THE RONINS förklarar krig mot LimeEd

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Folk får sluta klistra in i forumet så andra kan lära sig ta fram det de behöver själva. Hjälp till självhjälp, skulle man kunna säga :)

haha jo men man är för lat att gå in och plocka fram det själv. + skulle vara kul att se resultatet med allianser inräknade (kan inte -TR-'s eller limeEd's allianser:/ )
 

DeletedUser

Guest
Tveksamt på att LimeED vill avslöja sina allianser på det öppna forumet..
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Side 1: -TR-

Side 2: LimeEd

Timeframe: Sista 48 timmarna


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 16
Skillnad: 12

image.php



Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 40,134
Sida 2: 150,695
Skillnad: 110,561

image.php


Mot -TR-


Side 1: -TR- -TU-

Side 2: LimeEd

Timeframe: Sista 48 timmarna

Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 22
Skillnad: 17

image.php



Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 47,786
Sida 2: 202,193
Skillnad: 154,407

image.php


Mot både -TR och -TU- då jag antar att de är allierade med varandra.
Vad jag vet så har vi inte några allierade som gått med i detta krig.
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Vi byter mest bara byar med varandra så det blir snyggare när Fegenbo gör sina fina kartor ;o)
 

grisaknoen

Member
Reaktionspoäng
0
(\_/)
(O.O)
(\_/)
(O.O)
Det här är kaninerna Ecalos,LimeEd. Vissa har storhetsvansinne och vill erövra världen.Slår oftast till när vanligt folk sover..men vågar inte gå på när det gäller.."fegskits-stammar" står inte högt i kurs.
Det märks..kaniner sätter på allt å alla..downfaktor noll.
Slåss som män..inte som F####R..OK
 

DeletedUser

Guest
(\_/)
(O.O)
(\_/)
(O.O)
Det här är kaninerna Ecalos,LimeEd. Vissa har storhetsvansinne och vill erövra världen.Slår oftast till när vanligt folk sover..men vågar inte gå på när det gäller.."fegskits-stammar" står inte högt i kurs.
Det märks..kaniner sätter på allt å alla..downfaktor noll.
Slåss som män..inte som F####R..OK


Fakta är en fiffig sak. Det kan berätta många intresanta saker för en.
Vår stam har tagit 7 byar av dig på följande klockslag:

04.22, 04.24, 07.33, 12.28, 13.14, 16.05, 16.55

Av det drar jag slutsatsen att du sover mellan 04.22 och 16.55 och att om en stam tar byar av dig under dessa klockslag står man inte högt i kurs.

Man kan inte låta bli att undra hur du ser på dina egna adlingar då du har tagit över fientliga byar på följande klockslag:

09.37, 10.28, 13.43, 14.04, 14.30, 17.31, 17.39, 19.04, 19.15

De som är fetstilade (mer än häften) har ägt rum inom samma tidsintervall som vi adlat dig. Innebär det att du inte heller står högt i kurs hälften av tiden du spelar ?

De resterande fyra adlingarna du gjort har ägt rum mellan 36 minuter och 2½ timme senare(17.31-19.15) vilket jag då utgår från är den tid som man slåss om man "vågar gå på när det gäller"

Men om du nu sover mellan 04.22 och 16.55 så kan vi i framtiden adla dig mellan 16.56 och 04.21 istället. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Fakta är en fiffig sak. Det kan berätta många intresanta saker för en.
Vår stam har tagit 7 byar av dig på följande klockslag:

04.22, 04.24, 07.33, 12.28, 13.14, 16.05, 16.55

Av det drar jag slutsatsen att du sover mellan 04.22 och 16.55 och att om en stam tar byar av dig under dessa klockslag istår man nte högt i kurs.

Man kan inte låta bli att undra hur du ser på dina egna adlingar då Du har tagit över fientliga byarpå följande klockslag:

09.37, 10.28, 13.43, 14.04, 14.30, 17.31, 17.39, 19.04, 19.15

De som är fetstilade (mer än häften) har ägt rum inom samma tidsintervall som vi adlat dig. Innebär det att du inte heller står högt i kurs hälften av tiden du spelar ?

De resterande fyra adlingarna du gjort har ägt rum mellan 36 minuter och 2½ timme senare(17.31-19.15) vilket jag då utgår är den tid som man slåss om man "vågar gå på när det gäller"

Men om du nu sover mellan 04.22 och 16.55 så kan vi i framtiden adla dig mellan 16.56 och 04.21 istället. :)

Men när rensade ni han? ;) ja menar, sak samma när adlar kommer om byn int kan försvara sig.
 

DeletedUser

Guest
Vackert skrivet Alias ;) STOR idol ;)

Henrik, jag hoppas att du inte menar allvar, skickar du alla dina rens när folk är som mest aktiva? Ett litet tips är väl att inte göra så, då kanske det går lite bättre än vad det gör nu?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vackert skrivet Alias ;) STOR idol ;)

Henrik, jag hoppas att du inte menar allvar, skickar du alla dina rens när folk är som mest aktiva? Ett litet tips är väl att inte göra så, då kanske det går lite bättre än vad det gör nu?

jo ja är helt seri, ja skickar trupper när folk är aktiva. Ja sitter inte på natten och spelar vettu. Sen kan du knappast hitta vilken rens som är rätt osv ;)
 

DeletedUser

Guest
Vilken normalt begåvad människa som helst vet väl hur man duckar och dödar adels? Du kan inte ha anfallit någon bra spelare om du tror att den dör tekniken fungerar? :S
 

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
(\_/)
(O.O)
(\_/)
(O.O)
Det här är kaninerna Ecalos,LimeEd. Vissa har storhetsvansinne och vill erövra världen.Slår oftast till när vanligt folk sover..men vågar inte gå på när det gäller.."fegskits-stammar" står inte högt i kurs.
Det märks..kaniner sätter på allt å alla..downfaktor noll.
Slåss som män..inte som F####R..OK

Kleenex.jpg
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Jag är less på allt detta skitsnack på allmänna forumet och orkar inte skriva ett konstruktivt inlägg (det har ju redan Alias gjort så snyggt) så jag ger mig in i smutskastningen.

Fan vilken rasslig stam -TR- är som bara adlar barabarbyar ute i kanten bara för att de inte klarar av att hålla sina byar i mitten. Deffar upp sina sämsta spelare i fronten som man har 32% i moral mot. Är det någon stam som är "fegskits-stammar" så måste det väl ändå vara -TR- som inte ens krigar utan bara flyr längre ut i kanten.
 
Senast ändrad:

grisaknoen

Member
Reaktionspoäng
0
Komentar..

Asså ..jag är den nobla personen och respekterar krigets lagar.Det jag reagerar på är att har någon stam kastat handsken så kör vi..En krigsförklaring tycker jag är OK..
Så jag ställer in mig på kriget med LimeEd..och kämpar på... så börjar Ecalos attackera som ena snyltare..Därav så skrev jag mitt inlägg..
Eftersom jag oftast kämpar själv och oftast inte begär hjälp när jag blir attackerad,så blir jag f-d..simple as that..
Det är så jäkla mycket feghet och rackarspel i TW..Vet bara att jag inte behöver köra den stilen själv:
Måste snart beordra mina "nissar" att börja städa upp utanför mina murar,STANKEN BÖRJAR BLI OUTHÄRDLIG.
mvh grisaknoen
 

DeletedUser

Guest
Asså ..jag är den nobla personen och respekterar krigets lagar.Det jag reagerar på är att har någon stam kastat handsken så kör vi..En krigsförklaring tycker jag är OK..
Så jag ställer in mig på kriget med LimeEd..och kämpar på... så börjar Ecalos attackera som ena snyltare..Därav så skrev jag mitt inlägg..
Eftersom jag oftast kämpar själv och oftast inte begär hjälp när jag blir attackerad,så blir jag f-d..simple as that..
Det är så jäkla mycket feghet och rackarspel i TW..Vet bara att jag inte behöver köra den stilen själv:
Måste snart beordra mina "nissar" att börja städa upp utanför mina murar,STANKEN BÖRJAR BLI OUTHÄRDLIG.
mvh grisaknoen

I krig finns inga lagar. I alla fall har ingen i Ecalos skrivit på några lagar eller deklarationer när och vilka man ska/får anfalla som jag vet om.

Rent faktiskt förhöll det sig så att anfallet du pratar om var tänkt att inledas samtidigt men vi och Limeed var något oense om när det skulle inledas. Vi ville bygga upp lite mer innan vi startade medan Limeed var redo tidigare. Då vi inte kunde komma överens beslutade sig Limeed för att köra igång när de var klara och vi kom igång lite senare.

Personligen skulle jag nog tycka att det vore bättre om du och dina stamkompisar ägnade er åt att studera krigskonst istället för att städa upp utanför er murar. Resultatet 60-0 i övertagna byar talar sitt tydliga språk. Kan ni inte åtminstone försöka bjuda lite motstånd ?

"War does not determine who is right - only who is left."
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle vilja kunna skriva så snillrikt som du alias
 
Topp