Det ryktas att..

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag än en gång troligen kommer att få rätt att ni är TWs största kappvändare som bara är stora i truten och försvinner med svansen mellan benen vid minsta motgång. Men regler är till för att följas och det klarar inte råttor som ni av:p

+1 tror detta stämmer.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Unbannen gjorde v21 plötsligt så mycket mer spännande igen.

Ryktas att jag gillar upptrappningen mellan OnC o Obey

Ryktas även att det ska bli intressent att följa rapi kontots vrede ingame mot dom som hånade kontot för bannen samt dom som skickade ticket ofc ;) !
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Unbannen gjorde v21 plötsligt så mycket mer spännande igen.

Ryktas att jag gillar upptrappningen mellan OnC o Obey

Ryktas även att det ska bli intressent att följa rapi kontots vrede ingame mot dom som hånade kontot för bannen samt dom som skickade ticket ofc ;) !
Kan garantera en härlig hämnd, hade gärna tagit mig an hela stammen solo men allt för härliga Tinglo håller mig lite i kopplet.
Men Robin.Ö kommer få börja prodda deff om han ska ha minsta chans att överleva min vrede ;)

Puss&kram
Nico
 

DeletedUser

Guest
Kan garantera en härlig hämnd, hade gärna tagit mig an hela stammen solo men allt för härliga Tinglo håller mig lite i kopplet.
Men Robin.Ö kommer få börja prodda deff om han ska ha minsta chans att överleva min vrede ;)

Puss&kram
Nico


ÅÅÅ nej Nico!! Din ''vrede'' är så rädd =(

Har inte tw teamet lärt dig än läxa ännu Nico..?

''Kan garantera en härlig hämnd, hade gärna tagit mig an hela stammen solo men allt för härliga Tinglo håller mig lite i kopplet.'' Detta beskriver ditt sorgliga liv min vän, gå ut o rör på dig kommer göra dig gott.

Gillar dock att jag känner mig hatad av ''tw.ses bästa duo'' Fastän att jag inte har gjort något ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du gick precis från "inge vänlig, Nico" till "Puss&kram, Nico." på cirka 5 minuter. :eek:

Allt beror på vilka som skriver och vad/vem jag svarar :)


Oj nejj, lilla robin. Vi får väl se hur "rädd" du blir eller om du ens hinner reagera.

Puss på er alla och skål!!
 

DeletedUser

Guest
Detta hatet däremot Nico vet jag inte vart det kommer ifrån antar att det är din Nico anda som drabbar oss alla som ett virus usch usch, Jag har fortfarande inte gjort något Gott folk alla som ser på! =)

Jag skålar med dom som skrattar vid min sida nu puss på dig med rapinoodle!

Mvh Robin
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att som vanligt lyckas Tw teamet göra misstag som att banna folk utan att kolla om det faktiskt stämmer. Skål för det!
Dock härligt att de reparerar sina misstag genom att unbanna stackars nico :crybaby:
 

masaka

Member
Reaktionspoäng
5
Ryktas att denna händelse gynnat både ryktestråden och v21 i allmänhet. Mycket roligt att se hur folk kommer igång och börjar skriva hejvilt. :cool: Trots lite tjafs hit och dit verkar det ändå som de flesta är glada att se er tillbaka bakom kontot.

Alla gör vi misstag, twteamet gjorde sitt - men var snabba på att rätta till det. :awsm:

Välkommen tillbaka! ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag mer än gärna vill vara en fluga på väggen när tussen läser att rapidoodle blivit unbannad..
Det ryktas att jag undrar om tussen hade med ticket att göra :rolleyes:
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Det ryktas att jag mer än gärna vill vara en fluga på väggen när tussen läser att rapidoodle blivit unbannad..
Det ryktas att jag undrar om tussen hade med ticket att göra :rolleyes:

Jadu Tinglo! Där har du fått nått att fundera på.. dock är det aldrig fel att ha råttfällorna ute vintertid^_^
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är ganska patetiskt att se hur Ett topp konto sitta och skriva hur den kommer att bringa ut sin "hämnd" mot dem som skrattade åt han/dem ;). Lite kritik får du allt ta käre lille gubben :*

Ryktas vidare att det var ett jävla masande om just rapidoddle och nico. Va faan, vill ju inte endast läsa om han hela dagarna på externa forumet för v21.

Ryktas att det ryktet om en offensiv mot LoL från SuSa var intressant! :). Vill se mer utav det!

/Clean
 
Topp