Det ryktas att..

Mrgreen

New Member
Reaktionspoäng
0
De ryktas att SuSa har problem med en stam med 5ggr mindre poäng och det ryktas också att SuSa förlorat mycket trupper och har många byar som står tomma.
 

DeletedUser

Guest
De ryktas att SuSa har problem med en stam med 5ggr mindre poäng och det ryktas också att SuSa förlorat mycket trupper och har många byar som står tomma.

Notera min "det ryktas att rykten endast är rykten"
vi har haft noll motstånd...
Kämpa på my love

Mvh Ec
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ryktas att ett rykte inte får ett bättre värde bara för att det är ett "rykte". Ett rykte ska vara intressant för omgivningen också :awsm:.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Henrik338 även känd som Teh Gow gråat sig. Ryktas att det va för att han ej kom med i SuSa.
 

Mixztel

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att vi inte har det. Ryktas att det inte är så konstigt att man förlorar trupper när ni bara har defftrupper :)
 

Mrgreen

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att vi inte har det. Ryktas att det inte är så konstigt att man förlorar trupper när ni bara har defftrupper :)

Ryktas också att ni har svårt att hålla byarna ni adlat då ni inte har någon deff? :)
Ryktas att VIC har en del offtrupper kvar som är berädda att användas.
Ryktas även att alla andra stammar runt omkring är för fega för att gå emot SuSa och ligger näst på tur istället när Susa får ont om adlesbyar,bl.a. N.O ligger ganska risigt till där.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att RapiDoodle får hoppa in i detta "krig" och göra lidandet kort för er.

Vänligen
Nico
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag säger såhär "what ever.. blir du glad så säger vi att susa har det extremt jobbigt mot och VIC,nu har jag slösat tillräckligt med tid på detta"

Ha en underbar dag min vän och "live long and prosper"
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag fått tag i nattliga kamrater från SuSa men saknar myser över skype :(
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Mrgreen o gänget i VIC ville att vi skulle skicka deff till dem!
Ryktas att VIC är bittra för att vi inte väljer att stå vid deras sida, det har inget med SuSa och göra.. snarare er själva :)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Haha! Dessutom tillåter inte världsinställningarna deffning utanför den egna stammen..
VIC kanske borde sätta sig in i dem till att börja med ryktas det
 
Topp