2011 bättre än 2010?

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Vem tror 2011 kommer att bli bättre än 2010? ser bara att det blir sämre, Terror-hot, Klimatet lär bli skit, antagligen mer naturkatastrofer, högskolan kommer kosta och enligt mig, Våran regering som sitter kvar blir nog inte bättre
 

DeletedUser

Guest
Hoppas det blir tråkigt, för om det är tråkigt går det sakta, om det går sakta kmr inte 2012 så fort, om inte 2012 kmr så fort så lever vi längre :):D
 

DeletedUser

Guest
hmm...bra fråga. ingen kan ju spå in i framtiden, men man kan alltid tro. sjäkv har jag ingen aning hur det blir O_O

Gott Nytt År
fyrverkeri.jpg
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Sett från tw håll så tror jag att det kommer bli sämre.. Börjar ju bli en tradision nu verkar det som :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
som de nu ser ut blir 2011 de bästa året i mitt liv... redan starten har så gott som säkrat att de int mer kan bli sämre än dom flesta år jag levt ^^,
 

DeletedUser

Guest
2011 kommer bli sämre än 2010 tror jag. Tror att isen smälter mycket och att det kan komma en ny farlig sjuktom men att den försvinner och att isbjörnarna klarar sig.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hoppas det blir tråkigt, för om det är tråkigt går det sakta, om det går sakta kmr inte 2012 så fort, om inte 2012 kmr så fort så lever vi längre :):D

Ett helt fel påstående. Ett år är 365,25 dagar eller 31 557 600 sekunder. Ett år är alltid lika lång men det skulle bli längre om jorden skulle komma längre ifrån solen.

Det du menade är att det känns längre men det är fortfarande samma längd. Hur tråkigt du än har så är en timme en timme. 2012 kommer när 2011 är slut.

Vi lever inte längre bara för att 2012 är längre ifrån.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ett helt fel påstående. Ett år är 365,25 dagar eller 31 557 600 sekunder. Ett år är alltid lika lång men det skulle bli längre om jorden skulle komma längre ifrån solen.

Det du menade är att det känns längre men det är fortfarande samma längd. Hur tråkigt du än har så är en timme en timme. 2012 kommer när 2011 är slut.

Vi lever inte längre bara för att 2012 är längre ifrån.

"Man ska vara seriös"
 

DeletedUser

Guest
Då Minecraft kanske blir klart i år så kommer det naturligtvis bli bättre än alla andra år-
 

DeletedUser

Guest
jag tror att vi 2011 kommer å få sånna där aliens på jorden som i dom filmerna alien typ
 
Topp