Falsk spel och hugg i ryggen

Lordzz

New Member
Reaktionspoäng
2
Ganska intressant hur detta spel utvecklas till att hugga folk i ryggen så fort man bara kan istället för att som det var från början att man var tvungen att samarbeta mera och tänka taktiskt.

Fattar inte hur man tänker i detta läge då man gör på ett sådant sätt men det kanske bara är jag men det är som det är men det dom som gör så inte tänker på är att det brukar ha en tendens att sprida sig när nya världar öppnar.

En gammal spelare med nytt nick :p
 

Noddy

New Member
Reaktionspoäng
0
Håller fullständigt med, folk har blivit så jävla ryggradslösa och opålitliga på senare världar...
 

Ayced

New Member
Reaktionspoäng
0
båda ni två lämnade ju era stammar för att fly in i stammen ni blev "huggna i ryggen av" så kom inte och gnäll :confused: hahahaha
 

Noddy

New Member
Reaktionspoäng
0
Ööh haha skämtar du eller? stammen jag gick från var ej något seriöst över huvudtaget och hade heller inte direkt något att fly från. Det är väl klart att man går med i en mycket mer lovande stam om man har chansen eller? grisig stil att kicka en stammedlem utan orsak och på kort varsel tycker jag men det är väl den stilen man måste köra med nuförtiden? ja jag är fett triggered ;)
 
Topp