Kärlekstråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nu ska vi väl bannemig få ha en kärlekstråd? Iallafall ett par dagar? Vi hade ju så trevligt förra gången.





<3 Nico
 

DeletedUser

Guest
Mm.. Platsen för en dejt med mig under valentine day är fortfarande ledig :cool::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nico är flera 100 sockerbitar soetare :$
Xillaero, du är säkert också söt!
 

DeletedUser

Guest
jag tycker svegon är tööööööötare än ecchiman nuuue :* :* :*
 

DeletedUser

Guest
<3333 :-* :-* ;-*

Men han är lite soet han också. Även fast han lägger dater på väldigt opassande tidpunkter ;/
 

Funker Vogt

Member
Reaktionspoäng
1
Att trigga varandra till bråk vare sig det rör susa, lol eller en stam som inte existerar, hör inte hemma i ett kärlekstråd!

Så var nu söta rara och helt fluffiga mot varandra ;)
 

DeletedUser

Guest
Att trigga varandra till bråk vare sig det rör susa, lol eller en stam som inte existerar, hör inte hemma i ett kärlekstråd!

Så var nu söta rara och helt fluffiga mot varandra ;)

Med det här argumentet så tänker jag starta en bråktråd om det är okej? Då man tydligen kan skapa en tråd och alla ska anpassa sig efter riktningen titeln visar.
 

DeletedUser

Guest
Med det här argumentet så tänker jag starta en bråktråd om det är okej? Då man tydligen kan skapa en tråd och alla ska anpassa sig efter riktningen titeln visar.
Jag tycker det verkar som om du behöver massa kärlek.......så här kommer lite *kärlek*
 

Mixztel

Member
Reaktionspoäng
0
Med det här argumentet så tänker jag starta en bråktråd om det är okej? Då man tydligen kan skapa en tråd och alla ska anpassa sig efter riktningen titeln visar.

Du kan få lite kärlek av mig eftersom jag kunde ta massa av dina byar nästan gratis <3
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
sluta nu :) va nu snäll mårten ;o(.

kärlek till fireside för han är en sån fin mupp :sneaky:
och till Tobaco hihih :**
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp