Tribal Wars Radio

DeletedUser

Guest
Klicka här nedanför för att lyssna:
http://twradio2011.dyndns.org:8000/listen.pls

VÅRAN IRC KANAL: Tribalwars Radio's ChattKanal

1629tw1.png


TWRadio - Vi spelar bara bra musik DYGNET RUNT

KOMMANDE LIVESÄNDNINGAR:

JUST NU: SLINGAN
______________________________________
SENASTE NYHETER:
2010-12-31

UTVÄRDERING AV LYSSNARE (I GENOMSNITT):
Fredag 31 december 2010 - 5,5 lyssnare.
Lördag 1 januari 2011 - 3 lyssnare.
Söndag 2 januari 2011 - 6,5 lyssnare.
Måndag 3 januari 2011 - 14 lyssnare.
Tisdag 4 januari 2011 - 11 lyssnare.
Onsdag 5 januari 2011 - 8 lyssnare.
Torsdag 6 januari 2011 - 7 lyssnare.
Fredag 7 januari 2011 - 15 lyssnare.


OBS!! NYTT!! Webbspelare inlagd för dem som inte har någon av mediaspelarna installerade eller har andra problem. :)

Nu är vi tillbaka, vi utvärderar under dem kommande veckorna med antal lyssnare. Vartefter vi expanderar med nya LIVE-sändningar och finare priser. Nu har ni chansen! :)

Blir ingen nyårsspecial ikväll dock. Men jag tror ni har annat för er! :)

Slingan är igång.

______________________________________
2010-12-17
Vi behöver era tips på hur vi skall leverera det ni vill ha.

Det vi vill veta är vilken typ av musik ni vill ska spelas, skall vi lägga upp det som att vissa timmar spelas en genre, eller vill ni gå på mer blandat? Vilka DJs vill ni se? och allt möjligt som har med radion att göra. Vill ni ha tävlingar med fina priser? Vad för priser? Vad för typer av tävlingar?

Listan kan egentligen göras riktig lång, tyck nu till!
______________________________________

2010-10-23
Ikväll kör vi premiären utav Tribalwars Radio. Har vi turen kan vi även tävla om ett par premiumpoäng.
Missa inte detta. Ikväll kl. 20:00 - tipsa gärna kompisarna i din stam att lyssna.
______________________________________
2010-10-16
Nu är vi tillbaka på allvar, slingan kommer att sända som vanligt dygnet runt, och det är upp till dig vad den ska spela.
Håll utskick i denna tråden regelbundet för kommande sändningar.
______________________________________

Tribalwars Radio's ChattKanal

______________________________________
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi är nu uppdaterade.

Var med och tyck till nu, om vi skall få det här att rulla för ungefär den 142:a gången. Det är upp till er lyssnarna, vad ni vill se och lyssna.

Det är ni som gör TW-Radio!
 

DeletedUser

Guest
Hur ser det ut med Teman för sändningarna då? Vad anser ni där?
 

DeletedUser

Guest
Har försökt ett tag att försöka lyssna, men blir bara error varenda gång...
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Vill du locka lyssnare rekommenderar jag starkt att du fixar en fungerande länk :)

En tanke kanske är att man skulle kunna ha olika kvällar för olika musik stillar alltså en kväll kanske det är pop och en annan metal och annars blandat men ingen jävla Justin Bieber igen :)
 

DeletedUser

Guest
Givetvis går det att anordna olika typer av genrer, det är inte omöjligt.

Vad anser ni om världssändningar? dvs. går in med statistik från världen osv
 

DeletedUser

Guest
Jag försöker anpassa mig inför lyssnarnas behov, det är ju ni som gör Tribal Wars Radio. Det är ju ni som bestämmer vad som skall sändas. =)
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag försöker anpassa mig inför lyssnarnas behov, det är ju ni som gör Tribal Wars Radio. Det är ju ni som bestämmer vad som skall sändas. =)

Dock så försvann du ju sist du skulle sända live (för några månader sedan)?

Svårt att ha en radio utan en som sänder den ^^
 

DeletedUser

Guest
Svårt att kunna driva en radio utan något engangemang från lyssnarna. eller hur man stavar ordet. Det är det som får en radiopratare att få upp motivationen.

Uppenbarligen så finns det MÅNGA lyssnare där ute som vill forsätta lyssna, och säkert många nya. Men att dem inte visar tillräckligt intresse för att göra TWRadio roligt, dvs inte allt gamla vanliga.
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Juste som FJ sa du kan ju inte dra mitt i en sändning. Jag tror det kommer vara rätt dåligt intresse i början men kommer öka efter 4-5 sändningar så behöver du annonsera sändningarna lite tidigare och försöka få Gaffel att göra reklam åt det.
 
Topp