Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Vid det här laget vet alla vad som gäller, men en kort genomgång för nya tittare följer:

I den här tråden är det enbart tillåtet att posta rykten, och posten ska inledas med orden "Det ryktas att".

Syftet är att ge en snabb, lättsmält överblick om vad som pågår på världen.

Övriga poster kommer raderas eller flyttas till lämplig tråd.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att en viss community manager är väldigt sugen på att spela på denna värld men känner att det vore orättvist mot alla andra som bara kan bli rank 2 då... :katt:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att rank 2 nog får duga för dig om du håller fingrarna borta från diverse admin knappar ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det inte finns något syfte med att fuska sig till en ledning, det tar ju bort all mening och triumf.
Sen ryktas det också att du bara säger så för du är rädd för att bli manglad av ett proffs <3 Pinsamt värre om man får pisk av en tant!
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Det ryktas att det inte finns något syfte med att fuska sig till en ledning, det tar ju bort all mening och triumf.
Sen ryktas det också att du bara säger så för du är rädd för att bli manglad av ett proffs <3 Pinsamt värre om man får pisk av en tant!
Ryktas att Abel är van med pisk ;)
 

DeletedUser

Guest
Bekräftar ryktet Zirsas, ni har ju gjort precis vad som krävs för att vinna :( Om man går efter guiden på vår stamprofil
 

John R Cash

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att en spelare har tagit över 6 byar på denna värld, grattis, men enligt se.twstats.com så har spelaren bara erövrat 4 byar då by nr 2 inte existerar på statsen.

PS det ryktas även att detta forum är bland dom mest inaktiva jag sett under min tid här på tw
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att en spelare har tagit över 6 byar på denna värld, grattis, men enligt se.twstats.com så har spelaren bara erövrat 4 byar då by nr 2 inte existerar på statsen.

PS det ryktas även att detta forum är bland dom mest inaktiva jag sett under min tid här på tw
Tack, kan förklara varför: Tog 1a byn innan nybörjarskyddet har släppt och twstats i sin old fashion style börjar checka erövringar först efter nybörjarskyddet släppt :)
 
Topp