ingå i den långa listan jesper fått att sluta spela.
Ryktas att jesper är söt
Ryktas att jag har hittat en kille som liknar jesper lite, skönt då jag saknar att ha honom i chatten....

Ah bekräftas.

Dock har ja han på blocken tills vi möter varandras fronter nu, så han kommer inte bryta ner mis psykiskt iaf. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man är lite småledsen för att man inte har tiden o möta den stora henke i front !

Ryktas att Tummar "gudN" kommer få flera spelare på motståndar sidan att sluta
 
Topp