Älg vs BKK

DeletedUser

Guest
fcb mergar med råttorna. Byt namn på tråden
Nu ska ni dö

Fast först ska jag supa
Skål och hej
 

DeletedUser

Guest
Jasså F.C.B. Mergar med B K K, klarade ni inte av oss små älgar? Det blir ju mera att adla om inte annat :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Kan vi få ett officiellt utlåtande från f.c.b. där ni erkänner er besegrade nu eller? Så kan vi byta trådnamn till Älg vs BKK
 

DeletedUser

Guest
update

F.C.B. förlorat O_O

Side 1:
Tribes: F.C.B.
Side 2:
Tribes: Älg

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 71
Sida 2: 56
Skillnad: 15

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 586,990
Sida 2: 463,917
Skillnad: 123,073

chart


Och så har vi råttorna :confused:

Side 1:
Tribes: B K K
Side 2:
Tribes: Älg

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 113
Sida 2: 7
Skillnad: 106

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 897,639
Sida 2: 54,828
Skillnad: 842,811

chart
 

DeletedUser

Guest
Sådär ser ju statsen ut för att du har med början när dem hoppade på oss och vi redan låg i krig med 3 stammar. Då fick dem skit mycket gratisbyar.
Sen vi gett svar på tal ser dock statsen helt annorlunda ut.
Försök snacka bort det hur mycket du vill. Men dem flydde till en 4miljonerpoängs stam för att inte behöva splittras och kasta in handduken.
 

DeletedUser

Guest
Och ja du är en råtta. Dem flesta av dina byar är din "polare" awesome som du adlade när han inte var online och du visste det.
Creds för den. Det ska bli skönt att döda dig

För alla er som inte vet varför tomten är en råtta så kan jag berätta.
Tomten började snacka lite med mail via mig och var rätt trevlig. Efter att ha snackat ett tag bestämde jag mig för att freda honom söder om vårt kluster.
Han var då bara en liten plutt men jag gav han och hans stam iap bara för att han verkade reko.
När han vuxit till sig väljer han helt plötsligt att joina E=G som vi låg i krig mot. När det sedan trillade in anfall började han lipa om vår iap och maila sönder oss. Jag bestämde mig då igen för att freda honom om han gick ur stammen. Han lämnade stammen och fortsatte i bkk.
Efter det mailade han med awesome ganska mycket och skötte mest kontakten med älg via honom. Då var planen att dem skulle växa till sig och gå med för att köra mot booyaa.
Istället väljer dem när dem fått sina byar ordentligt uppdeffade från asynja att gå på oss och hugga oss i ryggen. Han adlade 14byar av sin "polare" och feghögg älgarna
Därför kommer tomten dö.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ni i B K K älskar att ta in älgs flyktingar verkar det som. nu ska vi se vad ni går för, om det är mycket snack och lite adlande
 

DeletedUser

Guest
Det som gick så bra för dom senaste månaden

Side 1:
Tribes: Älg
Side 2:
Tribes: F.C.B.

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 52
Sida 2: 32
Skillnad: 20

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 425,794
Sida 2: 261,065
Skillnad: 164,729

chart
 

DeletedUser

Guest
Och ja du är en råtta. Dem flesta av dina byar är din "polare" awesome som du adlade när han inte var online och du visste det.
Creds för den. Det ska bli skönt att döda dig

För alla er som inte vet varför tomten är en råtta så kan jag berätta.
Tomten började snacka lite med mail via mig och var rätt trevlig. Efter att ha snackat ett tag bestämde jag mig för att freda honom söder om vårt kluster.
Han var då bara en liten plutt men jag gav han och hans stam iap bara för att han verkade reko.
När han vuxit till sig väljer han helt plötsligt att joina E=G som vi låg i krig mot. När det sedan trillade in anfall började han lipa om vår iap och maila sönder oss. Jag bestämde mig då igen för att freda honom om han gick ur stammen. Han lämnade stammen och fortsatte i bkk.
Efter det mailade han med awesome ganska mycket och skötte mest kontakten med älg via honom. Då var planen att dem skulle växa till sig och gå med för att köra mot booyaa.
Istället väljer dem när dem fått sina byar ordentligt uppdeffade från asynja att gå på oss och hugga oss i ryggen. Han adlade 14byar av sin "polare" och feghögg älgarna
Därför kommer tomten dö.

En oerhört gripande historia.... Sen att det är Tomten som är förrädaren gör mig än mer desillusionerad.. Fy farao vilken värld vi lever i här... Upp till kamp Älg. Återställ ordningen så att barnen får sin riktiga hjälte tillbaka.. TW handlar ju om heder och inget annat!!
 

DeletedUser

Guest
En oerhört gripande historia.... Sen att det är Tomten som är förrädaren gör mig än mer desillusionerad.. Fy farao vilken värld vi lever i här... Upp till kamp Älg. Återställ ordningen så att barnen får sin riktiga hjälte tillbaka.. TW handlar ju om heder och inget annat!!

antar att detta blir ditt sista inlägg i detta forumet
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Phew! Svettigt detta ;)

Nää, snart blir det andra bullar för våra kära fiender :)




Side 1:
Tribes: Älg
Side 2:
Tribes: B K K

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 2
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,052
Sida 2: 18,972
Skillnad: 8,920

chart
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Råttorna inleder starkt

Side 1:
Tribes: Älg
Side 2:
Tribes: B K K

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 4
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 40,707
Sida 2: 31,414
Skillnad: 9,293

chart


Jag hoppas verkligen ni hade tänkt vända detta? Vore ju fett för er ifall ni åtminstonde kunde gå på plus under tiden vi omorganiserar våra defftrupper
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Älg
Side 2:
Tribes: B K K

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 12
Sida 2: 18
Skillnad: 6

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 13
Skillnad: 8

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 72,967
Sida 2: 114,659
Skillnad: 41,692

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38,640
Sida 2: 101,054
Skillnad: 62,414

chart
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Side 1:
Tribes: Älg
Side 2:
Tribes: B K K

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 12
Sida 2: 14
Skillnad: 2

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 7
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 98,871
Sida 2: 117,699
Skillnad: 18,828

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 62,042
Sida 2: 58,053
Skillnad: 3,989

chart
 
Topp