Speed Turnering!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Får hålla med Johannes, gillar andra förslaget mer. :)
Jätteskoj om det dyker upp nån turnering dessutom!
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Röstar helt klart på alternativ två ingen tvekan.
Kul o se att något som detta kommer upp igen, har längtat enormt och hoppas på en revansch!
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Helt klart andra alternativet:)

det handlar mer om teamet då inte bara solospel och det hjälper folk att lära sig samarbeta på ett bättre sätt vilket .se kan behöva för en framtida utveckling :)

när man spelar i team behöver man inte vara individuellt bättre än motståndet utan sammarbetar man bra så kan man vinna ändå
på alternativ 1 rör det sig bara om hur bra man är själv för att ta poäng (ungefär)
 

Cheezballz

Member
Reaktionspoäng
0
Klart som tusan alternativ 1, det är ju där man vinner prem!

Man får dels prem för varje runda och sen får man ju tuneringspotten!
 

sugar free

Member
Reaktionspoäng
0
Alternativ 2 är roligare. Men sist vart det nästan aldrig fulla lag. Så alternativ 1 skulle nog bli bättre.
 

Florre

Member
Reaktionspoäng
0
Första är nog roligast även fast det kan bli så att den som sammarbetar med flest har en större chans att vinna. Men det går nog ändå inte att komma ifrån. Röstar på 26p start!
 

zofz

New Member
Reaktionspoäng
0
Alteternativ två då det gäller att samarbeta som ett lag och tillsammans ta ut motståndaren:)
 

DeletedUser

Guest
Absolut alternativ 2, inte för att jag spelar speeds längre men den hade ett väldigt bra upplägg och ser absolut roligast ut. Annars är det ju rent solospelande vilket de kan styra med på vanliga speeds istället. Men som sagt, ja spelar inte speeds längre så jag vet ingenting. Jag är noob.

Vänligen
Nico
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp