Ryktet säger..

DeletedUser

Guest
Ryktas att något otippat kommer ske inom kort, det bör skaka lite liv i världen igen. :)
 

DeletedUser

Guest
... att Puppy verkar ha svårt o hålla ihop gänget!
... att V11 snart kommer o vakna upp till en stor bang!
 

DeletedUser

Guest
När flertal folk lämnar en stam så kan man väll inte dementera att folk lämnar en stam. Rätta mig om jag har fel men det ryktas att när en sak händer så händer den. Annars hade den inte hänt och då händer inget när det inte händer något.

Sug på den du!
 

DeletedUser

Guest
Har hört det ryktas om att det planeras ett trist slut på världen. Och att det otippade som Jigsaw troligtvis pratar om inte kommer vara så kul som det verkar. Men det är ju bara rykten.
 

DeletedUser

Guest
Har hört det ryktas om att det planeras ett trist slut på världen. Och att det otippade som Jigsaw troligtvis pratar om inte kommer vara så kul som det verkar. Men det är ju bara rykten.

Vem har sagt att det skall bli så kul? Har väll bara sagt att det skall liva upp världen lite grand^^
Sen har jag medvetet spridit ut både information & desinformation till lite olika folk på v11, nu är det bara att gissa vad som är sant & inte, förhoppningsvis manipulerar det många & sätter större delen av världen i kaos höhö.. men ja, lite kul kan det nog bli.
Att en otippad Joker dykt upp i V11 är väll ganska småkul det oxå. :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att EAG tänker plocka hem rubbet som värdiga vinnare av denna världen :D
Way to go Castel ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att EAG tänker plocka hem rubbet som värdiga vinnare av denna världen :D
Way to go Castel ;)

tack för ditt stöd södertälje, värdighet är ngt som ligger EAG varmt om hjärtat o vi framstår mer o mer som värdiga mer tanke på alla mergningar.

... det ryktas oxå att V11 är instabil.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att V.11's största feg stam..

Rättare sagt Svenska Tribalwars största Feg stam dragit ut i krig!

Ryktas att det är första gången gam stamen förklarar krig före alla andra!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att flickorna i BKK har kört igång en offensiv på mig.
Dem är så söta, man vill bara lyfta upp och studsa dem i knät.
 
Topp