Off Topic @V34

DeletedUser

Guest
Enligt det nu beprövade konceptet med Off topic som komplement till ryktestråden kör vi detta som standard nu.

Vanliga, normala, kortfattade rykten utan större diskussion hör hemma här; Det ryktas att...

Den här tråden får innehålla allt som är tillåtet enligt forumsreglerna, utöver rykten. Se den som klotterplank, myshörna, Heta linjen eller bara ett ställe där diskussioner rent allmänt om v34 är tillåtna. Här kan du ta upp allsköns konstiga funderingar om v34, diskutera hur snyggt ditt kluster är, ifrågasätta det kloka i att deffa med adelsmän, eller dela med dig av ditt senaste recept på v34s bästa sängfösare!

För diskussioner som inte ens har med v34 att göra, rekommenderas vårt vanliga Off-Topic forum.

Följ forumets regler och diskutera fritt!
 

DeletedUser

Guest
Jag har kollat på det här, men härifrån sett är det inget konstigt - kontot finns och fungerar på v34. Det är väl inte helt omöjligt det är något cache problem som ställer till det, med hänsyn till diverse mindre uppdateringar de senaste dygnen men det absolut snabbaste och säkraste sättet att kolla det är att försöka med en annan webbläsare först och främst.
 

xefsan

Member
Reaktionspoäng
8
Fungerade ej på mobilen heller. Rensade även chachen. Var bara att vänta för mig är inne nu.
 

Charlieeeee

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag kommer inte in på hemsidan, har provat flera webbläsare och även mobilen. Är det fler med samma problem?
 

DeletedUser

Guest
Det är ett globalt fel som påverkar flera olika versioner, systemteknikerna jobbar med det men det verkar hoppa fram och tillbaka. Inte ens admintools fungerar, så det påverkar hela systemet.
 

DeletedUser

Guest
Det har väl gått att ta bort förut, eller minns jag helt fel? :thinking:

Inte ens susning, varken har eller kommer anstränga mig för att lägga dit/ta bort tidigare prestationer iaf. De som känner igen mig känner igen mig på annat än gäng små rutor så ser ingen anledning att lägga energi på det.
 
Reaktionspoäng
28
Inte ens susning, varken har eller kommer anstränga mig för att lägga dit/ta bort tidigare prestationer iaf. De som känner igen mig känner igen mig på annat än gäng små rutor så ser ingen anledning att lägga energi på det.

Jo, många får ju prestationsångest och blir sur på de som "skryter" med prestationerna. Vi vet ju alla varför de blir sura, så det blir ju bara desto roligare då. :p
 
Topp