Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att detta är sjunde serverstarten med det nya konceptet gällande ryktestrådar.

Vid det här laget vet alla vad som gäller, men en kort genomgång följer:

I den här tråden är det enbart tillåtet att posta rykten, och posten ska inledas med orden "Det ryktas att".

Syftet är att ge en snabb, lättsmält överblick om vad som pågår på världen.

Övriga poster kommer raderas eller flyttas till lämplig tråd.
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att det inte kommer spela särskilt vassa spelare på världen, mest ress säljare och premare
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas om att jag startade upp ett konto, Ryktas att jag dock inte kommer kinga, slutsatsen blir att jag troligtvis failar brutalt.
 

masaka

Member
Reaktionspoäng
5
Men i slutet av dagen är vi fortfarande bajare, medan ni stackare saknar både kultur och supportrar.

Kultur?
Hippies och hipsters!
Dom är som dom är, ja visst skit bra, käk era jävla vegoburgare det är helt okej, men inte i Min port!
Håll er till ert sunkiga söder! Sedan länge en förlorad statsdel övertagen av just Slödder.
 

DeletedUser

Guest
Kultur?
Hippies och hipsters!
Dom är som dom är, ja visst skit bra, käk era jävla vegoburgare det är helt okej, men inte i Min port!
Håll er till ert sunkiga söder! Sedan länge en förlorad statsdel övertagen av just Slödder.

Ingen vill vara i din port.

Och ingen vill nog äta vegoburgare heller, i vilken jävla dröm har du fantiserat fram det för att må bättre själv?

Men absolut, jag håller mig defenetivt till Söder, och så håller du dig till.. stureplan(?) med dina 14 likasinnade kareokeutantrumma-polare.
 
Reaktionspoäng
28
Det ryktas att den kommer upp när någon orkar lägga upp den. :p

Det ryktas även att alla är jätteglada över att Kytampes memetråd har startat igen.:awsm:
 
Topp