Rate the player above

Reaktionspoäng
0
gsenor1

Poäng: 5/10 Eftersom du sa att det va fler än en person på kontot så är jag inte särskilt imponerad.
OBA: 6/10 Bättre än poängranken iaf. Men absolut inget att hurra över heller. Men keep it up.
Position 9/10 Vet inte om er diplomati i stammen, men annars en väldigt rolig position både mot mitten och bak mot rimmen.
Profil: 2/10 En bild iaf. Inget speciellt.
Rykte: 0/10 No idea. Men varit borta i flera år så inte konstigt kanske.
Stam 8/10 Ni verkar köra på. Kommer nog stanna där. (dock inte insatt i om ni är i krig eller något) Inte full stam heller.

Rate: Studsande Gurkan
 

DeletedUser

Guest
Rate: Studsande Gurkan

Poäng: 1/10, Började i fredags, inte mycket att säga om det.
OBA: 1/10
Position 10/10, du hamna i den minst kaosade kontinenten imo, väx snabbt, imponera på storstammen och så har du kanske en chans på den här världen.
Profil: 1/10, har ingen
Rykte: 1/10, har inte mer än sett dig i forumet.
Stam: 1/10 har ingen

Rate ILikeMyChair
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
gsenor1

Poäng: 5/10 Eftersom du sa att det va fler än en person på kontot så är jag inte särskilt imponerad.
OBA: 6/10 Bättre än poängranken iaf. Men absolut inget att hurra över heller. Men keep it up.
Position 9/10 Vet inte om er diplomati i stammen, men annars en väldigt rolig position både mot mitten och bak mot rimmen.
Profil: 2/10 En bild iaf. Inget speciellt.
Rykte: 0/10 No idea. Men varit borta i flera år så inte konstigt kanske.
Stam 8/10 Ni verkar köra på. Kommer nog stanna där. (dock inte insatt i om ni är i krig eller något) Inte full stam heller.

Rate: Studsande Gurkan

Vet du inte vilka gsenor1 är så förtjänar du inte ens sågningen Tjäder gav dig!
 

Chrome71

Member
Reaktionspoäng
2
Rate: ILikeMyChair
Poäng: 9/10, Kört på hårt ! imponerande
ODA: 10/10 no complayns.. spelar off o bra. växer som faen. startade med några BB sen siktat in sig på allt runt om
ODD: 10/10 . folk räds inte gå på vad det ser ut .
Position 4/10, svårt o säga initialt.. allt beror på diplomatin. ligger hett till men visar även skills.
Profil: 1/10, har härliga bilder med nice as o han blir lite konfunderad över det ;)
Rykte: 1/10, well nått har skett.. vad hände ? olika världen . flera superba spel i världar men sen bara lite nyfikna tittar på ett par
Stam: 1/10 LosT ,.. växande.. ligger tungt i mitten. men ser man statistiskt delade på flera kontinenter. men kommer vara med länge om de sköter korten.

Rate Chrome71
 

DeletedUser

Guest
Rate: ILikeMyChair
Poäng: 9/10, Kört på hårt ! imponerande
ODA: 10/10 no complayns.. spelar off o bra. växer som faen. startade med några BB sen siktat in sig på allt runt om
ODD: 10/10 . folk räds inte gå på vad det ser ut .
Position 4/10, svårt o säga initialt.. allt beror på diplomatin. ligger hett till men visar även skills.
Profil: 1/10, har härliga bilder med nice as o han blir lite konfunderad över det ;)
Rykte: 1/10, well nått har skett.. vad hände ? olika världen . flera superba spel i världar men sen bara lite nyfikna tittar på ett par
Stam: 1/10 LosT ,.. växande.. ligger tungt i mitten. men ser man statistiskt delade på flera kontinenter. men kommer vara med länge om de sköter korten.

Rate Chrome71

Dina ratings kontra kommentarer doesnt make any sense
 

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
Chrome71

Poäng: 2/10. 1600 poäng och rank 743 så njaa. Men började för en vecka sedan, så utifrån det är det bra.
OBA: 2/10. Jovars, lite grann finns där iallafall.
Position: 5/10. Ny på världen, så ligger ute i rimmen. Har vuxit på bra, och kommer nog gå om de som ligger i din typ 11x11. Men sen kan det bli tufft när de större hoten kommer närmre.
Profil: 1/10. En bild iallafall.
Rykte: -/10. Okänd för mig tyvärr.
Stam: 6/10. Ett par namn man känner igen iallafall som har gått långt på tidigare världar. Tror dock ni hamnat för långt efter på denna värld för att utgöra något hot. Men man vet aldrig vad som kan hända. ;)

Rate: Lundav
 
Reaktionspoäng
0
Kommer ihåg stammen TTT lite vakt men inte ditt nick. Nickade du något annat där? Körde i ywan /tyt

Yes, lirade på M1wlo där. Drog ihop den guilden med Danneboy. Alla hatade ju han, och när det kom ut att det va han som lirade i guilden (nickade cmon) så gick ni i yawn och träd på os.. haha :D jag låg i fronten mot båda stammarna, hade inte en chans.. låg 2a där iaf, fram till det kriget, så mkt kommer jag ihåg :)
 

crack is back

Member
Reaktionspoäng
0
Hinner göra en sista sån här på v33, sen får mitt ökända rykte som pajas följa mig till näst kommande värld, gör en spartansk vurpa och gråar innan dessa manliga spartaner hinner komma!

Startade på världen för att ingå i en gb emot er jo tjena!

Poäng: 7/10. Ser bra ut, tillfälle att växa ordentligt..
OBA: 7/10. Lite finns det där, men troligtvis har gubbarna stått hemma i ett tag!
Position: 8/10. Fritt fram till byarna norr om er om ni är snabba med adlarna ;)
Profil: 8/10. Ah men duråå
Rykte: 5/10. Relativt okänd för mig, men har iaf hållit mig borta i ett tag ;)
Stam: 3/10. Nja trodde mer om dessa spartaner, hittar på en massa dravel. Nej nej NEJ

Rate: Crack is back
 
Reaktionspoäng
0
Det var så mycket mer liv i dessa trådar back in the days. Har alla gått över till .net nu eller? ;o

Aja, Crack is back

Poäng: 9/10 Bra placering, dock väldigt långt upp till första platsen måste jag säga. Men bra jobbat ändå!

OBA: 7/10 Kunde absolut varit bättre. Men klaga ska man väll inte göra tycker jag.

Position: 7/10 Dålig koll på din stams diplomati. Tänkte då på din position mellan både LosT och Sparta. Kan va både kul och knepig ;)

Profil: 9/10 Får en nia för en jävligt bra låt. Ingen tia för att det endast var en länk.

Rykte: 0/10 Ledsen, men vet verkligen inte vem du/ni är. Kanske borde veta, men too bad, cuz I dont. JK, men varit på ett längre break så :)

Stam: 5/10 Poängen och ranken är väll OK, men ni verkar ha tappat rätt många byar på senaste tiden. Sjunkande skepp?

Rate: Studsande Gurkan
 

PIMPWARRIOR99

New Member
Reaktionspoäng
0
Hahaha okej, kör vi då.

Studsande Gurkan.

Poäng, 7/10 Helt okej, inte i toppen men, inte varit på världen sen start heller.

OBA: 5/10 inte mycket, gratis byar kanske?

Position: 8/10 Schysst ut mot rimmen bara att kötta småspelare.

Profil: 5/10 Du gillar gurkor okej.

Rykte: 0/10 Aldrig hört av dig innan men är inte heller någon veteran.

Stam: 6/10 Helt okej poäng och bra stats, bara att kämpa på så stannar ni där ni är.


RATE: PIMPWARRIOR99
 

NTES

New Member
Reaktionspoäng
0
PIMPWARRIOR99
Poäng, 5/10 Med tanke på din position på kartan borde du kanske ha 20-30 talet byar fler

OBA: 7/10 ser väl ok ut till förhållande på din storlek

Position: 9/10 ligger kanon bra till och har all möjlighet till en extreme tillväxt

Profil: 10/10 vad är dä?

Rykte: 0/10 aldrig hört tals om dig

Stam: 5/10 Hm svårt att säga.
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
NTES

Poäng: 9/10 Bra poäng är i topp 10 och har mestadels adlat motståndare och struntar i barbs. Well done.

OBA: 10/10 Leder OBA vilket inte kan ge ngt annat betyg än topp. Däremot vet jag att fram tills nu har du inte haft något vidare motstånd. Så vi får väl se hur den biten ser ut om några veckor.

OBF: 9/10 Ligger 4a i OBF vilket inte är fyskam. Trots att 1an har 3 ggr så mkt dödat. Svårt att påverka själv men antar att du kommer klättra här då du ligger som du ligger.

OB assistans: 1/10 väldigt dåligt här. Kan inte ha flyttat mkt trupper till dina stammisar. Om man blickar bakåt några veckor så adlades många kvinna spelare upp och då låg all fokus i norr en bit ifrån dig. Man kan ju ha tyckt att du kunde ställt dit massa deff då. Kanske är du en självisk spelare? Tror inte heller du kommer klättra något här som det ser ut nu heller med tanke på ditt läge.

OBT: 9/10. Så allt som allt får du alltså 29/40 som är snittbetygen 7/10.

Position: 10/10 ligger roligt till för krig. Nästan alla byar är nära Lost och det är bara börja leverera eller bli uppkäkad på sikt.

Profil: Profiler är inget jag bryr mig om i detta spel.

Rykte: 5/10 aldrig hört tals om NTES däremot har jag hört att Dollar sitter där nu och har för mig att du är en toppspelare så får väl se om du kan visa det med din front. Som sagt är det dags att börja leverera eller bli uppkäkad!

Stam: 5/10 En stam jag inte har så stor respekt för då ni har många spelare som inte håller i de stora krigen.

Rate: ÖGAT SER DIG även kallad Tummar
 
Senast ändrad:
Topp