Det ryktas att..

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
nån som inte hör hemma här då är väll endå du?? åtminstånde svara jag på ett rykte som start ville ha svar på. vad gör du här? försvarar din pojkvänn/flickvänn? tror han klarar sig själv faktsikt.

Fick ju varken en bekräftelse eller dementering av dig ;) ett moget lol va det jag fick.

i loled to that lol.

Anledningen till att du lolade e för att mitt rykte stämmer även om det var ett stort LoL.
___________________________________________________________

Ryktas att endel vantrivs i OnC, vilket gynnat OBEY rätt bra.
Bekräftas till viss del då vi haft problem med det innan, dock var det ett ganska bra tag sen folk klagade på stämmningen och nu ska det vara åtgärdat..

Ryktas att OnC gör rätt i att merga med Biff även om Biff kan ha det lite tufft nu.
Dementeras. ingen mergning är planerad ännu, var bara ett förslag som kommit upp.

Ryktas att det är dax för både OBEY och OnC att visa sina skills och trappa upp kriget.
Bekräftas. en finfin offensiv på gång ser man :)

Ryktas att jag sitter på triss i ess som kommer användas snart.
Lycka till!

O_O
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att endel vantrivs i OnC, vilket gynnat OBEY rätt bra.
Bekräftas till viss del då vi haft problem med det innan, dock var det ett ganska bra tag sen folk klagade på stämmningen och nu ska det vara åtgärdat..
Jag har fått klagomål från flera i er stam på hur det sköts och så vidare på senare tid. :)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag har fått klagomål från flera i er stam på hur det sköts och så vidare på senare tid. :)

Ok :) bekräftade till viss del som jag sa. finns säkert ngn kvar som inte gillar hur det sköts.
men det är interna grejjer det handlar om och inget vi ska punga ut framför alla ;)

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att OnC har salt i hela håret.

Ryktas att OnC kommer avlägsna X antal medlemmar

Ryktas att SuSa har 2 söta personer som kommer avlägsnas.

Ryktas att LoL kommer splittras.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att OnC har salt i hela håret.

Ryktas att OnC kommer avlägsna X antal medlemmar

Ryktas att SuSa har 2 söta personer som kommer avlägsnas.

Ryktas att LoL kommer splittras.

Vad är det med dina rykten egentligen, du hittar bara på massa blajja.
 

masaka

Member
Reaktionspoäng
5
Det ryktas att han tagit till sig namnet Jokern; och för den delen lever upp till det. :awsm:
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Gisses ni har vart flitiga.....
Ryktas att jag kommer att bli lite hårdare nu så snälla skärp er lite. Ryktas ja men rent trams och elakheter är inte kul.
Kram
 

DeletedUser

Guest
hahahahaha skadeglädjen när den är på top :D 7 spelare sitter i samtal och skrattar :D
 
Topp