Diskussion Värld 37

DeletedUser

Guest

Det är tyvärr en standardinställning som finns på alla världar numera. Om vi inte får göra undantag, men det kan man ju bara få just i undantagsfall. Normalt försöker vi "spara" undantagen till en server då och då, för att kunna göra just den väldigt speciell, t.ex. så vi får köra en limited haul server, i kombination med att vi inaktiverar köpbara platser till adelsmän på den servern för vi ska få så stor effekt som möjligt av undantagen.
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Det är tyvärr en standardinställning som finns på alla världar numera. Om vi inte får göra undantag, men det kan man ju bara få just i undantagsfall. Normalt försöker vi "spara" undantagen till en server då och då, för att kunna göra just den väldigt speciell, t.ex. så vi får köra en limited haul server, i kombination med att vi inaktiverar köpbara platser till adelsmän på den servern för vi ska få så stor effekt som möjligt av undantagen.

Alright. Senaste "inga köpeadlar" världen var 33 om inte jag minns helt fel, så man har ju hållt tummarna sedan dess, får väl hålla dom ett tag till :/
 
Reaktionspoäng
28
Ser riktigt kul ut. Ska bli kul att köra en ensamstam där och äga alla andra igenom att köpa upp allt som existerar med mina prem. Bered er på att få gråta. :woooot:
 

Onomis

New Member
Reaktionspoäng
0
Detta ser ju ut som en fin värld. Förutom moralen som e lite smådryg, och att jag inte vet vad ett vakttorn är :D
 
Topp