Off Topic @V33

DeletedUser

Guest
Mycket som hänt på senaste tid, men tyst i externa har de också blitt? D:

Jag hänvisar till mösspåtagning och valborg. Och antar att samma gäller för många andra.

Jag ska bara vakna till ordentligt, sen lovar jag att pias ska få jobba på rejält igen.
 

DeletedUser

Guest
fan ja hittade en bild på ponys ledning!!

hqdefault.jpg


glhf
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ni har fått små stammar gå på Kvinna vad kallar du det då ge geek & lost den chansen? o_O
Välinformerad som vanligt vet ja! Rent tekniskt så bad vi inte dom om något, Kvinna hade sen en månad tillbaka själva startat krig mot dom själva. (DAON)

Men informera mig gärna vilka dessa "stammar" är, så kan jag gärna ta ett vidare snack med dom, hjälpa till, ge dom kattasmål och sånt trevligt! ;)

c22c2c57bc4332d848a131bd931035ed.png
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ni har fått små stammar gå på Kvinna vad kallar du det då ge geek & lost den chansen? o_O
Och sen, för att vara helt korrekt. Så skulle dessa "små stammar" ha något att vinna på det hela, medans KnD och wiener inte ens har adelsavstånd, utan sitter och nukear åt Kvinna endast. Ser du inte skillnaden där?
 
Reaktionspoäng
0
Och sen, för att vara helt korrekt. Så skulle dessa "små stammar" ha något att vinna på det hela, medans KnD och wiener inte ens har adelsavstånd, utan sitter och nukear åt Kvinna endast. Ser du inte skillnaden där?

Det stämmer men de har större chans vinna mot Kvinna än mot er för ni är två stammar? Kvinna har inte sån snabb tempo utom 2 spelare medans KnD har ett par stycken samt mycket fint tätt klust..
 

DeletedUser

Guest
Vad är grejen med att det kommer premevent 2 ggr i månaden och typ "Köp 8500pp och får 30% förråd på köpet" 1 gång i veckan. .se lär ju vara nerlagd innan v33 hunnit avslutas, dom mjölkar dom sista pengarna nu :D
 

DeletedUser

Guest
Riktigt dåligt om detta stämmer och ännu värre om det stämmer är att Assisterande Community Manager som är Quiza spelar i en av stammarna som fuskar i såfall.

För detta sabbar tw väldigt mycket och iallafall om den vice i tw ledningen på svenska tw håller på med ful spel eller har folk hos sig som gör dumma saker fast personen i själv inte är ansvarig eller vet om att sina stammisar håller på med sådan skit.

erikperkio.... hmmm, v29 känner jag dig ifrån, vi hjälpte tyvärr varandra där! Sanoj, har du nåt att dölja med ditt fejknick? Varför tar du inte ditt orginalnick istället :*
Sen så är väl du den SISTA spelaren någonsin att läxa upp någon om fulspel, v.25 så högg du din stam i ryggen och gick över till fienden, PÅ NATTEN, det finns rätt så självklara anledningar till att erat konto var spioner där med.
Sen för att inte glömma denna världen...

Du har försökt ligga med varenda stam på v33 att gå med i er gangbang, för att inte nämna dom 2 försöken där du övertalat våra (LosT) medlemmar att byta sida och backstabba. Där du 1 gång lyckades. Du saknar allt som har med heder och göra, kom aldrig hit igen och snacka fulspel din råtta.
 

DeletedUser

Guest
kungkanin aug 04, 13:55
Hej irebel, jag ville bara säga att jag och min polare presidentsledy har sedan cirka 1 månad sedan varit spioner åt Geek. Vi har givit dem information om allt som hänt i PPP och mk under den tid vi varit med, just därför har de vetat om minsta lilla drag ni tänkt göra och har gjort. Vi bestämde sedan att jag skulle bli "internadlad" av geek så captain pronin fick mina byar utan vidare motstånd vilket är anledningen till att jag tappat poäng så fort! Ville gottgöra mig nu före jag slutar med att säga detta så att presidentsledy kan få det straff han förtjänar.

Skriver aldrig eller läser forum, men när de kommer till spioneri som inte man har sett på år.. är man illa tvungen:)
Vissa kan inte vinna på hederligt sätt :)

internadling hade inget med det att göra.. jag har inte haft någon kontakt med dig alls, någonsin. inte heller med "presidentsledy"! kände ni i PPP att det gick sämre i kriget nu eller var det hela alliansens beslut efter de senaste dagarnas dåliga stats, att det var dags för spioneri anklagelser?!
jag förstår er, inte lätt att kriga mot övermänniskor som oss i geek<3
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp