Historian för v10

DeletedUser

Guest
Godkväll kära åskådare i v10!

Jag har haft en del funderingar på att det närmar sig tiden då vi ska skriva lite om v10's historia. Jag ber dig humble att försöka hålla den här tråden så ren som möjligt. Eftersom det här ska vara något man ska kunna kolla tillbaka på och minnas hur v10 har sett ut genom tiden som gått.

Nu frågar jag däremot ni andra som har följt v10 och varit med och spelat v10 om ni är intresserade av att gemensamt med mig skriva en liten historia "bok" över hur v10 har sett ut. Skulle med glädje gärna vilja se att andra hänger med mig på det här. Om ni är intresserade kontakta mig via pm ingame på v10 eller via pm här på forumet. Så kan vi prata vidare via skype.

- Hälsningar
Black Sparkz
 

DeletedUser

Guest
Jag har inte så mycket att säga då jag började i julas, men om jag får så delar jag gärna med mig av mina tankar :D
 

DeletedUser

Guest
kan nog komma på lite i syd :p

bra ide kan bli skoj om man orkar läsa :D
 

DeletedUser

Guest
Kul att se att det är ett par som vill skriva en snutt var, ni kan väl kontakta mig här på forumet(PM) så addar jag er som jag inte har på skype senare under veckan. Där kan vi diskutera vidare i en chatt gemensamt. :)
 

DeletedUser

Guest
Hittar väldigt lite som passar ihop med topic i det som händer efter originalposten. Lutar åt hänglås om ingen vaknar till och bidrar.

//Humble
 

DeletedUser

Guest
Ambitiöst Sparkz :awsm: Men vem mer än navelpillare är intresserad av att läsa en bok om v10s historia? Tyvärr...Nog läge att stänga tråden
 

DeletedUser

Guest
ni får ju inte glömma bort stammerna DINO och SeSp finns spelare som var med där som är med i vinnarstammen
 

DeletedUser

Guest
ni får ju inte glömma bort stammerna DINO och SeSp finns spelare som var med där som är med i vinnarstammen

Hmm det är väl bara jag som kommer från sesp som fortfarande är kvar här på världen :p
Jag var ledaren utav gammla sesp hehe och sedan mergade vi med några härliga Dino's och idag lirar vi i topp stammen ;)
 
Topp