Omröstning

  • Trådstartare =BS=DrunkenPolitician
  • Start datum

Solace vs CCCP?


  • Totalt antal röstare
    79
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Sant, vi har ett liv utanför TW, men många av oss har tillgång till nätet även på jobbet, plus att vi har sambos som också spelar eller (om dom inte har intressset) accepterar att vi lägger en hel del tid här.

Neee ni (vi) är patetiska som inte kan göra något annat än att grinda TW. Som dante hintar om blir ju de som inte är online i solace mer än 20 timmar straffade och fönedrade... eller hur är det nu igen?

Hur som helst, gillar alla dessa omröstningar. När kommer en på bästa köttningen? =)
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Vi som är över 18 har ju ett liv, själv har man ju sambo, barn, utbildad lärare, jobb... Skillnad på dem som lägger all sin tid på TW som inte ens gjort klart skolan.

Trupper? Vad är det? Säkert nått överskattat :).

.


Medhåll. Jag hör till kategorin människor med ett liv utanför TW. Har en inte speciellt förstående fru (loggar in när hon sover, under ledigheten eller på lunchen), två barn, ett krävande jobb med elva timmars arbetsdag (när jag inte är skiftledig). Inte de bästa förutsättningarna för TW kanske, men jag försöker ändå göra mina knop.
Vid sidan av allt annat har jag ett brinnande jaktintresse som tar rätt så stor tid.

Mot skoltrötta, spelgalna tonåringar kommer jag aldrig att kunna mäta mig.

Mannel, såg att du nämnde Folket i en pasus. Tolkar det som ironi.
Ni skickade väl lite elakt upp Folkets ledare Robin Hood till K35 efter en adling?
Jag tror att ni i CCCP kommer att klara er jäkligt bra. Ni verkar kunna koordinera er bra och har ett rykte om er att vara resoluta - som skrämmer slag på andra spelare & stammar.

Ingen vågar angripa er på grund av ryktet om er grymhet ;-)
Era "fiender" säljer ut sina allierade och sina egna stamkamrater för att komma undan er.

Så länge det inte finns en stam av; (a) av galna fjortisar som som spelar dygnet runt, (b) en sammanslutning av allierade stammar som ger sig katten på att hålla ihop till siste man mot yttre hot, (c) IRL-kompisgäng som tokspelar TW dygnet runt, kommer ni att dominera.

Samtidigt är det intressant den mytbildning som skapas kring er stam. Det första som hände när jag började spela TW var att jag fick veta att "vad du än gör, speja inte mot CCCP - ansök inte om IAP - tassa försiktigt så kanske de inte märker dig..."

Tror många spelare vill tillhöra ett "vinnande team" och är beredda att sälja ut sina stamfränder/allierade för att kunna vara vän med er, alternativt nå sin högsta dröm att få vara med i CCCP.

Känns nästan som att jag kapar tråden. Men avslutningsvis tror jag att om ni fortsätter i samma takt som ni gör nu - och skrämmer slag på andra spelare - tror jag att ni kommer att plocka hem vinsten.

En liten nyfiken undran - hur många spelare som blir angripna av er - slår tillbaka?
 

DeletedUser

Guest
helt rätt :D ansökte faktiskt sj till CCCP blev tillsagd att ansöka igen efter en vecka och att det hade inte ngt med poäng att göra om jag fick komma med elr inte fast sen så visade det sig att jag ändå hade för lite poäng O_O
 

DeletedUser

Guest
Men sluta gå off topic.. de här är värld 3 ! hör du de VÄRLD "3"

Inte v2...
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Vi som är över 18 har ju ett liv, själv har man ju sambo, barn, utbildad lärare, jobb... Skillnad på dem som lägger all sin tid på TW som inte ens gjort klart skolan.


häng nu inte över mig här, jag tog beslutet att satsa på skolan så jag är reko! =P


förövrigt tycker jag att Solace har en sjuk sammanhållning som kommer ta dem långt =)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Han menar att CCCP Inte är Knw eller Kwn eller typ... De stammarna är på v2. Detta är v3. Och här är det CCCP Som gäller. Fattar? Håller er OnT tack!
 

DeletedUser

Guest
CCCP och Solace är typ lika bra men Solace verkar vara riktigt bra för att dem e ett gäng datanördar xD
 

DeletedUser

Guest
Tufft att Solace får mest röster, oftast blir de bästa stammarna missförstådda som noobs. (hoppas jag fick fram min poäng där xD )
 

RokiG

New Member
Reaktionspoäng
2
Även om man har familj osv. kan man spela jag har det och det fungerar skitbra. Allt hänger på vilka stamvänner man har samt sitt egna intresse för spelet.


Och skulle nu ett krig starta mellan CCCP (oss) och Solace så handlar det inte om vilken stam som har mest poäng eller spelare, det handlar om list och sammanhållningen i en stam.

Se bara på kriget mellan MTB/MTBE och dess allierade, hur gick det för dom?
Trots att de var på pappret större.

Så döm inte efter poäng eller antalet spelare, döm efter spelskicklighet samt sammanhållning. För "poänghora" kan vi alla göra noob som erfaren.

Tack för ordet.
Soldat i CCCP
 

DeletedUser

Guest
Förlåt alla. Men Solace är mina favoriter i v2 och jag försökte desperat komma med dem där........ Detta hänger även i v3.
 

DeletedUser

Guest
CCCP och Solace är klart dom mest intressanta stammarna. Det är verkligen inte troligt att någon av dom vill kriga med varandra. Det man undrar över är om det finns någon möjlighet för en tredje stam att kunna utmana någon av dessa.
 

DeletedUser

Guest
Det är otroligt jämnt. Jag tror dock att Solace skulle vinna i dagsläget.

CCCP har nog mer off än solace, men jag tror att Solace har mer off i förhållande till hur mycket def CCCP har, än vad CCCP har off i förhållande till det def Solace har.

Dock så är detta bara gissningar. FLera av mina favoritspelare finns i båda stammarna så ELITER båda 2 ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är otroligt jämnt. Jag tror dock att Solace skulle vinna i dagsläget.

CCCP har nog mer off än solace, men jag tror att Solace har mer off i förhållande till hur mycket def CCCP har, än vad CCCP har off i förhållande till det def Solace har.

Dock så är detta bara gissningar. FLera av mina favoritspelare finns i båda stammarna så ELITER båda 2 ;)

detta kan bero på att ja inte har sovit på några dar men vafan menar du xD
 

DeletedUser

Guest
CCCP är lätt bättre än Solace om det skulle bli krig
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp