Kastar in handuken

DeletedUser

Guest
Hejsan alla spelare på v4!

Nu har det lidit mot sitt slut även för mig på denna värld...
Så därför kastar jag in handuken..

Jag vet att många inte kommer bry sig med tanke på att många inte tycker om mig men jag bryr mig inte..
Har man inge spel lust kvar här längre så har man det ej...
Och ett ett försök att ta mina byar är det ingen ide att göra...
Ni kommer bara springa in i väggar...

Ha det bästa alla och lycka till!
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt du slutar, we will all miss yah !

Mer krut på v5 då förstår jag? ^^
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Håller med afro. DH är som en 12 åring, snackar BS jämt. Dock får man int ta allt personligt me han.

Sen gillar han o mäta längder ;)

men nåväl, får se vem som tar över Elite. Får hoppas de tänker lite bättre.

Nåväl ha de gött i v5
 

DeletedUser

Guest
Oj det var ju oväntat att jag skulle bli kvar i V4 längre än DeAtHuNtEr.

Men lycka till.
 

DeletedUser

Guest
Flowerhunter, nu när du ska sluta kan du väll erkänna att hela konversationen jag sparade var sann?

btw, skönt att du slutar... men lycka till på v5 ändå!
 

DeletedUser

Guest
Hur fan lyckas ni alltid få det off topic???!! :confused:

Detta handlar om att han ska sluta och säger hejdå..:eek: Inte om skit saker som ni så jävla gärna skriver om bara precis för ni inte har något annat att säga..

Kan ni inget bra säga så håll då tyst...:mad:
Ta och skärp er för hundan..

Ontopic:

Jag tycker det är hemskt tråkigt att du lämnar ELITE och värd 4 min vän.
Jag hoppas du finner ett intresse för värd 4 igen och kommer tillbaka .. Du är så varmt välkommen tillbaka till ELITE precis när som hälst.

Lycka till i värd 5.. De andra spelarna borde vara rädda där nu när du seriöst tänker göra den värden osäker=D

//Ochibi från ELITE
 

DeletedUser

Guest
Offtopic: VärLd heter det. (kunde inte låta bli, förlåt)

Ontopic: Kan ju inte säga att jag känner dig men det är alltid tråkigt när en storspelare slutar, lycka till i v5 poolarn
 

DeletedUser

Guest
Synd att du slutar i V4, tycker du har gjort ett bra jobb i ELITE och V4 du hade stora framgångar men du satsar på V5 och där kan du bli ennu större och en av dom första.
 

DeletedUser

Guest
Måste hålla med Ochibi och säga att det är tråkigt när det spårar ur o blir till en pajkastning även i en tråd som denna.

Ska inte fortsätta spä på det larv som tidigare skrivits utan önska dig lycka till på värld 5. Har en stark föraning att våra vägar kommer att korsas även där. :cool:

/lonneborg af WAR
 

DeletedUser

Guest
Ha de gött, tror jag bidrog till att du skulle fortsätta spela o lite annant som hände i Elite!!!

Ha de gött!!! V5 är nog inte något som jag kommer satsa på men ha de gött iaf!!!
 

DeletedUser

Guest
Verkar som att AXE hatar mig så då ska dom få hata mig ännu mer för nu tänker jag fortsätta spela...
 

DeletedUser

Guest
JAG HAR ÅNGRAT MIG OCH TÄNKER INTE SLUTA SPELA!!!!

Har rapporterat det till O ticket oxå...

Så nu kan ni inte sätta dit mig hahahahahahaha
 
Topp