CCCP 1:a på ranking listan!

DeletedUser

Guest
har du räknat på det där Urrskogen? skulle vara intressant.

hur lång tid tar det att bygga upp en mur från 0 till 20 på olika nivåer av högkvarteret?

Hur mycket pop-plats försvinner från 20 till 30 är ju lätt att räkna ut. det går ju åt några guldmynt oxå
 

DeletedUser

Guest
Med ett högkvarter på nivå 30 tar det ca. en dag att återuppbygga muren
 

DeletedUser

Guest
Vajert styrande av den stora röda skutan CCCP!


Batzter vilka personangrepp du gör du vet väl att kränkning är straffbart?
Sluta bete dig som en snorvalp och inse att du fick stryk av vår stam i spelet.


:D I dessa två meningar finns en motsägelse och dessutom en upplysning till både första och andra part som inte efterföljs av första. :D

Mannel, om du nu snart är 26 och lärare förstår du väl detta? ;)

Återigen, snygga poäng och vad jag förstår bra genomfört fälttåg!
 

RokiG

New Member
Reaktionspoäng
2
Nej det är inget kränkande att säga att han betedde sig som en snorvalp, dvs omoget. Men du kanske inte är kunnig gällande regelverket?
Man får tycka att folk beter sig illa men man får inte kränka någon.

Men detta är off topic.

Men till topic ja vår stam jobbar på bra under vår Diktator och hans lednings beslut. :)
 

DeletedUser

Guest
Mannel e min bitch anyway ;-)

*Kollar in v3 och ser att man har 109171279821 inkommande från CCCP*

Noes~ ;)
 

DeletedUser

Guest
Nej det är inget kränkande att säga att han betedde sig som en snorvalp, dvs omoget. Men du kanske inte är kunnig gällande regelverket?
Man får tycka att folk beter sig illa men man får inte kränka någon.

Inte för att vara dum men om nu någon tycker att någon är dålig så är det inte en generell uppfattning utan en subjektiv värdering, alltså inget kränkande enligt lagens riktlinjer. Om nu så att domstol fattar beslut om att den subjektiva värderingen varit så allvarlig så att ärekränkning förekommit så ser de också till vad den andra parten säger i sin subjektiva värdering.
Jag vet lite om vad lagen säger då jag läst ganska mycket lagtexter och domar i mina skoldagar. :D

Men offtopic som du säger! Heja CCCP!
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Inte för att vara dum men om nu någon tycker att någon är dålig så är det inte en generell uppfattning utan en subjektiv värdering, alltså inget kränkande enligt lagens riktlinjer. Om nu så att domstol fattar beslut om att den subjektiva värderingen varit så allvarlig så att ärekränkning förekommit så ser de också till vad den andra parten säger i sin subjektiva värdering.
Jag vet lite om vad lagen säger då jag läst ganska mycket lagtexter och domar i mina skoldagar. :D

Men offtopic som du säger! Heja CCCP!


Haha .. ser att studielånet till Advokatshögskolan har gett resultat.
Att du blivit till diplomat i din stam verkar en självklarhet, då ditt främsta vapen, verkar vara att skriva.

Vissa gånger hänger man inte med, och blir då misstänksam om man verkligen sagt eller gjort det på rätt sätt.

Du avslutar med "Heja CCCP" vilket ger din envishet ett dämpande skri

Tack för hejandet iaf ;-)
 

DeletedUser

Guest
Var så snäll och försök undvika att skriva Off-topic i den här tråden. tack:)
 

DeletedUser

Guest
Haha .. ser att studielånet till Advokatshögskolan har gett resultat.
Att du blivit till diplomat i din stam verkar en självklarhet, då ditt främsta vapen, verkar vara att skriva.

Vissa gånger hänger man inte med, och blir då misstänksam om man verkligen sagt eller gjort det på rätt sätt.

Du avslutar med "Heja CCCP" vilket ger din envishet ett dämpande skri

Tack för hejandet iaf ;-)

:D
Vad är det som säger att jag är advokat och har lån?
Visste du förresten att jag är kung på SimCity? :p
Ska försöka vässa min penna lite mera nu..
Jag tycker dock att CCCP skötte kriget mycket snyggt och välformerat, därav mitt dämpade skriande tydligen då.
 
Topp