Tribal Wars Radio

DeletedUser

Guest
in med nån rock låt!

EDIT
äntligen en rocklåt
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Får jag fråga vad du sänder ut musiken i för kvalite? För själva ljudet är värdelöst, har försökt att ändra om de genom en EQ men får de inte att låta bra, snälla fixa så ljudet iaf blir neutralt från dig, att du inte ändrar något genom din EQ när du sänder, för något är riktigt fel, basen överslår och diskanten dör ut, då sitter jag ändå med en hemmabio för ca 15k hemma och de låter som om jag hade lyssnat på musiken genom någon mono kasetbandare från 70 talet.

Detta är inte acceptabelt, då är spotify 1000 ggr bättre!
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Får jag fråga vad du sänder ut musiken i för kvalite? För själva ljudet är värdelöst, har försökt att ändra om de genom en EQ men får de inte att låta bra, snälla fixa så ljudet iaf blir neutralt från dig, att du inte ändrar något genom din EQ när du sänder, för något är riktigt fel, basen överslår och diskanten dör ut, då sitter jag ändå med en hemmabio för ca 15k hemma och de låter som om jag hade lyssnat på musiken genom någon mono kasetbandare från 70 talet.

Detta är inte acceptabelt, då är spotify 1000 ggr bättre!

Ja basen är för högt ställd helt klart.
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, allt är inte perfekt.

Skall kolla på en lösning
 

DeletedUser

Guest
Radioprogrammet har något fel för tillfället. Återkommer med mer information strax.
 

DeletedUser

Guest
skippa alla j***a Darin låtar!!! Mera Trance, Techno, hardstyle, Psy, Japcore, Dubstep och Drum `n´bass

Du kan få tips på artister/låtar om du vill, kontakta mig isf på skype lr msn
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Conzec du måste ta en titt på ljudet, låter jätte konstigt nu, lät mycket bättre igår :S
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
skippa alla j***a Darin låtar!!! Mera Trance, Techno, hardstyle, Psy, Japcore, Dubstep och Drum `n´bass

Du kan få tips på artister/låtar om du vill, kontakta mig isf på skype lr msn

Du ska få det du vill ha spook när det är dags för lilla moi att sända...(om jag nu får det)
 

DeletedUser

Guest
Du vill att vi skall lyssna och även göra reklam till andra om att lyssna på radion, fixa då även att den fungerar...

Ljudet är inte hundra (visst kan inte kräva hundra, men iaf 85% tycker jag att jag skulle kunna få kräva av ljudet, nu ligger de på 45% ? lr något sådant mot vad de har varit förr)
Fixa så den inte stänger ner sig lite nu och då, tror den varit nere nu över 2 timmar, de e inte heller acceptabelt om du nu påstår att de skall vara sändningar genom slingan 24/7
Bort med skitmusiken som troligen ingen gillar, som Darin, övriga IDOL personer och sådant skit!
 

DeletedUser

Guest
Min bredbandsleverantör la ner, vi är nu uppe igen.

Det är inget jag kan göra åt.

Vad beträffar kvaliten på musiken vet jag inte vad som hänt.

Skall testa installera om programmet, tror någon inställning är galen.
 
Topp