Rate the player

nybörjaren

Member
Reaktionspoäng
5
Rate the player above

här ska man skriva 1-10 på dessa grejer gärna med en kommentar/motivering till varför.
man skriver om den som skrev innan. Forumet är så sjukt tråkigt och jag behöver fylla mitt liv med något så snälla kan vi tillsammans göra det lite mer aktivt :)

Poäng:
OBA:
Position:
Profil:
Rykte:
Stam:

Börja med mig: nybörjaren
 

ICE CUBE brush

New Member
Reaktionspoäng
2
Poäng: 5 Ganska dålig poäng för att ha spelat sen 11 januari.
OBA: 5 Oba är inget man strävar efter i början av en värld oftast så de är väl ok.
Position: 4 Rank 1 ligger väldigt nära, de kan bli ett problem.
Profil: -
Rykte: - Aldrig hört talas om dig förut :/
Stam: 7 Gillar inte lol så + i kanten.

Nick: SuperHeroSuperMegaBeaver
 

The Burglar

New Member
Reaktionspoäng
10
SuperHeroSuperMegaBeaver

Poäng: 5/10 - Inte så bra poäng även om du startade senare. Däremot farmat rätt bra, så klättrar nog lite mer snart.
OBA: 5/10 - Antingen bara stött på lite småskvättar i barbarer eller rensat små spelare för att kunna fortsätta farma. Inte slösat på trupperna iaf.
Position: 8/10 - Är ju en smakfråga, men ute i rimmen brukar man ofta kunna växa på rätt enkelt och ostört. Ser dock ut att kunna bli lite instängd av Finis om ett par veckor.
Profil: -/10 - Bedömer aldrig profilen.
Rykte: 5/10 - Känner igen nicket från någon premade för väldigt många världar sedan. Minns dock inte vilken då det måste varit ca 5 år sen kanske.
Stam: 3/10 - Inget som ser vidare lovande ut i mina ögon tyvärr.

Rate: The Burglar
 

DeletedUser

Guest
The Burglar

Poäng: 9/10 - Blir inte så mycket bättre
OBA: 6/10 - Helt ok men som du sa spelar ingen större roll såhär tidigt.
Position: 5/10 - ingen kommentar, man hamnar där man hamnar
Rykte: 7/10 - Jag kan inga namn men du ser meriterad ut(är det ett ord?)
Stam: 9/10 - Får se om det håller hela vägen

Rate: Ed Sheeran
 

nybörjaren

Member
Reaktionspoäng
5
Ed Sheeran

Poäng: 7/10 - Ser fint ut men har stått stilla ett tag. Befäster du din position eller har du somnat in till någon av dina sköna lugna hits? Ingen vet. Tycker dock att du farmar dåligt för din poäng, lite resurser i området eller bara lat?
OBA: 8/10 - Med 26k i OBA verkar det som att du har fått kämpa en del för dina byar. Kanske därför du chillat lite på expansionen nu, snyggt jobbat iaf! Du har även 4k i OBF vilket betyder att du fått ta lite stryk, hoppas du köttade sönder den som vågade attackera fig.
Position: 10/10 - Om du och din stam kämpar på har ni i princip redan hela k:44 vilket är ett fint utgångsläge. Ni ligger lagom utspritt så ni kan alla växa utan att störa varandra alltför mycket samtidigt som ni lätt kommer kunna hjälpa varandra.
Rykte: 0/10 - Antar att du är någon relativt bra lirare på fejknick men idk
Stam: 8/10 - Klarar ni av att fortsätta får ni de resterande poängen. Är för tidigt för att egentligen bedöma kvalité.

rate: nybörjaren, alternativt SemonDemon då det redan skrivit en rate på mig (som jag visserligen fann ganska orättvis :p)
 

mvQQ

Member
Reaktionspoäng
3
rate : SemonDemon

Poäng 2/10 har inte kollat när du började men du ligger efter.
OBA 1/10 vad ska man säga. inte kommit igång än.
Positon. 6/10 Finns mycket fint därute.
Rykte 0/10 Aldrig hört talas om
Stam 2/10 Tror inte ni kommer nå fram tyvärr.

RATE reservgud
 

Texas

New Member
Reaktionspoäng
3
rate: reservgud

Poäng 5/10 Det märks att du är reserv ;) Skämt åsido, du har en relativt bra start men behöver öka farten
OBA 2/10 Glest om de
Positon. 4/10 En position som innebär utmaningar oavsett vad du väljer att göra
Rykte 0/10 Du är för mig okänd
Stam 6/10 Rätt samlad stam med några bekanta namn från förr, återstår att se vad ni kan åstadkomma

rate: Texas
 

The Burglar

New Member
Reaktionspoäng
10
Texas:

Poäng 7/10 Ligger en bit efter men världen är fortfarande väldigt ung. Helt ok poäng ändå med skapligt bra bysnitt.
OBA 3/10 Inte alls hög. Däremot verkar det som att du kanske fokuserat lite mer på deff om man kollar din totala OB? För din OBF va däremot väldigt fin.Världen är ju dock fortfarande väldigt ny, och det är fortfarande väldigt bra att spara så mycket man kan på sina trupper. Dom är fortfarande viktiga.
Position 2/10 Du ligger väldigt utspritt måste jag säga. Dina större byar ligger farligt när Finis. Så där får du passa dig. Gillar inte alls hur du är placerad faktiskt.
Rykte 3/10 Har sett ditt namn, men inte mer än det tror jag. Kan absolut inget om dina meriter, om du har några värda att nämna.
Stam 8/10 Ni är 2 stammar som spelar som 1, vad jag förstått iaf. Ett vinnande koncept på en värld som denna. Tror ni kan bli farliga om ni fortsätter i det här tempot. Det enda är väl att ni verkligen ligger i kärnan av världen, och skulle kunna få ett riktigt jobbigt flerfrontskrig i framtiden.

Rate: The Burglar
 

lakozz

Member
Reaktionspoäng
2
Länge sen man lirade .se så kan ju inte rata någon. Kan rata stam LMR 0 0 0 0

Rata Bara En Amerikan
 

Chrome71

Member
Reaktionspoäng
2
[QUOTE="The Burglar,

Poäng 8/10 Min vän du har en bra start! mkt bra.. du är duktig desutom det vet jag ju ..
OBA 8/10 Bra oba efter poäng ! :) går i ettapper.. men inget konstigt. lite ytterområde på dig men det klarar du gallant
Position 10/10 well ni har koll på läget o ligger långt ifrån mig :p haha.
Rykte 9/10 well jag vet vem du är o va du kan sen vet jag inte just nu hur mkt du har i andra världar.
Stam 10/10 Well tillhör man den stammen o positionen så är det inte skit !

Rate: Zitrus
pausade här ett tag men vaken igen :p
[/QUOTE]
 
Senast ändrad:

Asukon

New Member
Reaktionspoäng
0
Bara En Amerikan

Poäng: 7/10. Bättre kan du
OBA: 9/10 Köttar på som vanligt!
Positon: 2/10.Tråkigt läge, inget intressant i området direkt.
Rykte: 10/10.
Stam: 6/10. Om du har rättigheter kan ni nog komma hyfsat långt.

Rate: Parclyte
 

DABASAUR

New Member
Reaktionspoäng
8
Parclyte

Poäng: 6/10 Helt okej.
OBA: 3/10 Ser ut som du haft enkla byar att ta men inget fel med det.
Positon: 5/10 Ganska intressant läge där mot Stam2.
Rykte: 5/10 Kan inte riktigt bedöma det då jag inte spelat på länge och inte känner igen så många.
Stam: 8/10. Ser intressant ut men en del bra lirare.

Rate: DABASAUR
 

DeletedUser

Guest
Dabasaur

Poäng: 9/10 Get on herufs level pls
OBA: 9/10 Samma sak här, n00b.
Positon: 9/10 Ligger riktigt bra till faktist, inte mycket att oroa sig för i närheten.
Rykte: - Vet ej.
Stam: 10/10 Tror ni vinner.

Hmm, vem ska man ta den här gången...
Rate: Vinci
 

Finzone

New Member
Reaktionspoäng
5
Vinci

Poäng:
6/10 brukar inte jämföra poäng men om man nu gör det så.
OBA: 0/10 inte mycket att gå på
Position: 10/10 perfa det är bara att ösa.
Rykte: - Vet ej
Stam: 6/10 återstår att se.

Är egentligen inte rätt person för detta brukar inte dömma på poäng/oba/rykte osv. Det visar sig i strid helt enkelt :cool:

Rate: Finzone
 

Chrome71

Member
Reaktionspoäng
2
Bara En Amerikan

Poäng: 7/10. Bättre kan du
OBA: 9/10 Köttar på som vanligt!
Positon: 2/10.Tråkigt läge, inget intressant i området direkt.
Rykte: 10/10.
Stam: 6/10. Om du har rättigheter kan ni nog komma hyfsat långt.

Rate: Parclyte


Känns som detta vart fel rating :O
Jag ratade THe Burglar men ingen ratade den jag sa
 

mvQQ

Member
Reaktionspoäng
3
RATE Bara en amerikan.

Poäng 9/10 Inte i topp men inte långt efter.
OBA 8/10 Du är grym, nuff said.
Position 10/10 Vem kan hota dig där?
Rykte 10/10 Du är bättre än vad jag hört, trevlig,hjälpsam. och en riktigt fin person.
Stam 7/10 Hoppas ni håller vägen ut.

RATE Haibe
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
RATE Haibe

Poäng 8/10 du visar att du är motiverad trots position.
OBA 8/10 Du visar att du inte är rädd att använda trupper.
Position 5/10 Kluven där, du är grymt säker, men du kan lätt känna dig inträngd och tröttna pga inaction.
Rykte --- Sorry, känner ingen här på .se längre. så du kan ha bra rykte men jag kan inte avgöra det
Stam 10/10 Är väl bara stamfamiljen som kan hota men då jag ska mula dom är dom väl inget riktigt hot.
RATE GOD Dont be a fool,. you cant rate GOD as GOD is almighty, so rate someone of your choice.

CITAT ”Gud är med den som tror”
 
Topp