Det ryktas att...

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ryktas att jag undrar vad som har glappats ;) Ja till dig i alla fall...
 

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
Bekräftar att .se blivit skit. 8v1 är inget jag föredrar. Gangbang är skit.
De som stabbade gick från att vara på den vinnande sidan till den förlorande enligt statistik, poäng och byantal. Hur är det att "inte vara starka nog att kunna kriga" och att vara fega som du väljer att skriva.

Synd att du inte gjort något ännu, jag har adlat fler Rawr! och Allians byar än dig.
PMa när du börjar kriga, forumsgangster.

Forumsgangster?

Ryktas att jag inte ens når till fronten med mina adels och att alla har lite olika roller i ett krig, men en oerfaren som du kanske inte visste det redan? Isåfall vet du de nu!:)
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Sitter man i rimmen adlar man sig framåt istället för att sitta på forumet och kaxa om att man är bäst. Ryktas det..
 

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
Ryktas att jag aldrig sagt att jag är bäst, vet inte om du inte kan läsa eller vad det är
 

DeletedUser

Guest
Forumsgangster?

Ryktas att jag inte ens når till fronten med mina adels och att alla har lite olika roller i ett krig, men en oerfaren som du kanske inte visste det redan? Isåfall vet du de nu!:)

Rykten säger att om du kollar 422-58 på tw-stats visar det att jag spelade i AN tills jag gråade pga att världen var tråkig när man skulle vänta ut endgame. Samma sak på Danskjäveln. Så oerfaren är att ta i.
Sen orkar jag inte ta upp meriter och stammar från de senaste världarna :)
Vad har din TW karriär bjudit på?

Ja, når man inte till fronten finns det ju sätt att ta sig dit.

Så återigen; Sitt ner forumsgangster.
 

DeletedUser

Guest
Haha, alltid gott med ett skönt morgonskratt ryktas det

Ryktas att jag återigen frågar, du store som kallar folk oerfarna. Vad har du gjort på TW forumsgangster?

Gillar att du klankar ner på mig och kallar mig oerfaren. Så säger jag till dig att kolla upp 422-58 som varit med och vunnit v.7 b.la, så vägrar du bevisa vad du gjort i din kassa karriär. Rädd att du gav dig på någon med mer erfarenhet forumsgangster?

Ryktas att du pissar i motvind forumsgangster och att det enda du kommer vara på TW är en forumsgangster och inget annat, en forumsgangster som krigar på forumet istället för på världen.

Edit: Älskar att kalla er forumsgangstrar för forumsgangstrar.
 
Senast redigerad av en moderator:

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
Haha, ännu mer goda skratt, varför ska du sitta o skryta om vad som hänt för flera år sedan? ta o bevisa vad du går för nu istället :)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Haha, ännu mer goda skratt, varför ska du sitta o skryta om vad som hänt för flera år sedan? ta o bevisa vad du går för nu istället :)
Det ryktas om att detta misstänks vara mesut. Känner lukten av denna gosse från mils avstånd, men kan givetvis ha fel ändå ;)
 

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
Ryktas att mesut e en fin pojk.

Ryktas att jag inte kan svara på vart han sitter ;-)
 

DeletedUser

Guest
Haha, ännu mer goda skratt, varför ska du sitta o skryta om vad som hänt för flera år sedan? ta o bevisa vad du går för nu istället :)

Du som snackade om att vi som stabbade var rädda spelare och oerfarna spelare. Därför jag tog upp det. Du kan ju inte snacka massa skit och sedan klaga när man försvarar sig?

Ja, jag visar vad jag går för på top 10 i spelare. Du kan ju fortsätta internadla samt adla barbs i rimmen eller vad fa du nu gör på spelet forumsgangster.
 

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
När internadlqde jag? När adlade jag senast barbs i rimmen, dags o titta upp saker först lilla gubben
 
Reaktionspoäng
28
Ryktas att jag gör det jag gillar bäst just nu. Anmäler alla postningar som bryter emot reglerna. Ryktas det iaf. :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag gör det jag gillar bäst just nu. Anmäler alla postningar som bryter emot reglerna. Ryktas det iaf. :)

Ryktas att man får göra detta om man inte kan spela detta spelet och tåga på 14 sekunder och ber någon annan klämma in adlar efter dina 3 på 14 sekunder. Ryktas att alla 16 incs på den byn gick rätt in i väggen. Utan större förluster.
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att "droger" tar stryk :woooot:

(Ryktas vidare att nya forumet ger mig blandade känslor. Det ser fint ut nu när man vant sig, men smilisarna är katastrof)
 
Topp