LoL bjuder upp till dans....

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
League of Legends leader, the Great Nidalee, will have the courage and bravery to start this war.
We are going over the top this afternoon against SuSa and only God in Heaven knows who will come out of it alive.

We are in his hands and whatever happens, we will look to him in this world and the world to come. If we called our regrets, is that we leave you in your arms. We will look after our loved ones and you shall see our AP and AD carries drop shit on you.

We may move at any minute and the pain will start the fire. When this reaches you, for us there will be no more war, only slaughter and lasthits. The nexus will be ours.

It will be a legacy of struggle for all of you SuSa, but the almight Summoner code will look after us and you shall all meet the fury and furiosity of all the legends in the league.

Goodbye now SuSa. May the Gods watch over you and let them be merciful in your suffery.


Hälsningar vår bildfixare jayce:
1374842.jpg


Hoppas på ett långt och roligt krig samt att vi kan trivas av mild pajkastning med glimten i ögat.

Mvh Nidalee,
League Of Legends
 

DeletedUser

Guest
Väl skrivet håll den tråd ren nu.(Till och med jag har godkänt den bilden)

Låt bäste stam vinna!

/wadman
 

DeletedUser

Guest
Jo hade ju varit roligare med en ren kamp istället för att ni ska dra in N.O också, men aja. Lycka till ViiGoo, du om ngn kommer behöva det D:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Kommer va spännade följa vilket stam som vinner! Lycka till båda två.

hejar på rapidoodle för han är en söt mupp O_O
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Kul att se, blir intressant att följa utvecklingen. Sätter inte mycket för LoL, är la bara boefst som är torr bakom öyren!

Lycka till allihopa, hejja nico å wadman!
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Lycka till båda sidor, vi sitter tyvärr på läktaren denna gång och käkar popcorn.

Men vi hejjar på er båda, ha bara roligt så går det bra:)

//Cribba55
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Jo som Dark Halo så väl säger, undrar vad det kan bero på :)
Sitter man och spelar som du gör så bör man vara van vid många inks.

Eller så är det för att jag bara tagit över konton i döende stammar för att ha kul och kriga. Tillskillnad från dig så gråar jag inte kontot när jag får inks (v14)
 
Topp