vilka kommer dominera V4?

DeletedUser

Guest
tja alla, lite tidigt kanske men jag vet faktiskt vilka som kommer dominera V4. om inte dessa spelare är själviska ensamvandrare kommer denna stam äga totalt. vill inte yttra mig om vilka det är, men de ligger top 15. men jag vill höra vad andra tycker.
 

DeletedUser

Guest
Detta tillförde verkligen mycket imho.
'
Jag vet något men jag berättar inte - kan ni gissa vad jag vet?

(Spam it away)

Top15 spelare (poäng), top 15 spelar OB, top 15 defob, top 15 stam-ob (off/def), top 15 stam (poäng)
Vilken Top 15 dillar du om?
 

DeletedUser

Guest
Då Ninjas stött på lite motstånd i början och förlorat någon/några spelare så lägger jag min röst på Ancient Titans. De kommer bli grymma, bara kolla vilka spelare de har och vilken start de fått.

Såklart så går det inte att räkna ut spelare som Ninjas, tror ävet att A.X.E kan bli farliga
 

DeletedUser

Guest
Hmm För min del så är det Sprit.
Jag tror att Sprit kommer komma som en shock,
när vi toppar Rank listan :) men men AT är farliga :)
 

DeletedUser

Guest
Detta tillförde verkligen mycket imho.
'
Jag vet något men jag berättar inte - kan ni gissa vad jag vet?

(Spam it away)

Top15 spelare (poäng), top 15 spelar OB, top 15 defob, top 15 stam-ob (off/def), top 15 stam (poäng)
Vilken Top 15 dillar du om?

top 15 poäng :) vaddå spam? jag har vell rätt att hålla min röst inne (för en gångs skull). ville bara starta den för andra kanske ville ha den uppe!
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Men vad gör den i denna tråd?...
 

DeletedUser

Guest
dd

Jag vet att V.V.V kommer hålla sig kvar väldigt länge...tror och hoppas att de ska bli top 1 för alltid :)

Tror det är dom du syftar på NazSe?
 

DeletedUser

Guest
Jag tror oxå att VVV kommer att fortsätta att vara en topp 5 stam så länge servern varar. Deras läge är kanon och deras spelare verkar vara grymma. Dessutom har man bara hört bra saker om Lalandia, tom ifrån de som inte gillar honom :=)
 

DeletedUser

Guest
-=AT=- kommer självklart att dominera sitt område, tror även vvv kommer klara sig bra och hålla sig i top länge till.

Även WAR har flera bra spelare men många mindre bra med, tror dom kommer krossas när världs krigen drar igång ordentligt.
 

DeletedUser

Guest
Tackar för förtroendet. Jo vi lär märka inom en snar framtid om vi kommer bli stora eller inte.

V.V.V och Lalandia kommer nog vara bäst i sitt område men dom startade bland alla newbies i sydöst :p
Vi startade sydväst iofs men möter lite större stammar. Vi är dessutom färre medlemmar. Det kommer komma motstånd tids nog för oss alla =)
 

DeletedUser

Guest
Själv tror jag att det kommer bli tufft i denna värld med dem nya reglerna.. men jag tror att det kommer stå mellan War, V.V.V, Ninjas och -=AT=-.. men Ninjas är jag lite tveksam till då dem tappar rank och verkar inte vara så organiserade nu.. men alla i Ninjas är Elit så dem kommer reda upp det tror jag:D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
@Phamii: ja ftr ej mkt a d du skre å int dyslektiker hlr
 

DeletedUser

Guest
Själv tror jag att det kommer bli tufft i denna värld med dem nya reglerna.. men jag tror att det kommer stå mellan War, V.V.V, Ninjas och -=AT=-.. men Ninjas är jag lite tveksam till då dem tappar rank och verkar inte vara så organiserade nu.. men alla i Ninjas är Elit så dem kommer reda upp det tror jag:D

Jo som du säger Phamii, jag tror de står mellan dessa stammar i framtiden -=AT=- leder ju ob-rankingen men WAR är bakom de just nu=)
V.V.V har fått ett gyllene tillfälle som stam och har bara antal WAR-spelare på sin plan, och massa mindre stammar som inte har kommit igång än.
grädden på kakan säger jag bara:p

Ave V.V.V!!
 

DeletedUser

Guest
Jo som du säger Phamii, jag tror de står mellan dessa stammar i framtiden -=AT=- leder ju ob-rankingen men WAR är bakom de just nu=)
V.V.V har fått ett gyllene tillfälle som stam och har bara antal WAR-spelare på sin plan, och massa mindre stammar som inte har kommit igång än.
grädden på kakan säger jag bara:p

Ave V.V.V!!

V.V.V har ju haft sån bonnröta :) dem hamnade ju i en koontinent utan fiender och andra stora stammar detta kommer att leda till mycket framgång för dem i deras kontinent. dock tror jag att dem kommer få det tufft när dem drar sig till andra kontinenter.
 

DeletedUser

Guest
V.V.V har ju haft sån bonnröta :) dem hamnade ju i en koontinent utan fiender och andra stora stammar detta kommer att leda till mycket framgång för dem i deras kontinent. dock tror jag att dem kommer få det tufft när dem drar sig till andra kontinenter.

De klart vi kommer att få de svårt om vi nu ska komma över till en annan kontinent^^
Men så är de ju för alla ntar jag vissa lättare andra svårare men kommer ju bli endå bli krig om man gör de. ;)
 

DeletedUser

Guest
Endast krig kan bevisa vilka som verkligen är duktiga, det gäller alla.
 

DeletedUser

Guest
Endast krig kan bevisa vilka som verkligen är duktiga, det gäller alla.


wörd! helt rätt sagt, snart får vi se om WAR, -Spz- samt många andra stammar med okända spelare (kanske nya nick) är något att ha.. men det får vi hoppas att dem är då det är roligare med en värld full av krig istället får Sim City :)
 

DeletedUser

Guest
Woho sim city är ju klockrent det är riktigt kul. Lira det när man va cirkus 7år.

Om jag får lägga min röst på bara en stam så tror jag att det också är -=AT=-. De ligger under oss och har visat mycket engagemang. Vet inte så mycket om War så de tror jag inte kommer hålla sig kvar så länge. Men vi får se. VVV har man hört från andra världar har varit ganska dugliga och de har en drömplacering. Sen har vi i NG en stor chans att ligga topp 3 en tid framöver. Så ja det blir tufft, speciellt med de inne i cirkeln, kommer bli kaos rent utsagt:D
 
Topp