En lovande konversation med en inte så lovande skojare

Reaktionspoäng
2
Helt plötsligt, när jag höll på med lovande utmaningar i det lovande vapensköldeventet, så ser jag helt plötsligt att en inte så lovande skojare, med namnet En lovande man nära dig, utmanar mig.

Jag tänkte då, som den lovande man jag är, att jag måste skicka ett lovande meddelande till denna andra lovande man. När jag går in på hans lovande profil, läser jag den inte så lovande, men felstavade, texten på hans profil, som lyder:
Jag är den mest lovande mannen du kan hitta någonstans på dena gjord.
Han har även skapat en inte så lovande stam med namnet Denmestlovandestammen och taggen lovan.

Jag tänkte att jag inkluderar hans inte så lovande stavning i mitt lovande meddelande till honom, för att se om han ger mig något lovande svar.

Jag skrev följande:
Var hälsad!

Mina lovande ögon ser att du också är en lovande man, men din stavning är inte lika lovande, vilket gör att du inte är så lovande som du lovar, det lovar jag dig.

Har du tänkt försöka överträffa mig i att vara lovande? Det låter inte särskilt lovande, det lovar jag. Jag, En Lovande Man I Området, är den mest lovande mannen du någonsin sett, det lovar jag dig.

Jag har en lovande fundering angående ditt lovande namn och din lovande stam. Är du ute efter att på ett lovande sätt provocera oss lovande personer i vår lovande stam, är du ute efter krig mellan en lovande person och många lovande personer eller är du helt enkelt så lovande att du vill ha ett lovande samarbete mellan oss lovande personer?

Vi ser en lovande framtid framför oss!

Med mycket lovande hälsningar
En Lovande Man I Området

Det första svaret var en lovande attack som anländer om 17 lovande timmar, som innehåller lovande svärd.

Någon lovande minut senare skriver han följande:
Varför kränker du min stavande? Jag hade bra betyg. Vad hade du? Du har kränkt mej, så du får betala nu.

Någon minut senare skrev han det här:
Du kan få bli medlemm i min stam. Om du nu är så lovande som du säjer så var med i dne besta stammen. Annars kommer ja att slakta din byn. Men du är inte så lovande som du säjer och så du kan inte vara med för du vågar inte va?

Jag har inte skickat honom något lovande svar ännu, men det är på väg.

Några lovande minuter senare fick jag även en inbjudan till hans stam.

Mycket lovande underhållning det här, lovar jag er!

Lovande fortsättning följer, det lovar jag :)

Med mycket lovande hälsningar, den äkta
En Lovande Man I Området.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Haha fan vad skön du är, speciellt med ditt förbaskade lovande hahaha :D :D
 

DeletedUser

Guest
Jag antecknar en undersökning om kaniner, och jag vill därför fråga dig, OP. Tar du droger? :O
 
Reaktionspoäng
2
Som den Lovande man jag är så lovar jag att allt jag säger är mycket lovande, för jag är En Lovande Man I Området.
Så därför är det lovande svaret på din fråga om jag lovar ja, jag lovar att jag lovar.

Fler lovande meddelanden med den inte så lovande skojaren kommer postas inom kort.
 
Reaktionspoäng
2
Här är mitt lovande svar på hans inte så lovande meddelande. Jag tänkte att det vore lovande att låtsas vara lite lovande rädd för honom och hans inte så lovande attack, för att se om han svarade något lovande, samtidigt som jag kallar honom för inte lovande.

Jag sitter här och darrar av skräck över din inte så lovande attack på min lovande by. Mitt lovande svar till dig har tagit så lång tid just för att jag sitter här och darrar av, inte så lovande, skräck över din skräckinjagande armé som kommer jämna min lovande by med marken, så jag har inte kunnat träffa de lovande tangenterna rätt.
Jag vill bara säga dig att jag har inte kränkt din, inte så lovande, stavning. Jag sa helt enkelt den lovande sanningen, som den lovande man jag är. Hoppas du kan förlåta mig för mina lovande synder, du inte så lovande man nära mig.

Mina betyg? Mina betyg var mycket lovande, kan jag lova dig.

Vilken stam är, enligt dig, dne besta stammen? Det är svårt att avgöra för en lovande man som jag. Jag ser nämligen ingen sådan stam, så är därför jag ställer denna lovande fråga.

Jag fick följande svar någon minut senare, som inte alls svarade på mitt lovande meddelande.

Nu är du inte så kaxi? Ja togde din sjöld.

Efter ett lovande skratt åt hans "lovande" stavning så tänkte jag att jag låtsas som att jag brydde mig om den lovande sköld han tog från mig.

Nej för helvete! Rakt in i det olovande helvetet! Jag blev av med min värdefullaste lovande ägodel, hästen! Nu kan jag inte rida någonstans! Vad ska jag göra för något lovande nu då? :(

Men jag sitter fortfarande här och darrar av skräck över din skräckinjagande armé, och ber ödmjukast om ett lovande svar på mitt lovande meddelande jag skrev nyss, Herr inte så lovande man nära mig.

Han blev inte så glad när jag sa att han inte var lovande. :D

Du säjer att ja inte är lovande ja ska piska bajset ur däj. ja är mektig. min stam är den besta stamen.

Det blev många lovande skratt åt det här lovande meddelandet, kan jag lova er. Fick en lovande bild på en "mektig" lovande man, som inte är så lovande, som står och piskar någon tills den skiter och tvingar den lovande personen som blir piskad att säga att hans stam är den "besta stamen", om och om igen.
När jag till slut hade lugnat ner mig från mina lovande skrattattacker, som kom tillbaka varje gång jag skulle ge honom ett lovande svar, hade det tagit så lång tid att det var en lovande ny dag.

Här har ni mitt lovande svar till honom.

Var inte så elak mot mig, du inte så lovande man. Jag blir ledsen i mitt lovande öga. Du är inte tillräckligt lovande för att få rätten att piska mitt lovande bajs ur mig, så om du piskar mitt lovande bajs ur denna lovande man så lovar jag att jag ska tillbaka mitt lovande bajs.

Sen har jag en lovande fundering som jag glömde skriva förut. Om du vill att jag ska gå med i din inte så lovande stam, varför skickar du då en inte så lovande attack på mig och skickar sedan en inte så lovande inbjudan till din inte så lovande stam?
Försöker du vinna över mig med lovande skräck?

Eftersom jag är En Lovande Man I Området så har jag en lovande känsla av att jag måste skriva den lovande sanningen till dig, och den lovande sanningen är att du inte är lovande. Det ser mitt lovande öga som kan upptäckta varje lovande man, och när jag tittar på dig vill jag bara blunda. Jag har aldrig förr skådat en sådan Otroligt inte lovande man nära mig. Du borde ändra ditt inte så lovande namn till En Inte Så Lovande Skojare.

Med mycket lovande hälsningar, den äkta
En Lovande Man I Området

Kom på nu att jag borde även sagt att han inte var nära mig heller, så hans namn är en inte så lovande osanning.

En lovande fortsättning följer, om det är någon som vill läsa den. :)

Med lovande hälsningar som lovar en hälsning
//En Lovande Man I Området
 
Reaktionspoäng
2
Här kommer den lovande fortsättningen som jag lovade er.


Efter hans attack, som innehöll 2 lovande spjut och 3 lovande svärd, skickar han en till lovande attack på mig. Jag skriver då följande lovande meddelande till honom för jag vill se vad han ger mig för lovande svar.

Attackerar du mig igen? Räckte det inte med din förra, inte så lovande, attack? Du utplånade nästan hela min lovande armé! Nu måste jag kämpa hårt som den lovande djävulen för att kunna träna upp tillräckligt med lovande trupper för att kunna försvara mig igen!

Jag ber ödmjukast och ståendes på mina lovande skoförsedda fötter, om ursäkt för det möjliga, inte så lovande, raseri jag kan ha väckt, som slumrade lovande djupt i ditt, inte så lovande, inre, Oh du inte så lovande man.

Jag fick då tre lovande meddelanden till svar.

gå me i min stam om du vågar ja är lovande legend och det är inte du igen har sakt att du är legend du bara skrivet massa mycke saker som man inte förstår min mama och pappa är lerare. du är skojaren i leken inte lovande mannen
ja ska utplåna din by så att var det bra dina trupper som jag slakta
alla vill gå med min stam

Här är mitt mycket lovande svar:

Du säger att du är lovande men du tar till inte lovande metoder för att försöka få med folk i din inte lovande stam, det är inte lovande kan jag lova dig.

Inte heller förstår du vad jag skriver, vilket står på det lovande språket svenska, och inte heller det är lovande.

Är din mamma och pappa lärare eller lerare? Är dem lerare får du gärna ge mig en lovande förklaring av vad för lovande grej det kan vara. Fixar dem lera till din inte så lovande by?

Jag är ingen skojare eftersom jag har än så länge inte skojat om någonting. Jag är endast lovande då jag gör lovande saker hela den lovande dagen i hela mitt lovande liv varje lovande minut och varje lovande sekund.

Men varför mobbar du min lovande by? Ingen av mina lovande bybor har någonsin gjort dig någonting. Det har inte mina lovande bybors lovande ledare, En Lovande Man I Området, gjort heller. Jag har endast sagt lovande saker, och talat sanning om att du inte är så lovande som du säger. Bättre att tala sanning än osanning, vilket inte är lovande. Eller vad tycker du om osanna osanningar? Är osanna osanningar lovande?

Har även en lovande fundering kring ditt uttalande om att alla vill gå med i din inte så lovande stam. Om alla vill gå med i din inte så lovande stam, hur kommer det sig att din inte så lovande stam inte är full av andra inte så lovande personer och att massa fler inte så lovande personer står utanför den inte så lovande stamporten och väntar på att få komma in?

Jag har en lovande fråga till dig och jag förväntar mig ett lovande och ärligt svar.
Hur gammal är du? Eller om jag ska göra en lovande omformulering av frågan; hur många lovande år har du varit levande?

Sedan skrev han följande:

ja förstår vad du skriver men allt du skriver kan ingen förstå min pappa och mama är lärare jag kan bettre svenska en du osanna du menar som i kyrkan när man sjuner hosanna. gud gillar mej men han gilar bara lovande killar som du inte är men ja är ja är 15 och min stam har många medlemar
nu har ja mer medlemar
är du feg att atakera mej ja har skickkat många trupper på din by

Den inte så lovande skojaren påstår här att han skickat många lovande trupper på min by. Många lovande attacker, ja, men många lovande trupper? Om han definierar många trupper som 2-4 lovande svärd och lovande spjut i ca 15 attacker, då har han skickat många.

Här kommer mitt mycket lovande svar till den inte så lovande skojaren.

Det var ingen lovande mening du skrev. Du förstår vad jag skriver men allt jag skriver kan ingen förstå. Det måste innebära att du inte är lovande nog att förstå vad jag skriver.

Vad är din eventuellt lovande mamma och pappa lärare i? Svenska lär det lovande nog inte vara för det kan du knappt.

Om du nu kan bättre svenska än jag, varför är då din stavning inte lovande någonstans? Den är fruktansvärt olovande, vill jag lova.

Jag vet inte vad du hade för ingen lovande koppling mellan osann och något som sjunges i kyrkan, så det får du gärna utveckla.

Gud gillar dig säger du? Men jag har den lovande Skaparen i mig och han har högre lovande position än vad Gud har. Skaparen gillar mig. Slå det du, du inte lovande man.
Vad tycker Gud om lovande tjejer då?

Har du tänkt på en lovande grej? Om inte jag hade existerat så hade inte du existerat, för jag är den första lovande mannen och du är en inte så lovande förfalskning av mig. En inte så lovande för lovad kopia, eller en förlovad kopia om man vill ordvitsa lite.

Jag vet inte vad din definition av många är, men min lovande definition av många är mer än 4.

Jag är inte feg, jag är lovande. Mer specifikt En Lovande Man I Området, och jag skickar inga lovande attacker till din inte så lovande by för du har ett inte lovande nybörjarskydd igång. Men du får passa dig, för så fort ditt inte så lovande nybörjarskydd går ut så kan du vakna en lovande dag och se din inte lovande by ligga i lovande ruiner.

Jag fick följande lovande svar:

min mamma ler hur man jör treskor och min pappa ler hur man svetsar men min by är endå bettre en din för ja har mer truper så ja kan svenska men även varför kränker du mej bara det är inte shyst

Här fick jag en lovande fundering, finns det lärare i träskor, eller treskor om man ska säga som han sa? Fick då en lovande bild av en lovande klass som lyssnar på en lovande lärare som ger en lovande grundlig undervisning i de lovande träskornas historia och hur den lovande utvecklingen av lovande träskor har sett ut fram tills idag. I slutet av den lovande träskoundervisningen så visar hon mycket detaljerat hur man mycket lovande konstruerar dessa lovande träskor, vilket alla lovande elever sedan ska visa att de kan.

Här kommer mitt lovande svar, som är lite lovande annorlunda än min lovande bild jag fick i mitt lovande huvud:

Så, din mamma sitter och ler när man gör tre stycken skor? Låter inte som något som är lovande nog att le åt, det kan jag lova dig, ty jag är En Lovande Man I Området.
Att din pappa ler åt folk som svetsar låter inte heller det som en särskilt lovande merit, och varför din inte så lovande by skulle vara bättre än min lovande by för att dina föräldrar ler åt onödiga saker som inte är lovande, ser jag ingen lovande koppling till heller.

Det kan hända att du kan svenska, men stava kan du inte, det kan jag lova dig, ty lova saker är mitt jobb som En Lovande Man I Området. Kränker dig gör jag inte heller, talar endast sanning, ty det är mycket lovande att tala sanning, och lovande saker gör jag hela tiden, ty jag är En Lovande Man I Området.

Fick sedan följande inte så lovande svar:
ja har trötnat på dej du kränker bara så du är inte som lovande manen att så du får gå hej då

Den sista, inte så lovande, delen av hans meddelande var det minst lovande, det förstår jag inte mycket av. Får jag gå? Fick jag inte gå innan? Kunde han hindra En Lovande Man I Området från att gå om jag hade velat? Skulle jag då gå till ett annat lovande område? De lovande frågorna blir bara fler..

Har inte givit honom något lovande svar ännu, då jag inte kommit på något lovande att säga. Men ett lovande svar är på väg. Vår lovande konversation får inte bara ta slut så där på ett inte så lovande sätt.

Efter hans sista inte så lovande meddelande så upphör även hans inte så lovande attacker på min lovande by.
 
Senast ändrad:
Reaktionspoäng
28
Låter som om två ganska intelligenta människor antar två olika personligheter och därigenom försöker att för a ett krig, inte bara igenom att kasta trupper emot varandra likt schack, utan även försöka använda sina olika antagna personligheter för att dessutom reta upp varandra och därigenom vinna en batalj.

Med andra ord, (för de som inte fattade :)). Den lovande mannen slåss emot den lilla pojken som inte kan stava. Bägge två spelar ett spel, som dom hoppas retar skiten ur den andre. Ur rent psykologiskt perspektiv är det ganska intressant att beskåda. :D
 
Reaktionspoäng
2
Låter som om två ganska intelligenta människor antar två olika personligheter och därigenom försöker att för a ett krig, inte bara igenom att kasta trupper emot varandra likt schack, utan även försöka använda sina olika antagna personligheter för att dessutom reta upp varandra och därigenom vinna en batalj.

Med andra ord, (för de som inte fattade :)). Den lovande mannen slåss emot den lilla pojken som inte kan stava. Bägge två spelar ett spel, som dom hoppas retar skiten ur den andre. Ur rent psykologiskt perspektiv är det ganska intressant att beskåda. :D

Haha och i det här lovande fallet så lyckas inte den lilla pojken reta den lovande skiten ur mig, jag blir endast mycket lovande underhållen medan den lille pojken blir mycket lovande arg istället! :D


Här kommer den lovande fortsättningen.

Efter att jag skrev mitt förra lovande inlägg här så skickade han genast en ny attack, så jag misstänker att skojaren sitter och läser det här. Eller så var det endast ett lovande sammanträffande.

Då skrev jag följande till honom.

Det var fan på tiden, vill jag lova! Jag hade börjat sakna dina inte så lovande attacker på min lovande by. Det har varit alldeles för lugnt i min lovande by när du varit borta.

Men jag har dock en lovande fundering eller två. Du hade tröttnat på mig sade du och det blev sedan tyst med attacker från dig. Jag trodde då att du inte ville skicka fler lovande trupper på min lovande by, vilket gjorde mig lite smått ledsen i mitt lovande öga.

Min andra lovande fundering jag har som jag inte har kunnat släppa från mina lovande tankar sedan jag med mina lovande ögon läste det du skrev är det om att jag får gå. Vad menar Herr Inte Så Lovande Man? Vadå gå? Får jag gå? Fick jag inte gå innan? Kunde du hindrat mig, En Lovande Man I Området, från att gå om jag hade velat? Hade du tänkt att jag skulle gå till ett annat lovande område? Vad skulle jag i så fall göra i det nya lovande området? Om jag får välja hade jag fortsatt vara lovande, men nu vill jag inte lämna mitt lovande område för ett annat lovande område. Så min lovande fråga kvarstår, vad menar du med att jag får gå?

Jag fick detta lovande, men som vanligt korta, svar från honom:

ja ger dej tillåtelse att gå för ja vill inte bråka men du atakerar mej endå men gör det

Här är mitt lovande svar, vilket som vanligt är lovande långt, i En Lovande Man I Områdets lovande anda.

Har jag din lovande, eller inte så lovande, tillåtelse att gå? Till vilket lovande ställe tycker du att jag ska gå? Jag har faktiskt ingen lust att gå till något annat lovande ställe, jag sitter så bra här på mitt nuvarande mycket lovande ställe i ett lovande område. Får jag vara kvar här på det här lovande stället eller måste jag gå ändå till ett nytt lovande ställe? Och varför måste jag i så fall gå? Måste jag även gå med mina lovande skoförsedda fötter eller får jag gå på mina lovande knän eller mina lovande händer? Måste jag gå ens? Får jag rida på en lovande häst? Då är det den lovande hästen som går, inte den lovande jag. Har jag även din lovande tillåtelse att åka i en lovande bil eller annat lovande fordon?

Mina lovande frågor bara ökar och nu sitter jag har en lovande fundering på hur lovande långt jag kan gå med det här, men än så länge har jag inte gått för lovande långt eftersom jag just nu sitter på en lovande stol.

Vill du inte bråka? Det var en märklig grej att säga vill jag lova, med tanke på att det var du som började bråka med mig. Har min lovande armé skrämt dig?
Har även en lovande undran över hur du tänkte nu, du vill inte bråka men du skickar en inte så lovande attack på mig? En lovande aning motsägelsefullt vill jag lova.

Det lovande svaret jag fick från honom klarade upp det hela lite, så nu vet jag till vilka lovande ställen jag får gå någonstans. Men jag får tydligen inte behålla mina lovande skor. Blev han så avundsjuk på mina lovande skor att han ville behålla dem? Mina lovande skor måste vara väldigt värdefulla för denna inte så lovande skojare. Men det är ju klart, om jag tänker efter lite lovande. Får han en lovande grej av en lovande man så kanske han tänker att han blir mer lovande än han var innan, och det är mycket lovande för honom vill jag lova. Men jag gillar mina lovande skor, så det går jag inte med på.

du får gå var du vill men jag behåler dina skor ^^ ja ska bygga en bra by nu så att ja tänker inte bry mej om dej och dina truper

Hans lovande svar sa att jag fick gå vart jag vill. Mycket lovande vill jag lova. Denna lovande frihet han gav mig tänker jag inte låta gå förbi mig.
Jag skickade därför en attack på honom med en liten lovande hög lovande katapulter i syfte att renovera hans inte så lovande by en aning.

När den lovande attacken sedan hade anlänt gav jag honom ett lovande svar.

Tack för din lovande inbjudan. Du sa att jag fick gå vart jag ville, så jag tog mig en liten lovande sväng förbi din inte så lovande by och tyckte din inte så lovande farm såg ut att ha lite för hög nivå så passade på att sänka nivån åt dig så den blev lite mer lovande! :)
Hoppas du är nöjd. Jag kommer gärna förbi senare igen och tar en lovande titt så att allt ser lovande ut och är som det skall vara! Är det inte tillräckligt lovande så lovar jag att jag gärna korrigerar det så din inte så lovande by går år rätt lovande håll och blir mer lovande.

Låter mycket lovande att du inte kommer bry dig om mina lovande trupper, då kan jag ostört titta förbi när jag känner att tillfället är lovande och göra lite lovande renoveringar av din, än så länge, inte så lovande by. Jag lovar dig att när jag är klar med min lovande renovering av din lovande by, då kommer den se mycket lovande ut i mina lovande ögon. Jag hoppas att även dina ögon är tillräckligt lovande för att se den lovande förvandling som kommer ske efter min lovande renovering.

Den enda lovande betalning jag kräver för denna lovande renovering är att jag får tillbaka mina lovande skor, som du på ett inte så lovande sätt krävde att få behålla, och det fick jag, vilket var mycket lovande.


Som jag tidigare har lovat er så kommer det en lovande fortsättning när mer lovande material finns tillgängligt att posta. :)
 
Reaktionspoäng
2
Verkade som att han höll sitt lovande ord om att han inte längre skulle bry sig om mig, då han inte varit lovande nog att skriva något mer lovande underhållande meddelande till mig.
Men lovande nog var det inte det sista vi hörde från den lovande skojaren. För en liten lovande stund sedan så fick vi en lovande ansökan till vår lovande stam från Den Inte Så Lovande Skojaren, även känd som En lovande man nära dig.

Denna inte så lovande person är antagligen den mest motsägelsefulla person mina lovande ögon har beskådat. Första ska han utplåna min lovande by, för att han anser att jag kränkt honom när jag endast har talat den lovande sanningen och säger att hans stam är den mest lovande stammen och bästa, eller besta ;), stammen, och så lovande vidare.
Nu helt lovande plötsligt lämnar han sin inte så lovande stam som han tidigare tyckte var så lovande bra, och vill istället gå med i min lovande stam.

Jag hade tidigare ett lovande förslag på ett lovande namnbyte till honom, En Inte Så Lovande Skojare, men jag har nu ett mer lovande förslag som passar honom mycket bättre, vill jag lova. Mitt lovande förslag är Kontradiktoriska Kontradiktionernas Kung, vilket vore ett mycket lovande och passande namn för honom, men det är tyvärr för långt då maxlängden av lovande namn här är 24 tecken, om mitt lovande minne minns rätt.
 
Reaktionspoäng
2
Jag kommer här med inte så lovande nyheter. Det här kan vara det sista meddelandet jag skriver i denna tråden från den inte så lovande lovande skojaren.

Jag skrev följande till honom när han ville gå med i min lovande stam.

Var hälsad Herr inte så lovande Man, som finns i närheten.

Jag måste lova dig att jag nu har suttit här i några lovande dagar och spänt väntat på ett lovande svar från dig. Än så länge har jag tyvärr väntat förgäves, vilket inte är så lovande. Men det kanske finns en lovande möjlighet för ett lovande svar inom lovande kort.

Min lovande fråga till dig är; vad har hänt med din stam som du lovade var så mycket bättre än min lovande stam? Varför vill du nu gå med i vår lovande stam, var inte vi dina lovande ärkefiender nyss? Enligt dig så kränkte jag din inte så lovande heder och du skulle krossa min lovande by, vad hände med det löftet? Lovar man något ska man hålla det, det lovar jag dig, ty jag är En Lovande Man I Området, och lovande saker är mitt yrke.

Du är så kontradiktorisk att du borde göra ett lovande namnbyte på ditt inte så lovande namn till Kontradiktoriska Kontradiktionernas Kung, men det är tyvärr för långt så Kontradiktionernas Kung blir tillräckligt lovande för dig, kan jag lova.

Hoppas du har en fortsatt lovande, och inte kontradiktorisk, dag tills vi lovande nog möts igen.

//En Lovande Man I Området

Jag mottog följande fyra (4) svar från honom. En lovande bedrift att få så många svar från honom innan jag hunnit ge honom ett svar tillbaka, vill jag lova.

hur byter man namn då
nu skika ja asistans till dej
va btyder Kontradiktionernas Kung
får ja gå me i stamen annars läger ja ner spelet d kan du få min by

För att fördröja hans inte så lovande nedläggning av spelet så jag kunde få lite mer lovande underhållning så sade jag att jag skulle ta upp saken med mina lovande stamkamrater och ge honom ett besked senare. Visste dock från början vad svaret skulle bli, vilket är ett uppenbart lovande nej.

Svarade dock aldrig på vad Kontradiktionernas Kung betydde, mest för att det ramlade ur mitt lovande minne, men han bytte namn på sin by till det, vilket var mycket lovande underhållande, vill jag lova. Hans "assistans" bestod av hela 3 svärdsmän med den lovande hälsan på topp, och 17 yxmän, som jag inte riktigt vet vad de skulle göra för nytta.

Jag svarade:
Om du väntar lite så ska du få ett lovande besked om den lovande saken. Det måste först tas upp med våra andra lovande spelare.

Hans svar:
ok men om ja inte får veta imorn så läger ja ner
snela låt mej va me

Skapade sedan en undersökning i vårt stamforum och resultatet blev precis som jag hade förväntat mig. Alla utom en röstade "Aldrig i mitt lovande liv!", den som inte röstade på det alternativet röstade på ett enkelt "Nej".

Jag skrev då följande till honom idag.
Vi har efter mycket noga och lovande överläggning om det lovande ärendet kommit fram till ett mycket lovande beslut. Beslutet var ett enhälligt avslag på din ansökan.
Vår lovande stam har dessvärre ingen lovande plats ledig för dig.

Kort därefter fick jag ett kort svar.

Och därmed antar jag att vår lovande konversation har nått sitt slut.

Det har varit en mycket lovande konversation med många lovande skratt från min lovande sida. Hoppas ni andra har blivit lika underhållna som jag har blivit, men tyvärr har allt ett slut och det ser ut som att slutet för denna lovande konversation har kommit. Ska dock skriva ett sista lovande meddelande till honom, ett slags lovande tackbrev för underhållningen för att se om han svarar något roligt.

En lovande fortsättning följer kanske. ;)
 
Reaktionspoäng
2
Jag skrev ett sista meddelande till honom, som jag i alla fall trodde skulle bli det sista, och jag fick idag ett svar. Innan jag kommenterar något om hans svar så ska ni direkt få läsa mitt meddelande och hans svar.

Jag skrev följande:
Det var inga lovande nyheter du kommer med. Att vår lovande konversation ska få ett sådant hastigt avslut, det är inte vad jag kallar lovande.
Jag lovar dig att vår lovande konversation har varit mycket lovande sedan starten, och ännu mer underhållande.

Många lovande skratt har du väckt hos mig, men det verkar som att det roliga har nått slutet nu. Allt har en lovande början och ett lovande slut, och tyvärr kommer det lovande slutet tidigare än man vill oftast.

Men om det här nu är slutet, så vill jag tacka dig för den lovande underhållning du har bidragit med, medvetet eller ej.

Du får ha det riktigt lovande i fortsättningen, Kontradiktoriska Kontradiktionernas Kung. Glöm inte kolla upp vad kontradiktion är för något. ;)

Svaret jag fick:
Vad som är lovande eller inte är relativt. Alla lovande saker måste någon gång ta slut.

Det gläder mig att du blivit väl underhållen. Det har hela tiden varit min avsikt. Nu lämnar jag min by i den virtuella världen för att ge mig ut på äventyr i den riktiga.

Ja önskar dig, din stam och din lovande by lycka till.

Jag är väl medveten om att kontradiktion betyder motsägelse.

Redan efter det första två lovande meningarna började jag garva. Meningarna i sig var inte roliga, men den lovande tanken på att han nästan helt lyckades lura mig, var underhållande nog, kan jag lova er! Jag har haft lovande misstankar om att han drivit med mig hela tiden men kunde aldrig vara helt lovande säker. En av sakerna som gjorde att jag funderade mest på om han trollade eller inte var hans namn. Inte att han heter lovande man, utan att han stavat rätt på "dig" men när han skrev till mig så stavade han "dej", och om mitt lovande minne inte sviker mig så skrev han dessutom "däj" en gång. Ibland skrev han ord rätt, men oftast skrev han orden fel och även lite olika variationer av felstavningen, vilket fick mig att fundera på om han var dyslektiker eller om han bara trollade.

Jag har inget lovande minne av att jag blivit så trollad i hela mitt lovande liv, då mina lovande ögon oftast direkt ser om någon trollar och jag då bara ignorerar personen, om jag inte finner trollet tillräckligt lovande underhållande för att spela med. Även om han (Eller hon kanske? Man vet aldrig med lovande skojare ;) ) inte helt lyckades lura mig så är det bättre än någon annan lovande person tidigare gjort.

Här kommer mitt svar till den lovande skojaren.
Hahaha! :D
Extremt lovande, lovar jag dig! Har haft lovande misstankar om att du trollat mig sedan starten men du har spelat din roll så bra att jag kunde aldrig vara helt säker på om du var seriös eller inte. Mina lovande ögon har annars en lovande förmåga att upptäcka troll nästan direkt.

Jag och en kompis har tillsammans läst och analyserat dina meddelanden och stavning då vi märkte att du ibland stavat ord rätt som du tidigare stavat fel på hela tiden, och ibland även använt punkt. Det gjorde oss lite fundersamma på om du var seriös men hade dyslexi och lyckades stava rätt ibland, eller om du drev med mig och antingen missade att du stavade rätt eller gjorde det med mening.
Även mycket bra jobbat att skriva meningar som made no sense whatsoever, i brist på svenska ord som passade tillräckligt bra.

Vem har egentligen haft mest roligt åt det här? Du eller jag och de andra som läst vår lovande konversation som jag delat med mig av, vilket du säkert är fullt medveten av att jag gjort. ;)

Du är verkligen inte "En inte så lovande skojare", utan snarare "En mycket lovande skojare"!

Jag önskar dig lovande lyckönskningar med dina lovande äventyr i den lovande riktiga världen, och hoppas att du fortsätter med ditt lovande trollande i framtiden, då du har en mycket lovande talang för det! :)


Som jag tidigare har sagt har allt en början och ett slut, och den lovande konversationen med den Lovande Skojaren har nu nått sitt slut. Jag hoppas ni som läst tråden tycker det varit lika lovande underhållande som jag, och den Lovande skojaren, tyckte.

Ni får gärna säga era lovande tankar och åsikter om vår lovande konversation. Trodde ni han var seriös, eller såg ni rakt igenom honom direkt?

Hoppas att det kommer bli fler lovande konversationer i framtiden med andra roliga personer och lovande skojare!
Jag tackar den Lovande Skojaren för den mycket lovande underhållningen han, eller hon, har givit mig och alla andra som läst den.

//En Lovande Man I Området
 
Reaktionspoäng
2
Var hälsad du lovande jakten som uppgår till 100!
Har du haft en lovande läsning i min lovande tråd?
Hur går jakten för dig Jakten? Jag hoppas jakten går helt 100, så man kan vara helt lovande 100 på att Jakten 100 inte gå ner till Jakten 99!

Jag känner att mitt lovande svar inte är lovande innehållsrikt då jag inte har så mycket lovande att gå på då denna lovande Jakten 100 endast delade med sig av ett lovande ord, som inte ens uppgick till 100 lovande tecken.

Men du får ha en lovande fortsättning på jakten tills vi möts igen, kanske vi möts under en lovande jakt när du skjutit ner 100 lovande mål!
 
Topp