Världen vunnen!

DeletedUser

Guest
God dag spelare på värld 1!

Stammen December in Hell har idag vunnit värld 1 vilket betyder att världen kommer att stängas helt och hållet.
Men vi vill inte göra detta än, vi vill ge er chansen att säga hejdå till era stamkamrater och andra vänner på världen.

Värld 1 kommer att stängas helt och hållet Måndagen den 13:e Maj. Detta kommer att ske mellan 16.00-18.00.
Tills dess så kommer världen att fortsätta precis som den har gjort förut, dvs precis som vanligt.

Ett Hall of Fame kommer att komma upp efter att världen är stängd.

Med Vänliga Hälsningar
Ert TribalWars Team
 

DeletedUser

Guest
Värld 1, den första, bästa och skönaste av dem alla full med konspirationer och svek.

Har inte varit den som skrivit på forumet ofta. Tyckte det räckte med dem som var aktiva där.

Men jag har ett par rader att dela med mig. Jag vill tacka alla som ställt upp för mig under åren och tacka admins som gjort ett bra jobb, jag tackar de i sk som gjorde ett bra jobb med svettiga kvällar och sömnlösa nätter. Nu är det ett par dagar kvar sen tar detta slut. Kommer ta en välbehövlig paus. vem vet vi kanske ses på fältet nån dag igen:rolleyes:OBS Jag är värd min plats i Hall of Fame efter ca:7 års spelande på samma konto.
MVh illuminator
 
Senast redigerad av en moderator:

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Har inte varit den som skrivit på forumet ofta. Tyckte det räckte med dem som var aktiva där.

Men jag har ett par rader att dela med mig. Jag vill tacka alla som ställt upp för mig under åren och tacka admins som gjort ett bra jobb, jag tackar de i sk som gjorde ett bra jobb med svettiga kvällar och sömnlösa nätter. Nu är det ett par dagar kvar sen tar detta slut. Kommer ta en välbehövlig paus. vem vet vi kanske ses på fältet nån dag igen:rolleyes:OBS Jag är värd min plats i Hall of Fame efter ca:7 års spelande på samma konto.
MVh illuminator

Grattis till vinsten, välförtjänt, i alla fall för din del ;).
 

DeletedUser

Guest
Har inte varit den som skrivit på forumet ofta. Tyckte det räckte med dem som var aktiva där.

Men jag har ett par rader att dela med mig. Jag vill tacka alla som ställt upp för mig under åren och tacka admins som gjort ett bra jobb, jag tackar de i sk som gjorde ett bra jobb med svettiga kvällar och sömnlösa nätter. Nu är det ett par dagar kvar sen tar detta slut. Kommer ta en välbehövlig paus. vem vet vi kanske ses på fältet nån dag igen:rolleyes:OBS Jag är värd min plats i Hall of Fame efter ca:7 års spelande på samma konto.
MVh illuminator

Stort grattis! Helt klart en värdig vinnare! Haha sjukt vad länge vissa av oss har spelat TW egentligen :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, då har man gjort sitt här! ÄNTLIGEN!!! Har varit med från början med mitt orginalkonto EmelieGp, tills -SK- föll, fast jag och mina brödrar plus kusinen BalleN och min vän N3apower (BenkeMyre) fortsatte. Med ett sammarbete med DH när dom gick ur Knight.
Stred lite mot Knight då, gick bra faktiskt trotts vi var så små men det är skit samma, bara man hade roligt :D
Men dagen skulle komma när vi skulle få gå med DH, vilket vi förtjänade enligt planerna ;) Så kom där lite tvister, vilket är historia nu, så alla -S- kontona gick grå utom mitt, för en del anledningar.. Så till slut kom jag med i DH på Highpower kontot. Blev inaktiv så jag flyttades till GPR. Men iaf! Så vill jag tacka ALLA här på V.1 vänner fiender, ja och aallt vad man kan vara här för ett trevlig tid!

Vi kanske ses på en annan server i framtiden!
SKÅL!!!
 
Reaktionspoäng
0
Ja, då har man gjort sitt här! ÄNTLIGEN!!! Har varit med från början med mitt orginalkonto EmelieGp, tills -SK- föll, fast jag och mina brödrar plus kusinen BalleN och min vän N3apower (BenkeMyre) fortsatte. Med ett sammarbete med DH när dom gick ur Knight.
Stred lite mot Knight då, gick bra faktiskt trotts vi var så små men det är skit samma, bara man hade roligt :D
Men dagen skulle komma när vi skulle få gå med DH, vilket vi förtjänade enligt planerna ;) Så kom där lite tvister, vilket är historia nu, så alla -S- kontona gick grå utom mitt, för en del anledningar.. Så till slut kom jag med i DH på Highpower kontot. Blev inaktiv så jag flyttades till GPR. Men iaf! Så vill jag tacka ALLA här på V.1 vänner fiender, ja och aallt vad man kan vara här för ett trevlig tid!

Vi kanske ses på en annan server i framtiden!
SKÅL!!!

Hmmm lite besviken är jag allt på dig. Har du kämpat på så länge som du gjorde med ditt original nick och gjort med med stora fanan på topp och alltid kämpat på bra ... vad är då syftet med ett nytt konto?

Finns det kanske fler sådana konton i DH eller GPR? Visste alla i DH om att det fanns konton i DH med nya ägare från forna ärkefienden?


EGP skålar jag gärna med/för som EGP men ej som Highpower.

NV
 

DeletedUser

Guest
Visste alla i DH om att det fanns konton i DH med nya ägare från forna ärkefienden?

Ja, alla som kunde ta de tre gram ansvar det innebär att läsa forumet senaste halvåret eller så.
Alla som inte hellre ville satsa på att göra ett dramaqueen-avslut.
Fy ***.
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Ja, alla som kunde ta de tre gram ansvar det innebär att läsa forumet senaste halvåret eller så.
Alla som inte hellre ville satsa på att göra ett dramaqueen-avslut.
Fy fan.


Fy *** hit och Fy *** dit.

Jag lovar dig att jag har tonvis med respekt i DH och att mina fiender alltid haft det även de. Jag hade 350 000 000 poäng som ville avsluta V1 på annat sätt än vad som görs idag. Många som spydde ut sin galla till mig men som var för fega för att missa Hall of Fame på V1.

Visste / vet alla i DH att det fanns IRL koppling mellan SK-konton och DH-konton? Hört att exempelvis Narcea hade en IRL i DH. Tittar vi lite extra noga verkar det väldigt udda hur narcea tappade sina byar på slutet. Det var byar som hade döpts till spelare i DH. Dessa byar var dessutom tömda och ibland fanns deffen i andra väldigt udda byar. SK som stam/individer var vassa men efter de anföll DH i begynnelsen och alla dessa timmar jag lagt ner på TW V1 kan jag inte fatta att man släpper in dessa i DH. Vi snackar inte få timmar. Hela dagar, hela nätter.



DEN LEDNING SOM LÄSER FORUM I DH OCH LÄSER SINA PM VET ATT MIN FRU HAR HAFT CANCER 2 GÅNGER UNDER MIN TW KARRIÄR. SENAST VAR I SOMRAS. BEHANDLINGAR HAR VARIT HELA HÖSTEN/VINTERN MED STRÅLNING, BRÖST OPERATIONER, CYTOSTATIKA (CELLGIFTER). JUST NU PÅGÅR SISTA DELEN AV HENNES BRÖSTREKONSTRUKTIONEN. DETTA SKA LEDNINGEN I DH VETA OM OCH VET DE INTE DET HAR DE HELT ENKELT INTE LÄST PÅ.



TILL DIG KLITOUS HAR JAG INTE MYCKET TILL ÖVERS FÖR. (HOPPAS VERKLIGEN ATT INGEN I DIN NÄRHET FÅR CANCER DÅ JAG ALDRIG SKULLE ÖNSKA MIN VÄRSTA FIENDE DETTA)

OVER AND OUT

NV
 
Senast redigerad av en moderator:

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
DEN SOM LÄSER FORUM I DH OCH LÄSER SINA PM VET ATT MIN FRU HAR HAFT CANCER 2 GÅNGER UNDER MIN TW KARRIÄR. SENAST VAR I SOMRAS. BEHANDLINGAR HAR VARIT HELA HÖSTEN/VINTERN MED STRÅLNING, BRÖST OPERATIONER, CYTOSTATIKA (CELLGIFTER). JUST NU PÅGÅR SISTA DELEN AV HENNES BRÖSTREKONSTRUKTIONEN. DETTA SKA LEDNINGEN I DH VETA OM OCH VET DE INTE DET HAR DE HELT ENKELT INTE LÄST PÅ.

Vad har detta överhuvudtaget med någonting att göra?
 

DeletedUser

Guest
Fy *** hit och Fy *** dit.

Jag lovar dig att jag har tonvis med respekt i DH och att mina fiender alltid haft det även de. Jag hade 350 000 000 poäng som ville avsluta V1 på annat sätt än vad som görs idag. Många som spydde ut sin galla till mig men som var för fega för att missa Hall of Fame på V1.

Visste / vet alla i DH att det fanns IRL koppling mellan SK-konton och DH-konton? Hört att exempelvis Narcea hade en IRL i DH. Tittar vi lite extra noga verkar det väldigt udda hur narcea tappade sina byar på slutet. Det var byar som hade döpts till spelare i DH. Dessa byar var dessutom tömda och ibland fanns deffen i andra väldigt udda byar. SK som stam/individer var vassa men efter de anföll DH i begynnelsen och alla dessa timmar jag lagt ner på TW V1 kan jag inte fatta att man släpper in dessa i DH. Vi snackar inte få timmar. Hela dagar, hela nätter.



DEN LEDNING SOM LÄSER FORUM I DH OCH LÄSER SINA PM VET ATT MIN FRU HAR HAFT CANCER 2 GÅNGER UNDER MIN TW KARRIÄR. SENAST VAR I SOMRAS. BEHANDLINGAR HAR VARIT HELA HÖSTEN/VINTERN MED STRÅLNING, BRÖST OPERATIONER, CYTOSTATIKA (CELLGIFTER). JUST NU PÅGÅR SISTA DELEN AV HENNES BRÖSTREKONSTRUKTIONEN. DETTA SKA LEDNINGEN I DH VETA OM OCH VET DE INTE DET HAR DE HELT ENKELT INTE LÄST PÅ.



TILL DIG KLITOUS HAR JAG INTE MYCKET TILL ÖVERS FÖR. (HOPPAS VERKLIGEN ATT INGEN I DIN NÄRHET FÅR CANCER DÅ JAG ALDRIG SKULLE ÖNSKA MIN VÄRSTA FIENDE DETTA)

OVER AND OUT

NV

Jag har inte kommenterat med hänsyn till din frus cancer eftersom jag inte kände till den. Jag är uppriktigt ledsen för det som drabbat dig och din familj.

Inte heller har jag kommenterat din respekt hos andra. Jag har själv respekt för ditt spelande.

Men även om det är fullt förståeligt att din IRL-situation påverkar ditt spelande så är det inte OK att "plötsligt upptäcka" vilka som spelar i stammen, vara missnöjd med det och annat som varit känt en längre tid och sedan göra stor sak av det.
Det är ett rimligt krav att då lite lugnt undersöka om man missat något.
Det var agerandet ingame jag kommenterade och inget annat.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har hört klagomålen på min aktivitet sen i höstas och den har blivit drabbad helt klart på grund av detta.

Ledningen visste/ska ha vetat detta och de ska med andra ord läsa på innan de glappar för mycket.

med vem i ledningen har du pratat med och sagt till om din situation?
glad för er skull att det har gått bra.
 

DeletedUser

Guest
Världen är nu stängd och officiellt över!

Ber om ursäkt att den stängde senare än annonserat, tiden försvann ur mitt minne.
 

DeletedUser

Guest
Världen är nu stängd och officiellt över!

Ber om ursäkt att den stängde senare än annonserat, tiden försvann ur mitt minne.

Du GLÖMDE att stänga den längsta, största, vackraste och elakaste världen i historien? Meeen? ;)
En epok är över. MÅNGA världar på .SE överlevde den men nu är det slut. HURRA... Sniff....
 

DeletedUser

Guest
Grattis DH till segern!

Segare spelare som inte viker ned sig i första taget får ni leta länge efter :)

Trots meningskiljaktigheterna i slutskedet av världen så ska ni veta att jag/vi inte hyser något agg emot någon av er som nu står som segrare i DH! Jag/vi kommer att se tillbaka på värld 1 med glädje med besegrandet av SK som höjdpunkten.

Ett extra stort grattis till MentalMidget! Jag nämnde sega spelare förut och här har vi ett typexempel. Ett ständigt matande med både off och adel och de gånger som mental låg dåligt till i fronten så var det ändå inte många byar som förlorades (iaf inte utan hård kamp). Tack för att jag/vi fick spela med dig! Hatten av!

Vill även passa på att tacka Barhoppan för alla de timmar hon har lagt ned för att alla ska ha det så bra som möjligt. Stort tack för ditt arbete och engagemang för allas bästa!

Kruxet, yngve, grönis, illu stort grattis till er med. Ni är några av de få som härdade ut hela vägen!

Självklart ett stort grattis till alla er andra i DH! Jag/vi nämner ingen speciell så känner sig inte någon sig glömd. Ni vet vilka ni är och vad ni har gjort!

Mvh
Groll och M1ldo
 
Topp