Speedsnack

DeletedUser

Guest
ryktas det skulle vara trevligt med speedrundor varje kväll på 3 till 4 timmar
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Hejsan kära medlemmar, ber om ursäkt att det varit lite mellanrum mellan alla rundor nu senaste veckan, men ligger i feber och är ganska hängig, så därför har det blivit dåligt med rundor,

är fortfarande sjuk så kommer därför lägga upp 1 vecko speed nu så jag hinner bli frisk och kan ta tag i att lägga upp kortare rundor senare!
hoppas detta är ok med er


//P
 

DeletedUser

Guest
gott
krya på dig
skulle vara trevligt med en planeringslista också
(när du kryat på dig) så man kan planera sitt spelande
 

DeletedUser

Guest
Och en OBA runda vore grymt :) men som ovanstående får jag hoppas att du kryar på dig först :p
 

DeletedUser

Guest
Vad har hänt med speedsen.. herregud.. lägg upp massa speeds i förväg innan ni sen blir sjuka och kommer med bortförklaringar till varför inte de finns några speeds uppe! riktigt jävla dåligt är det.. fast aa.. ingen speed admin har ju nånsin varit bra så.. förklarar allt:)
 

DeletedUser

Guest
Vad har hänt med speedsen.. herregud.. lägg upp massa speeds i förväg innan ni sen blir sjuka och kommer med bortförklaringar till varför inte de finns några speeds uppe! riktigt jävla dåligt är det.. fast aa.. ingen speed admin har ju nånsin varit bra så.. förklarar allt:)


Nu ändrar du tid starten med... Tänk om man inte kan vid 17:00?? Låt den bestämda tiden vara för fan
 

DeletedUser

Guest
Stör mig jävligt mycket på att man vinner 100pp på en 4h speed t.ex men på en 72h speed vinner man bara 150pp? bara 50pp mer? trots att rundan är hela 68timmar längre..? o_O riktigt dåligt tycker jag de är.. ni borde göra nån förändring kring det:)
 

DeletedUser

Guest
Stör mig jävligt mycket på att man vinner 100pp på en 4h speed t.ex men på en 72h speed vinner man bara 150pp? bara 50pp mer? trots att rundan är hela 68timmar längre..? o_O riktigt dåligt tycker jag de är.. ni borde göra nån förändring kring det:)

Dra ner priset på 4h till kanske 15pp kanske? vore det så bra? :)
 

zofz

New Member
Reaktionspoäng
0
fel tråd, ta bort inlägg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    52,2 KB · Visningar: 11
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas att ingen har stake nog att attackera varandra på nuvarande KOTH runda.. Utan alla krigar för att först adla barbarbyar istället.
 

DeletedUser

Guest
Anledningen till det är ju att personen redan hade ett anfall på den byn du tog, då betyder ju inte noobskyddet nått eftersom anfallet redan är i rullning mot en ej spelarägd by.
 
Topp