Off Topic @V33

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
jag förstår han
inte direkt svårt att hitta brister hos dig :awsm:

Visste inte att being to fucking awesome va en utav mina brister, men de kanske de är. Är man så jävla bra som jag är, då är det klart att många blir avundsjuka (Tex Dennis, följer mig hela tiden <3 Haters är Fans, vare sig de vill erkänna de eller inte)

det stavas, smaka på din egen taktik

Tja, om jag hade samlat ihop 8 stammar varav 7 var top 15 så hade jag haft bättre resultat :rolleyes: Men, man skulle ju kunna påstå att Geeks med kung salmo är en noob jämfört med en kunnig expert inom området :sneaky:

:awsm:
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Visste inte att being to fucking awesome va en utav mina brister, men de kanske de är. Är man så jävla bra som jag är, då är det klart att många blir avundsjuka (Tex Dennis, följer mig hela tiden <3 Haters är Fans, vare sig de vill erkänna de eller inte)



Tja, om jag hade samlat ihop 8 stammar varav 7 var top 15 så hade jag haft bättre resultat :rolleyes: Men, man skulle ju kunna påstå att Geeks med kung salmo är en noob jämfört med en kunnig expert inom området :sneaky:

:awsm:


följer dig vet jag inte, råkade titta in och kunde bara inte titta på när du sitter och snackar skit som vanligt :awsm:

du gjorde ju det på v29, det gick ju sådär för dig
v28 gick det ännu sämre :D

så nån expert skulle jag inte säga att du är, snarare en desperat person som måste ha hjälp från halva världen för att vinna :D
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Vem fan du än är, lägg ner nu!
Vi vet, alla vet att henke är en av dem bättre spelarna.. Med eller utan prem.
99% av dem som spelar spelet, vill prema.. men så är det ju så att alla inte kan, medans ex henke kanske kan.
Låt han då göra det, ren avundsjuka skulle jag säga!..

Alla går inte ihop med alla så är det, henke vill stoppa en kyckling i mitt öra med.. men det är spelet, både in o out game..
ge och ta!

Men tycker det börjar bli lite orättvis påhoppning nu



är det den veckan i månaden igen?
ett tips är att stänga in dig i något mörkt rum och hålla käft
det brukar hjälpa oss andra iallafall
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
följer dig vet jag inte, råkade titta in och kunde bara inte titta på när du sitter och snackar skit som vanligt :awsm:

du gjorde ju det på v29, det gick ju sådär för dig
v28 gick det ännu sämre :D

så nån expert skulle jag inte säga att du är, snarare en desperat person som måste ha hjälp från halva världen för att vinna :D

Sparta vinner v29, ellerhur? :* Sen att jag inte tyckte världen va roligare än v30 & sluta är väl en annan sak. Oense förlora, Dennis förlorade :awsm:

V28, får man verkligen ta creed för susa's arbete bara sådär? ;)
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Sparta vinner v29, ellerhur? :* Sen att jag inte tyckte världen va roligare än v30 & sluta är väl en annan sak. Oense förlora, Dennis förlorade :awsm:

V28, får man verkligen ta creed för susa's arbete bara sådär? ;)




yep jag förlorade v29e men jag går hellre ner med fanan högt än att som du sluta så fort du fick incs :D
 

DeletedUser

Guest
Alla vet att det enda sättet att slå henke är att övermanna honom..han är helt enkelt överlägsen.

Sen kan man inte säga att han är dålig för han har slutat världar när han fick inks, för vem fan har inte det?
Får man inte inks behöver man inte bry sig, men när man börjar få inks så drabbar det sina stammisar, och då måste man ta ett beslut :D

henke är bäst, ingen protest
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40

"Ok" Du blir endast en till och begrava, så de kvittar väl va du heter? #Massgravar

Men jag ska komma ihåg ditt namn, för jag har mycket och tacka dig för. Gör oss Spartaner så kända :awsm:

"Kommer ni ihåg när Spartanerna blev gankade 8v1 på v33? DE är ett solitt Gb, utfördes av Salamo och co. De ansåg sig så dåliga att de behövde hela 8 stammar"

Sen får vi skriva klart historian lite senare.
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Alla vet att det enda sättet att slå henke är att övermanna honom..han är helt enkelt överlägsen.

Sen kan man inte säga att han är dålig för han har slutat världar när han fick inks, för vem fan har inte det?
Får man inte inks behöver man inte bry sig, men när man börjar få inks så drabbar det sina stammisar, och då måste man ta ett beslut :D

henke är bäst, ingen protest

Besviken Jonas :D
 
Topp