Speedsnack

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag skulle ha spelat speeden ikväll om inte ÖSK hade spelat
 

DeletedUser

Guest
Samma här. Eller får man inte sitta hur länge som helst. Eller ska nån annan ha datorn. Eller ska man göra läxor och sånt

Ja, läxor är ju det som är värst.
Ryktas att jag kommer sitta och spela speed varje kväll på sommarlovet :awsm:
 

zofz

New Member
Reaktionspoäng
0
Lägg upp några 4 h nu i veckan. Typ mellan 15:30-19:30 . Ändå ingen som spelar turneringen..
 

DeletedUser

Guest
Ryktas ju att Onsdag den 15/5 23:00 ser vi om den svenska speed ''eliten'' fortfarande består ;)
 

DeletedUser

Guest
Den svenska speed eliten finns inte. Finns bara ett gäng tyskar som nördar sönder speed.

Själv kör man inte nu men på "sommarlovet" då kommer jag göra era liv till ett LIVING HELL!! Måste bara fixa ny dator! kommer inte få sittta på laptopen och datorn är upptagen min gick sönder
 

DeletedUser

Guest
Den svenska speed eliten finns inte. Finns bara ett gäng tyskar som nördar sönder speed.

Själv kör man inte nu men på "sommarlovet" då kommer jag göra era liv till ett LIVING HELL!! Måste bara fixa ny dator! kommer inte få sittta på laptopen och datorn är upptagen min gick sönder

hmm... så gör ni ... fast ni suger fortfarande ... wow tror du har skrämt iväg dem flesta nu med dina tuffa ord :)
 

DeletedUser

Guest
Den svenska speed eliten finns inte. Finns bara ett gäng tyskar som nördar sönder speed.

Själv kör man inte nu men på "sommarlovet" då kommer jag göra era liv till ett LIVING HELL!! Måste bara fixa ny dator! kommer inte få sittta på laptopen och datorn är upptagen min gick sönder

ryktas att det inte funnits någon speed elit sen UQ la ner
 

fille cs

New Member
Reaktionspoäng
1
AiNa har mest vinster på .se, med åtanke att vi spelade under UQ's och GuL's tid också då vinsterna var tämligen jämt fördelade :) Då ska vi ha i åtanke också att vi var ett gäng med vilja men inte hade mer kunskap än typ... de flesta noobsen på .se idag. Men trots allt med uppehåll och diverse saker så kan man ändå konstatera att vi på pappret är den bästa speedstammen :) Men jag ser uQ och resterande av speed eliten som jämlikar, det är ju trots allt dom som pushat mig till att bli så bra jag är idag.

Mvh Fille och Dennis, The Isakssons
 

DeletedUser

Guest
AiNa har mest vinster på .se, med åtanke att vi spelade under UQ's och GuL's tid också då vinsterna var tämligen jämt fördelade :) Då ska vi ha i åtanke också att vi var ett gäng med vilja men inte hade mer kunskap än typ... de flesta noobsen på .se idag. Men trots allt med uppehåll och diverse saker så kan man ändå konstatera att vi på pappret är den bästa speedstammen :) Men jag ser uQ och resterande av speed eliten som jämlikar, det är ju trots allt dom som pushat mig till att bli så bra jag är idag.

Mvh Fille och Dennis, The Isakssons

haha var? menar du inte är? puss sötnos jag o kemo kommer alltid 2v4 er, nu och för alltid.
och att ni ens kan jämföra er med UQ och GuL är en stor miss.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp