Det ryktas att...

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ok som en del kan se så gäller Forumsreglerna fortfarande och några inlägg har blivit bortplockade. Ni vet att jag ogillar att göra det.
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att korruptionen lyser starkare än någonsin på .se. Tråkigt att detta sker och det skulle inte förvåna mig om världarna blir mindre och mindre..
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att Pias blir förbannad och tar bort inlägg när inläggen talar sanning:rolleyes:
 

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
Ryktas att jag får massor med pm där dem snackar skit om mig och vilken backstabber jag är.

Ryktas att det e alliansen som backstabbat mig .

Ryktas även att nu märker man vilka noobs som inte vågade göra något i kriget mot rawr! Helt plötsligt fanns de trupper man gärna kunde använda... Pinsamt
 

DeletedUser

Guest
Ok, jag fattar ingenting av den här tråden. Däremot är jag inte dummare än att jag känner igen provokationer när jag ser dem.

Har ni problem med personer i teamet - ta det med mig istället för att posta en massa trams här. Det här är ryktestråden, och det är en smula tarvligt mot teamet att posta en massa som de aldrig kan bemöta utan att bryta mot reglerna, det är lite som att boxas med någon med bakbundna händer. Oavsett vad ni kan posta, så kan ingen bemöta det utan att begå ytterligare regelbrott - eftersom det här är ryktestråden - och eftersom vi har regler att följa i forumet.
Respektera det, och gör om och gör rätt - pm eller supportärende är det som gäller.
 
Senast redigerad av en moderator:

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
Ryktas att jag e sugen på att höra ett uttalande ifrån supportteamet om vad som egentligen hände dessa 2 admins som det sålänge ryktats om.

Kanske kommer detta inom en snar framtid?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är otillåtet att dementera:eek:
Jag förutsätter att man när man kan skriva även har en viss läsförståelse och därmed inser när man ska lägga ner en diskussion.
Ryktas att supernovas inlägg inte va ett rykte! BAN PLS o_O;)
Där satte du precis fingret på exakt varför de här diskussionerna inte hör hemma här.
Ryktas att jag e sugen på att höra ett uttalande ifrån supportteamet om vad som egentligen hände dessa 2 admins som det sålänge ryktats om.

Kanske kommer detta inom en snar framtid?
Du kan säkerligen få både ett, tio och till och med tolv uttalanden från mig i egen hög person. Det kommer du dock inte få här, eftersom det är ett regelbrott och eftersom vi inte jobbar med rykten så bör man upplysa mig om vem, vad och hur det är som pågår - förslagsvis i pm eller möjligen i supporten med hänsyn till att jag inte uppskattar regelbrott, på regelbrott på regelbrott här.

Och med det sagt, hoppas jag att ni inser att jag inte vill se mer av den här sortens diskussioner här.
 

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
Ryktas att när jag blev backstabbad och hade 5 miljoner emot lilla mig, så är många i H-A mycket nöjda med sin insats.

Ryktas att era trupper stannar hemma emot kriget och att ni inte vågar göra någonting emot rawr, som de usla spelarna ni e.
 
Topp