K.pol !

DeletedUser

Guest
vad tusan gör dom på den svenska servern?
dom pratar inte svenska, och dom tycker att det är fullständigt meningslöst att kunna ett så globalt språk som engelska...


dom kan extremt lätta ord som dom kanske sett på tv, som "kiss my <du vet vad här ska stå>" och "f*** you" osv, men det är också allt..

är det inte dags att vi sparkar ut dom från servern? :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag har rapporterat den ena av deras grundare för att det inte använder något av de två språken som jag anser är tillåtna iaf.

Jag tycker att de ska kastas ut hela bunten. får många mail från dem på POLSKA och jag besvarar dem alltid med "Verstehe nicht" får inga svar på det. kasta ut dem.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
hehe de kanske inte förstår tyska?? men till å med lilla jag förstår det...:p
 

DeletedUser

Guest
en i K.POL attackerade mig (hans by är numera min ^^.. hehe) och jag skrev till honom på väldigt enkel engelska, hans svar, som jag fick översatt av en vän, löd "jag förstår inte det skumma språket du talar"

haha, vafan, det är ENGELSKA! förvånad att han aldrig hört talas om det språket förr.. haha, dumma K.POL ut med möget!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hehe tänk om alla startat krig mot dem som pratar ett annat språk förutom engelska och svenska.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Vanligtsvis så uppmuntrar jag alla som inte är Svenskar men som gillar TW att gå med på denna världen men om K.pol vägrar tala Engelska så är de KOS för mig.
 

DeletedUser

Guest
själv tycker jag att alla borde kriga mot t.e.x milka, dem heter ju milka mot världen, dem har inga allianser eller iap så dem borde dö
dem snackar till och med tyska och jag hatar tyska
 

DeletedUser

Guest
själv tycker jag att alla borde kriga mot t.e.x milka, dem heter ju milka mot världen, dem har inga allianser eller iap så dem borde dö
dem snackar till och med tyska och jag hatar tyska

Attackera du dem... Själv gillar jag mjölkchoklad;)
 

DeletedUser

Guest
själv tycker jag att alla borde kriga mot t.e.x milka, dem heter ju milka mot världen, dem har inga allianser eller iap så dem borde dö
dem snackar till och med tyska och jag hatar tyska

Inte riktigt sant, dom är (eller var iallafall) allierade med BFH. (Åtmistonde så länge SFE existerade. ^^)
 

DeletedUser

Guest
jag tkr att Swansniff och Gohan570 är mktmktmktmktmkt värre än K.POL!!alla kanske borde attackera dom så att dom lär sig att det inte är bra att spamma för mkt!!:mad:
 

DeletedUser

Guest
jag tkr att Swansniff och Gohan570 är mktmktmktmktmkt värre än K.POL!!alla kanske borde attackera dom så att dom lär sig att det inte är bra att spamma för mkt!!:mad:

vi ha inte brytit mot några regler (förtom att gå off topic men det är svårt att vara on topic) så sluta vara avundsjuk på våra titlar xD
och vad har detta med k.pol och göra?? alla borde attackera dig istället
 

DeletedUser

Guest
vi ha inte brytit mot några regler (förtom att gå off topic men det är svårt att vara on topic) så sluta vara avundsjuk på våra titlar xD
och vad har detta med k.pol och göra?? alla borde attackera dig istället

Jo precis...

jag tkr att Swansniff och Gohan570 är mktmktmktmktmkt värre än K.POL!!alla kanske borde attackera dom så att dom lär sig att det inte är bra att spamma för mkt

så du tycker att det ska bli spammare mot världen va?:mad:

Fast vi kommer i vilket fall som att vinna:D

Dessutom så om inte vi funnits hade forumet varit som en öken och .net spelarna hade skrattat åt oss.:(

That's why me and gohan are here:D
 

DeletedUser

Guest
Jo precis...



så du tycker att det ska bli spammare mot världen va?:mad:

Fast vi kommer i vilket fall som att vinna:D

Dessutom så om inte vi funnits hade forumet varit som en öken och .net spelarna hade skrattat åt oss.:(

That's why me and gohan are here:D

EGGZACTLY xD
 

DeletedUser

Guest
jag tycker också att dem är jobbiga men det här är bara forumet inte spelet
 
Topp