Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Sparta inte insett att diplomatin har en stor betydelse inom detta spel.

Det ryktas att JesperL95 tappar byar :(
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40

Nej

Det ryktas att Sparta inte insett att diplomatin har en stor betydelse inom detta spel.

Det ryktas att JesperL95 tappar byar :(

Haha Jeppe tappar byar jeppe tappar byar :D :D Hur ofta sker det egentligen? Vänta...tog han tillbaka skiten? Vafan

Nog känner de till vikten av god diplomati alltid... Däremot har de aldrig tagit oss konsulter och vad vi sysslar med på allvar...
:(

Rawr, bästa diplomaten arbetar för Sparta. Men Sparta gör mitt arbete svårt. Om de alla varit lite sämre så hade folk inte trott vi var en 10 man super premade som kommer ödelägga allt och alla.

<3
 

olan98

New Member
Reaktionspoäng
4
Nej

Rawr, bästa diplomaten arbetar för Sparta. Men Sparta gör mitt arbete svårt. Om de alla varit lite sämre så hade folk inte trott vi var en 10 man super premade som kommer ödelägga allt och alla.

<3

Menar du 10 man på Teh gow kontot eller att alla PP ni spenderar motsvarar 10 man?
 

DeletedUser

Guest
Nej

Rawr, bästa diplomaten arbetar för Sparta. Men Sparta gör mitt arbete svårt. Om de alla varit lite sämre så hade folk inte trott vi var en 10 man super premade som kommer ödelägga allt och alla.

<3

Fan då, nog hade man ändå på känn att vi hade spioner :rolleyes:
 
Topp