Det ryktas att...

Absorb

Member
Reaktionspoäng
16
Dementeras å det starkaste. Vi tänker inte sitta och ta skit för något som aldrig hänt/kommer hända.

Väntar ivrigt på att ni lägger fram bevis för era anklagelser.

Här har vi ett skönt citat också :)
irebel jul 27, 07:24
Hahahah, läser inte forum :) 99% lönger :)
 

erikperkio

New Member
Reaktionspoäng
0
Riktigt dåligt om detta stämmer och ännu värre om det stämmer är att Assisterande Community Manager som är Quiza spelar i en av stammarna som fuskar i såfall.

För detta sabbar tw väldigt mycket och iallafall om den vice i tw ledningen på svenska tw håller på med ful spel eller har folk hos sig som gör dumma saker fast personen i själv inte är ansvarig eller vet om att sina stammisar håller på med sådan skit.
 

Quiza

Member
Reaktionspoäng
22
Först och främst är det här ett rykte som inte bara dementerats utan där vi även bett om bevis som bekräftar det där påståendet. De som känner mig vet att jag inte spelar på det sättet och vad de som dömer folk på förhand utan bevis tror och tycker, vet jag inte om de är värda att tas på allvar.

För det andra spelar jag i Lost, inte geek. Ska du anklaga folk, får du göra det ordentligt.

För det tredje spelar jag inte i egenskap som en i teamet, utan som en helt vanlig spelare. Jag är varken ngn förälder eller annan auktoritet till de jag spelar med och kan orimligtvis veta vad alla pysslar med. Ej heller kan jag ansvara för vad andra gör eller säger och kan således ej hållas ansvarig för saker som sker utan min vetskap, speciellt när det bara är ett RYKTE.

För det fjärde; sen när räknas spioneri till fusk? Missförstå mig inte, det är fortfarande inget jag pysslar med och tycker det är bland det tråkigaste som finns, men det är på inget sätt fusk!

Till sist; ta ditt fejkkonto och kryp tillbaka till stenen du bor under. Finns inget mer att säga till någon som bara är ute efter att provocera och inte vågar komma ut med sitt riktiga nick. Vågat!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att anklagelsen om spioneri behövs bevisas först, hittils är det bara ett nedkrigat konto som ville skapa lite kaos och osämja innan h*n lämnade världen.
Alltså, varför skulle Geek fokuserat på att adla ner spionen först utav alla? it dosent make sense
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ryktas att det ser sjukt skyldigt ut. Spioneri är standard i rank 1-3 stammar här, trodde alla visste det o_O. En klassiker är väl att hitta en syndabock och avsäga sig allt ansvar, det är mitt råd till er s.k "Spelare med heder".

Finns en rad tänkbara scenarion till det Tjäder, en utav av dem kan vara att säkra byarna enklaste sättet möjligt. Gratis utan motstånd d.v.s. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det ser sjukt skyldigt ut. Spioneri är standard i rank 1-3 stammar här, trodde alla visste det o_O. En klassiker är väl att hitta en syndabock och avsäga sig allt ansvar, det är mitt råd till er s.k "Spelare med heder".

Finns en rad tänkbara scenarion till det Tjäder, en utav av dem kan vara att säkra byarna enklaste sättet möjligt. Gratis utan motstånd d.v.s. ;)
Fast det stämmer ju inte heller, det var motstånd för att plocka byarna...
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Kaninen var en "loose cannon", ni kunde inte kontrollera honom. Det slog över och han skulle gå ut med sanningen om sina synder, ni svarar med att köra offensivt och adla honom. Börjar jag närma mig nu? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Kaninen var en "loose cannon", ni kunde inte kontrollera honom. Det slog över och han skulle gå ut med sanningen om sina synder, ni svarar med att köra offensivt och adla honom. Börjar jag närma mig nu? :cool:
Vad vet jag, är bara en oskyldig soldat i detta fulspelande krig :(
 

Ekke98

New Member
Reaktionspoäng
1
Riktigt dåligt om detta stämmer och ännu värre om det stämmer är att Assisterande Community Manager som är Quiza spelar i en av stammarna som fuskar i såfall.

För detta sabbar tw väldigt mycket och iallafall om den vice i tw ledningen på svenska tw håller på med ful spel eller har folk hos sig som gör dumma saker fast personen i själv inte är ansvarig eller vet om att sina stammisar håller på med sådan skit.


Ärs detta kan väll inte stämma eller? Tror inte sånt om våra kära ISA men som sagt vet ju inte all fakta bakom detta som har hänt men låter lite som Sparta saker som händer där. Men kanske beror på att 1/4 hos er är ju ifrån Sparta så men som sagt har ingen koll alls.

Men ELIAS skriv inte såna saker låter väldigt korrupt detta skicka ticket istället om du tror sånt.

MVH
Emil
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
Jag har spelat på Captain Pronin som skulle vara accet som haft kontakt med den här kaninjäveln i en vecka nu och alla som någonsin spelat med mig vet att spioner är de sista jag kör med, så nej det han säger är inte sant utan bara ett kul sätt att skapa bråk så släpp det. Vi taimade off och adlar 08:00 på kanin en natt vilket resulterade i mycket transitad deff, efter detta var det bara att rulla in på tomma byar. därav inget motstånd :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Weekend festival slutade idag...

I morgon igen...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
kungkanin aug 04, 13:55
Hej irebel, jag ville bara säga att jag och min polare presidentsledy har sedan cirka 1 månad sedan varit spioner åt Geek. Vi har givit dem information om allt som hänt i PPP och mk under den tid vi varit med, just därför har de vetat om minsta lilla drag ni tänkt göra och har gjort. Vi bestämde sedan att jag skulle bli "internadlad" av geek så captain pronin fick mina byar utan vidare motstånd vilket är anledningen till att jag tappat poäng så fort! Ville gottgöra mig nu före jag slutar med att säga detta så att presidentsledy kan få det straff han förtjänar.

Skriver aldrig eller läser forum, men när de kommer till spioneri som inte man har sett på år.. är man illa tvungen:)
Vissa kan inte vinna på hederligt sätt :)
Ryktas att jag skulle uppskatta om du la fram bevis så att alla på v33 får veta om det var sant att GeeK använde sig utav spioner
ryktas också att om du inte lägger fram bevis så ljög du, och det är ju fult som fan :,,,,,(
 

MrForsberg

Member
Reaktionspoäng
3
Verkar som att det inte kommit fram varken bevis eller någon förklaring alls?
Rätt sjukt hur man bara kan kasta ur sig spya o på rena lögner. Stackarna är väl ledsna att dom förlorar..
 
Topp