Jag gillar

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom här är så förbannat mycket hat i detta forumet.
Skapar jag här med en tråd där vi ska säga positiva saker om varandra eller annat kuligt.
Så försök att håll denna tråden ren från all pajkastning.



Jag vill säga att jag gillar Obey. För att det är kul att kriga mot er, för att ni bjuder på motstånd och ni är även trevliga små rackare :)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom här är så förbannat mycket hat i detta forumet.
Skapar jag här med en tråd där vi ska säga positiva saker om varandra eller annat kuligt.
Så försök att håll denna tråden ren från all pajkastning.



Jag vill säga att jag gillar Obey. För att det är kul att kriga mot er, för att ni bjuder på motstånd och ni är även trevliga små rackare :)

Även jag gillar och kriga mot obey :) sjukt aktivt och roligt.

bra motstånd vilket gör det hela mer intressant!

Mvh
Start
 

DeletedUser

Guest
Äntligen en tråd som passar mig :D

Kan säga att jag också gillar OBEY. Har inte haft någon kontakt med dessa men dem har verkligen fått mig att häpna med sin kämparglöd, en förebild för oss alla.

Gillar dig också för att du uppmuntrar att göra TW forum till något trevligt och tryggt + Att du har varit med i en stam som jag respekterat enormt.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jag gillar Lukas mest i OBEY.
Jag gillar Wadman, Ecchi och Dark Halo mest i Susa.
Och jag gillar Viggo mest i LoL.

:)
 

sanoj93

Member
Reaktionspoäng
0
Jag gillar kriget i mot er ONC för det är jämt och roligt.

Det är kul att du finns på denna världen crazykid dock lite synd att vi inte är med i samma stam ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar (bland annat) Nico.

Inge hat nu gubbar (å enstaka tjejer).
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Jag gillar när inläggen är TWrelaterade och positiva. Samt att avsluta med Kram
kram
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar den här tråden, kanske den första på v21´s externa dessutom ;)

Jag gillar även vändningen i samband med unbannen, helt plötsligt vart det fart på v21 igen och hoppas på ett par härliga bataljer framöver !
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar hur twteamet tar bort tråden där Nico gör sig skyldig till vad som har skett hittils , jag gillar dessutom att Nico blir unbannad och jag ogillar att herrmalmo är fortfarande bannad =(.
 
Topp