Off Topic @V33

DeletedUser

Guest
Mjaa, efter vissa diskussioner på v29 med en viss spelare (du vet säkert vem jag pratar om nu), så tappa man respekten och orkar inte bry sig längre. Speciellt när det kommer till denna personen.

Jag gick ju nästan bara in på denna världen för att få ner sparta :D


Ni verkar redan ha gett upp, jag tror fortfarande ni kammar hem det!
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Mjaa, efter vissa diskussioner på v29 med en viss spelare (du vet säkert vem jag pratar om nu), så tappa man respekten och orkar inte bry sig längre. Speciellt när det kommer till denna personen.

Jag gick ju nästan bara in på denna världen för att få ner sparta :D


Ni verkar redan ha gett upp, jag tror fortfarande ni kammar hem det!

Jag med.. men vi skall åtminstone göra ett tappert försök! :)
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Jag med.. men vi skall åtminstone göra ett tappert försök! :)

Mjaa, efter vissa diskussioner på v29 med en viss spelare (du vet säkert vem jag pratar om nu), så tappa man respekten och orkar inte bry sig längre. Speciellt när det kommer till denna personen.

Jag gick ju nästan bara in på denna världen för att få ner sparta :D


Ni verkar redan ha gett upp, jag tror fortfarande ni kammar hem det!

Tror ni fortfarande det när resterande stammar anslutit sig? ;)

Men nej, vi hade väl inte tänkt att ge upp direkt
 

Absorb

Member
Reaktionspoäng
16
Tror ni fortfarande det när resterande stammar anslutit sig? ;)

Men nej, vi hade väl inte tänkt att ge upp direkt

Ni e ju så överlägsna skicklighetsmässigt. Nu får ni chansen att visa det också! Vi andra på världen gör så gott vi kan men som ett kollektiv så är även vi väldigt starka.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ni e ju så överlägsna skicklighetsmässigt. Nu får ni chansen att visa det också! Vi andra på världen gör så gott vi kan men som ett kollektiv så är även vi väldigt starka.

Någon verkar vara lite sur över v29 :awsm:

Det är okej, vi tackar och tar emot all respekt. Antingen så har vi förtjänat den eller så kommer ni känna er dumma efteråt ^^

#Roligvärld-Notsomuch
 

DeletedUser

Guest
Man får riktiga fritzl-vibbar av sparta.

Henke är fritzl himself, och sparta är hans källare.
 

DeletedUser

Guest
Och gangbang sidan skall då förställa ett gäng vigilanter eller? I hopp om att rädda värld 33 från Henke Fritzl och hans källare? ;)

Jag ser mig hellre som typ, Batman eller någon annan skön lirare. Oavsett relevans.

Men sen är jag iofs ganska partisk, sägs det.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Oo Batman, så det är mer eller mindre Justice League vi handskas med?

Nu är jag inte den som följer några av superhjältarna eller så, med med en snabb googling så såg jag att det verkar stämma in jävligt bra..

Förutom att superman alltid står längst fram i mitten.. VAFAN ÄR DET FÖR SKIT?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Precis som med era rapporter ni lägger upp på forumet och försöker leka duktiga med :D

Vi är inte här för och leka, vi är här för att dominera. & Kanske skämma ut en eller 2 ;)

Det är bara Henke som lägger upp rapporter, det är inget beteende som jag står för. Och jag svarar inte för saker han gör på externa :)

Trodde du va min gode man som höll ett öga på mig :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Det är bara Henke som lägger upp rapporter, det är inget beteende som jag står för. Och jag svarar inte för saker han gör på externa :)

Whut? Jeppe höll inte med Hence? Jeppe har en annan åsikt? Jeppe står upp för sig själv? O_O

Detta måste firas! :D
 
Topp