Det ryktas att...

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att jag nog inte förstår hur många musklick jag kommer behöva göra om jag mot förmodan får tusen byar o sedan ska klicka fram mynt till nästa adel :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag nog inte förstår hur många musklick jag kommer behöva göra om jag mot förmodan får tusen byar o sedan ska klicka fram mynt till nästa adel :eek:
Den dagliga kampen!!! vissa använder botar för att gå igenom byar, jag använder inhyrda kineser för att göra jobbet, 5.6% snabbare än bottarna ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att att jag vill gratulera Kvinna för sin första tagna by i kriget mot LosT!

...synd bara att ni var tvugna att rekrytera över vår spelare för att ta byn :*

Förövrigt, skön backstabb du gjorde Permabannade Svetlana/ Jocke, ingen skulle minnas en sån dålig och obetydlig spelare innan du gjorde detta! Du har gjort dig till ett välkänt nick här på .se, iaf i mina ögon! :)
 
Reaktionspoäng
0
Ryktas att att jag vill gratulera Kvinna för sin första tagna by i kriget mot LosT!

...synd bara att ni var tvugna att rekrytera över vår spelare för att ta byn :*

Förövrigt, skön backstabb du gjorde Permabannade Svetlana/ Jocke, ingen skulle minnas en sån dålig och obetydlig spelare innan du gjorde detta! Du har gjort dig till ett välkänt nick här på .se, iaf i mina ögon! :)

hahaha är inte förvånad över vad permabannade gjorde.
 

Jockebergs

New Member
Reaktionspoäng
1
Wall of text INK!

Anledningen är ganska simpel varför jag backstabba det var inte för att jag blev kickad ur sparta på v29.

Utan jag hade tänkt gråa efter det men sedan fick jag information om att jag var en backstabber på v29 vilket inte stämmer.
innan jag började anfalla pogi hade jag kontaktat både Nodus/albin och Tobbe och dom sa det var helt ok men suga "kanske" kommer anfalla dig.


(Ska tillägga att enbart en person ur suga började anfalla mig lunkis.)

Igenom med detta så har jag ett godkännande att anfalla.

Fick även ett pm från tobbe angående varför jag inte startat att anfalla pogi. (av privata skäll ute blev det, Förstunden)

Att då kalla mig backstabber är ju en ren och skär lögn vilket gjorde mig som ni vet förbannad. :D

Så då kände jag varför skall jag spela med så illojala spelare på v33 ? då dessa består av spelare som accepterar och följer detta motto.
Så Tobbe du är den som backstabbade mig personligen.

Detta var vad som egentligen hände och jag tycker det är nog med orsak att rättfärdiga det jag gjort på v33.



Sedan har vi Göran...
Vad ska man säga? Du sitter och påpekar då folk har dubbelmoral men du själv är ju inget bättre? Vad hände med allt snack emot Jenny?
Och sedan att skriva att du förlorat respekten för mig och snorri? du har ingen respekt att ge.

Det första du skrev var till snorri att perma kontot skulle bli "markerat" antar du menar kickad.
Skrev du även så då victor gjorde i princip samma sak på v29? eller gynnade det dig? då är det inga problem?


Sedan Victor så kan du lägga ner dina hets försök dom känns bara som en lillebror som leker stor :)




Räknas kanske som off topic flytta tabort gör som ni vill
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha vad i hela H****TE läste jag precis?!?

Jocke was like "Mmmh, mjaa, först kallar ni mig backstabber på v29 för att jag backstabbade alliansstammen, mhhh.... och lixom, det är inte schyst...! Så därför tycker jag att det är helt legitim ursäkt att backstabba tillbaka dessa 18 spelare på v33, trots att bara 3 var inblandade på v29."
 

Victorinox

New Member
Reaktionspoäng
3
Trams rakt igenom.

Du har under flera samtal i flera veckor suttit och pratat om hur du ska adla pogi och Lunkis. Jag har skypat med Tobbe vartenda kväll nu ett bra tag men även med dig (tyvärr) och Tobbe har ALDRIG godkänt det. Vi har lyssnat och vi har pratat om det, dock har Tobbe återigen ALDRIG godkänt någonting. Han har sagt att du får göra vad fan du vill men det är inget han kommer delta i eller stödja.

Göran? Hur kommer Göran in i detta? Göran är en av och om inte den mest godhjärtade spelaren jag stött på via tribalwars. Uppfattade jag det rätt så påstår du att Göran pratat skit om Jenny, vilket är rent skitsnack.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Tagga ner lite och läs gärna igenom era inlägg igen. Ni kanske ser om det behöver ändras lite i de.
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
V29 - en tragedi.

V33 - ... din payback drabbar på tok fler och i synerhet FEL spelare...
 

Jockebergs

New Member
Reaktionspoäng
1
Klart victor du inte hört något då vi snackat i ledningschatten där du inte var medlem,

och sedan frågade jag tobbe vilket jag har på skrift om han skulle följa å anfalla pogi vilket han svarade att inte just nu han hade andra prioriteringar men när jag skulle börja anfalla så skulle suget nog locka för mycket men han hade så få adelsplatser.

Så dra inga rövarhistorier victor. och juste om du läser mellan raderna så kanske du hade märkt att jag ej anklagar göran för v29 däremot så det han skrev 5min efter jag gick till kvinna.


Edit; såg knappt att du skrivit att göran ej skulle ha pratat om jenny? Fråga han själv men så klart han kanske inte vågar stå för det. så är det ju i dubbelmoralens land ..
 
Senast ändrad:

crack is back

Member
Reaktionspoäng
0
Kan skälv delvis bekräfta ovanståendes inlägg!

Vissa stammar, tycker det är roligt att spela så länge dem inte skälv blir backstabbade eller geek? Skit det samma om en spelare beslutar sig för att lämna er, ni som ville att jag skulle stabba en hel stam moral eller? Nej ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Knd har blivit framröstad som den fegaste stammen på v33, Vågar visst inte kriga mot andra stammar, Utan dom klappar sig på axeln och berömmer varandra hur duktiga dom är som attackerar en stam som har 7 stammar på sig.

Ryktas även att knd:s obf e brutal, Måste flyttat runt sin deff enormt mycket så som dom har väggat ut nukes ;)

U Go Girls :*
 
Topp